آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

چرا تلفن آی پی بخریم

چرا تلفن آی پی بخریم - تلفن ویپ چگونه به ما کمک می کند؟  تلفن آی پی به نام هایی دیگری نظیر تلفن آی پی، گوشی تلفن VoIP یا گوشی تلفن تحت شبکه و گوشی تلفن اینترنتی، شناخته می شود که با کمک اینترنت، با استفاده از کابل LAN و یا ارتباط وایرلس صدای شما را به شخص مقابل منتقل خواهد کرد به فرایند انتقال صدا از بستر شبکه اینترنت به اصطلاح ویپ (VoIP) گفته می شود.

قابلیت انتقال صدا بر برستر اینترنت یا همان VoIP در کنار دیگر امکانات ویژه ای که تکنولوژی سیپ یا SIP در اختیار تجهیزات نوین ویپ قرار داده، مانند انتقال تصاویر و ویدیو یا اطلاعات چند رسانه ای در مکالمات باعث شده که بسیاری از استفاده کنندگان خطوط شهری و تلفن های سنتی به استفاده از تلفن ویپ یا همان تلفن آی پی رو بیاورند.

از جمله دیگر امکانات ویژه ای که شبکه ویپ در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد، می توان به تلفن گویا، فکس، گزارش تماس و هزاران قابلیت دیگر اشاره کرد. قابلیت ها برای هر گوشی تلفن آی پی متفاوت بوده و شما با توجه به نیاز کسب و کار خودتان می توانید آن ها را انتخاب کنید.

استفاده متداول از گوشی تلفن آی پی VoIP IP Phone
همانطور که گفتیم تنوع تلفن های ویپ بسیار زیاد است و به یک مدل با مشخصات ثابت بسنده نمی کند. هر یک از تلفن های ویپ با توجه به ویژگی های متنوع و نیاز کاربران بر روی میز افراد قرار می گیرد.

گوشی های ویپ رده منشی با امکانات ویژه ای که برای منشی های شرکت ها در نظر گرفته اند به منشی ها این اجازه را می دهند تا تعداد زیادی از تماس ها را به صورت هم زمان مدیریت کنند. گزینه های متنوع دیگری در اختیار منشی ها نظیر، نگه داشتن تماس، انتقال تماس و قرار دادن تماس در صف و… نیز وجود دارد.

تلفن های ویپ مدیریتی نیز برای مدیران و صاحبان مشاغل طراحی شده اند که قابلیت هایی نظیر، انتقال تماس، در انتظار نگه داشتن تماس گیرنده، قرار دادن تلفن روی حالت مزاحم نشوید و … امکانات ویژه مدیریتی دیگر ارائه می دهند که می توانند ابزار مناسبی برای مدیر یک سازمان برای برقراری ارتباط متناسب باشند.

با توجه به مواردی که گفتیم باید بدانید که با وجود تنوع بسیار زیاد تلفن های ویپ شما باید گزینه مورد نظر خود را تهیه کنید. برای بررسی انواع مدل های تلفن ویپ، وارد سایت نت یک شوید و با توجه به توضیحات هر یک از محصولات گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

توصیه های خرید تلفن ویپ تلفن آی پی
ویژگی ها، قیمت تلفن ویپ، برندها و… از جمله مواردی هستند که در حین خرید و یا پیش از خرید تلفن ویپ باید مورد بررسی قرار بگیرند. به همین دلیل ما به شما اطلاعاتی ارائه خواهیم کرد تا در حین خرید تلفن ویپ با مشکل مواجه نشوید.

آی پی فون مورد نظر خود را با جستجو در میان محصولات سایت نت یک انتخاب کنید. از آن جایی که تلفن های ویپ از سیستم های استاندارد پشتیبانی می کنند بنابراین برای استفاده از آن ها با مشکل مواجه نخواهید شد.

در صورتی که شما تلفن ویپ خود را از مراکز فروش معتبر مانند نت یک تهیه کنید احتمال هرگونه خطا و آسیب به صفر می رسد. برای انتخاب IP Phone همچنین می توانید با کارشناسان سایت نت یک تماس بگیرید و با انتخاب خرید آنلاین محصولات سایت ما را هرچه سریعتر و بدون بروز خطا دریافت کنید.

راه اندازی تلفن ویپ برای سازمان ها و کسب و کارهایی که به دنبال پیشرفت و طرقی هستند پیشنهاد می شود؛ بنابراین با استفاده از تلفن ویپ از حالت سنتی و استفاده از تلفن های قدیمی خارج خواهید شد. در گذشته تلفن ها از خطوط مخابراتی برای برقراری تماس استفاده می کردند اما امروزه تلفن های ویپ جایگزین آن ها شده است. در واقع امروزه تنها با اتصال با اینترنت تماس برقرار خواهید کرد و علاوه بر تماس صوتی قابلیت تماس تصویری را نیز دارید.

تلفن ویپ یا تلفن‌های اینترنتی انقلاب عظیمی را در صنعت ارتباطات صوتی ایجاد کرده اند. توجه داشته باشید که برای برقراری تماس در بستر اینترنت، در اولین مرحله، به راه‌اندازی یک مرکز تلفن VoIP   ویپ نیاز دارید. این مراکز با ارائه زیر ساخت‌های لازم، شرایط را برای استفاده از خطوط اینترنتی یا خط تلفن آنالوگ بدون نیاز به کابل کشی‌های سنگین، فراهم خواهد کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۹:۵۳ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)