آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

مرکز سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری آسانسور به شدت اهمیت دارد چون جلوگیری می کند از هزینه های سنگینی که در اثر نداشتن سرویسکار به وجود می آید. سرویس آسانسور دارای اهمیت فراوانی است و اهمیت سرویس دوره ای برکسی پوشیده نیست.

باید به این نکته توجه کرد همه سیستم ها نیاز به سرویس شدن دارند و در صورتی که سرویس کردن یا بازبینی به صورت دوره ای انجام نشود.باعث خسارات جبران ناپذیری خواهد شد. چراکه مکانیزم آسانسور به هم مرتبط است و در صورت نقص در یک قسمت، سایر بخش ها نیز به مرور زمان دچار آسیب جدی خواهد شد.

باید دانست بدون در نظر گرفتن نوع و گروه ساخت آسانسور باید سرویس ماهی یک بار انجام گیرد و این بازرسی و سرویس توسط مرکز سرویس آسانسور پشتیبانی شود.چرا که آسانسور دارای قطعات متعددی بوده و تامین کردن قطعه از عهده یک شخص خارج است.اما مرکز سرویس آسانسور ارائه دهنده خدمات آسانسور به راحتی می تواند انواع قطعات آسانسور را تامین کند و در سرویس و نگهداری آسانسور مورد استفاده قرار دهد.

سرویس و نگهداری آسانسور مرکز سرویس آسانسور مانا با مجوزهای رسمی فعالیت، به عنوان مرکز سرویس آسانسور سریعترین خدمات را در همه ایام سال و بدون تعطیلی به کاربران عزیز ارائه میدهیم تا با پشتیبانی قدرتمند به مزایای زیر در برای اطمینان خاطر در بهره وری هر چه بهتر بدست آورید.

اقدامات سرویس و نگهداری آسانسور
آچار کشی و روغنکاری و چک کردن قطعات، موتور گیربکس، سیم بکسل و کابل های آسانسور در هر بازدید.
انجام و اجرای یک سرویس اصولی و اطمینان از عملکرد قطعات و صحت بکسل و اتصالات در ابتدای عقد قرارداد.
آسانسور در هر بازدید به صورت ماهیانه مطابق چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور مورد بررسی قرار می گیرد.
بررسی دلایل ایجاد نقص در سیستم آسانسورها و حل نواقص آن در سریعترین زمان ممکن.
از مزایای سرویس دوره ای آسانسور می توان به امنیت بیشتر آسانسور اشاره کرد:
همان طور که اشاره شد، استفاده نکردن از خدمات سرویس آسانسور در ظاهر کار، باعث صرفه جویی در هزینه های ماهانه ساختمان می گردد.

اما شما باید بدانید که در صورتی که آسانسور شما خراب گردد و نیاز به تعمیر آسانسور داشته باشد، به خاطر خرابی های پی درپی، باید هزینه ای بیشتر از یک ماه سرویس و نگهداری آسانسور را برای مشکل یابی به سرویسکار بدهید. مرکز سرویس آسانسور

چرا که امکان خرابی های ناگهانی و طولانی مدت آسانسور وجود خواهد داشت. قطعا هیچ کسی دوست ندارد که یک روز غافلگیر گردد و در آسانسور گیر بیفتد!

سرویس ماهیانه آسانسور یک هزینه اضافی برای منزل سکونت یا کار شما نیست بلکه باعث افزایش امنیت آن می گردد.

مطلب کامل: مرکز سرویس آسانسور

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۹:۱۹ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)