آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

استقبال مردم از کسب و کارهای اینترنتی انقدر قابل توجه است که مدیران و صاحبان کسب و کار به راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی فکر می کنند. در حال حاضر یکی از بهترین  راه ها برای کسب درآمد، طراحی سایت فروشگاهی است.

این روها وقت و زمان مردم محدودیت پیدا کرده و از خرید یک تخم مرغ تا خرید ملک را به صورت اینترنتی پیگیری می کنند. سایت های فروشگاهی حکم مغازه و شرکتی را دارند که محصول و یا خدماتی برای ارائه دارد. در سایت های فرووشگاهی انواع پوشاک، مواد غذایی، فایل های مختلف صورتی، تصویری و … ، لوازم خانه و … به فروش می رسد و کل این فرایند خرید تنها با فشردن یا لمس کردن چند دکمه کامل می شود.

سایت های فروشگاهی که این روزها باب شده اند و به لطف سایت دیجی کالا فرهنگ آن در میان مردم جا افتاده است می تواند فرصتی عالی برای درآمد زایی باشد و باید با حساسیت هرچه تمام تر قدم برداریم تا بتوانیم از رقبای کاری خود جلو بزنیم. حالا که همه فهمیده اند سایت های اینترنتی چه گوهر نابی می باشند تعداد آن ها رو به افزایش است و این یعنی این که هرچه زودتر تصمیم بگیرید و هرچه زودتر حرکت کنید از خیلی ها جلوتر خواهید بود!

فروشگاه اینترنتی خود را تمیز، خلوت و طبقه بندی شده طراحی کنید
سهولت استفاده از سایت و دسترسی آسان به چیزهایی که امکان دارد بازدید کننده به آن ها نیاز داشته باشد یکی از مهمترین مواردی است که در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید موردنظر قرار بگیرد. از اضافه کردن لینک های بیش از حد در منوی اصلی اجتناب کنید.

منوهای صفحه اصلی مهمتر از آن چیزی می باشند که فکر میکنید. برای محصولات سرفصل تعیین کنید و هریک را در منوی مرتبط با خودش قرار دهید. شما در فروشگاه آنلاینتان، فقط تصویر محصولات را به نمایش می گذارید ولی همین تصاویر وقتی نامنظم و در کنار هم چیده شوند امکان انتخاب و تصمیم گیری را از مشتری گرفته و نرخ تبدیل بازدید کننده به خریدار را به شدت پایین می آورند.

محصولات را به دقت برچسب گذاری کنید و توضیحات محصول و قیمت آن را به آسانی در دید و دسترس قرار دهید. برای انتخاب کالا می توانید نقش یک مشاور و راهنمای خوب را بازی کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۶:۴۴ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)