آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

راهنمای خرید پنل آکوستیک

در این مطلب قصد داریم با راهنمای خرید پنل آکوستیک به شما کمک کنیم بهترین محصولات را خریداری کنید و نتیجه موردنظرتان را از این انتخاب و خرید به دست آورید. باما همراه شوید و از مطالب کاملی که جهت خرید پنل آکوستیک ارائه کرده ایم لذت ببرید!
پنل آکوستیک چیست؟ 

پنل آکوستیک ساده جنس پنل مانند و اسفنجی شکل دارند و سبک هستند. بعضی از انواع پنل ها دارای قله هایی بر روی سطح خود هستند که باعث شسکت صدا شده و صدایی واضح و فوق العاده ای را جهت شما انعکاس می کند. راهنمای خرید پنل آکوستیک

پنل های آکوستیک در حقیقت طیف وسیعی از پنل ها هستند فرکانس صوت را در محیط انجام اصلاح می کنند. این پنل ها می توانند در اشکال مختلف و با کمک مواد و متریال های متعددی مانند یونولیت تولید شوند. تعدادی از این پنل ها به صورت کلی خاصیت آکوستیکی ندارند و به اشتباه به عنوان نما یا عایق استفاده می شوند و در دسته آکوستیک قرار دارند.

هم اکنون تعدادی از عایق های صوتی مثل پشم سنگ، الاستومری، پلی اتیلن و … به عنوان عایق آکوستیک شناخته می شوند در حالی این مواد فقط عایق صوت می باشند و بیشتر به عنوان زیرساز آکوستیک استفاده می شوند.

در حقیقت این پنل ها برای عایق بندی دیوار برای صدا، تنظیم، حذف یا کاهش یک فرکانس خاص استفاده می شوند و می توانند به 4 دسته اصلی تقسیم شوند.

پنل های جاذب یا پنل ابزوربر مثل عایق آکوستیک تخم مرغی، پنل هرمی، پنل فلکسی و …
پنل های ترکیبی مثل ترکیب دیفیوزر، جاذب و … راهنمای خرید پنل آکوستیک
دیفیوزر یا عایق آکوستیک بخشایشگر مثل دیفیوزر یونولیتی، دیفیوزر چوبی و …
بیس ترپ ها 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۱:۰۲ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)