آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

قیمت سرویس ماهیانه آسانسور

سرویس آسانسور بازرسی کلی از قطعات مورد استفاده در آسانسور است. که در یک بازه مشخص باید انجام گیرد. باید به این نکته توجه نمود هزینه سرویس ماهیانه آسانسور براساس تعداد توقف، ظرفیت آسانسور، نوع درب، نوع موتور و سایر موارد تعیین می گردد. سندیکای آسانسور هر ساله نرخی را به ازای هر طبقه در آسانسور اعلام می کند.

و در اختیار شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور قرار می دهد. سرویس آسانسور جزء الزامات آسانسور بوده و آسانسور در هر ساختمان حداقل باید ماهی یکبار مورد بازرسی و بازبینی قرار گیرد و مکانیزم آن مورد بازبینی قرار بگیرد.

هزینه سرویس ماهیانه آسانسور
قیمت سرویس ماهیانه آسانسور براساس مشخصه هایی تعیین می گردد و بیمه مسئولیت آسانسور در صورتی به ساختمان تعلق می گیرد. که با یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور قرارداد منعقد نموده باشد.

بعضی از شرکت ها این هزینه را براساس قرارداد سالیانه به صورت یکجا از قبل دریافت می کنند و بعضی به صورت ماهیانه 

اگر آسانسور دارای تردد و ترافیک بالایی باشد، نیاز به دو نوبت سرویس در ماه دارد. معمولا در واحدهای اداری و تجاری نیاز به دو نوبت سرویس در هر ماه است. باید دانست زمانی که سرویس در دو نوبت انجام گیرد 60 درصد به هزینه سرویس ماهیانه آسانسور افزوده می گردد. باید دانست که شرکت سرویس و نگهداری آسانسور در این قرارداد ها هیچگونه مسئولیتی در قبال تعمیر قطعات معیوب ندارد.

و صرفا بازبینی و سرویس بر عهده شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور است. معمولا سندیکای آسانسور هر ساله مبلغی را بر هر توقف در آسانسور در نظر می گیرد و در اختیار شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور قرار می دهد. برای تعمیر آسانسور غرب تهران و سایر مناطق با ما تماس بگیرید.

قیمت سرویس ماهیانه آسانسور


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۱:۳۶ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)