آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

نحوه محاسبه هزینه تعمیر آسانسور

نحوه محاسبه هزینه تعمیر آسانسور به چه شکل است؟ چه عواملی در تعیین هزینه تعمیر آسانسور تاثیر گذار است؟ هزینه تعمیر آسانسور در مناطق تهران تفاوتی دارد؟ هزینه نصب و سرویس ماهیانه آسانسور چقدر است؟  این ها سوالاتی است که وقتی با خرابی آسانسور روبرو می شوید در ذهنتان تکرار می شود. حق هم دارید!

 


چرا که با این همه شرکت های متفرقه تعمیر آسانسور در تهران نمی توان متوجه شد که چه کسی واقعا تعمیرات اصولی ارائه می کند و هزینه واقعی و معقولانه تعمیر آسانسور چقدر است! اصلا نگران نباشید. مرکز آسانسور مانا بهترین خدمات را با رقابتی ترین هزینه ها به شما ارائه می کند و دارای بهترین سرویسکاران در سراسر تهران می باشد.

 


روال اصلی این است که ساختمان های با تعداد بالای طبقات قراردادهای طولانی مدتی را با شرکت های نگهداری و تعمیر آسانسور می بندند که هزینه نگهداری و تعمیر آسانسور در آن لحاظ می شود و شرکت نگهداری را موظف می کند که با یک زمان بندی توافق شده کار سرکشی و سرویس بخش های مختلف آسانسور ساختمان را انجام دهند.

 


قراردادهای نگهداری و تعمیر آسانسور یکساله و بازدیدها ماهی یک بار هستند. موقع بستن قرارداد علاوه بر اینکه به قیمت نگهداری و تعمیر آسانسور توجه می کنید، حتما حواستان باشد شرکت مذکور هم عضو سندیکا باشد و هم پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت و معدن و تجارت داشته باشد.

 


بازدیدهای ماهانه مذکور به طور معمول مدت زمان زیادی برای سرویس نمی گیرند و عموما هم به روغن کاری قطعات متحرک و چکاپ قسمت های مختلف به صورت کلی محدود می شوند.

 


البته تعمیرکار آسانسور در این قراردادها هیچ مسئولیتی در قبال تعمیرات قطعات معیوب از جمله سیم بکسل ها، موتور گیربکس و یا تابلو فرمان ندارد و بسیاری از خدمات و بازبینی های دیگری هم در این بازدیدهای ماهانه صورت می گیرد و هزینه روغن مصرفی آسانسور یا تعویض قطعات و اجزا هم جدا از قرارداد محاسبه و به هزینه نگهداری و تعمیر آسانسور اضافه می شوند. نحوه محاسبه هزینه تعمیر آسانسور

 


درواقع هزینه نگهداری و تعمیر آسانسور شما شامل خدماتی مثل آچارکشی قطعات و متعلقات، روغن کاری ریل ها و بازبینی، کنترل موتور گیربکس، بررسی وضعیت تابلو فرمان آسانسور، بررسی وضعیت کابین، چک کردن رنگ و تهویه، کنترل هم سطحی طبقات، کنترل و بازبینی وضعیت درهای اتاقک آسانسور، تست و بازبینی پاراشوت، بازبینی سیم بکسل ها و Black out می شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۵:۲۴ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)