آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

تعمیر آسانسور هیدرولیک

تشخیص اختلال و مشکلات آسانسور ها فقط باید توسط کارشناسان باتجربه صورت بگیرد، چون تاثیر قطعات به کار رفته در آسانسور ها با یکدیگر تشخیص نوع اختلال را سخت می نماید. تعمیرکاران غیر اصولی علاوه بر حل نکردن کامل مشکلات، موجب بروز  ایرادات شدیدتری می شوند و هزینه تعمیر را افزایش می دهند.

یک تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر آسانسور هیدرولیک از عملکرد کلیه قطعات آسانسور، اطلاع کاملی دارد و بهترین خدمات تعمیراتی را به شما ارائه می دهد.

آسانسور هیدرولیک یکی از انواع آسانسور است که در دهه ‎ 60 وارد بازار شد و به طرفداران بسیاری پیداکرد. آسانسور هیدورلیک برای ظرفیت های مختلف اما در طول مسیر کم کاربرد دارد. این نوع آسانسور در تعداد نفرات بالا نسبت به آسانسور های کششی مقرون به صرفه تر هستند و حرکت نرم و روان و سرعت قابل تنظیم دارند.

آسانسورها دارای ویژگی های بسیار مختلفی هستند. آسانسور هیدرولیک نیازی به موتورخانه در بالای چاه نداشته و می توان آن را در مسافت دورتری از چاه قرار داد. این آسانسور طول عمر بسیاری دارند و نسبت به آسانسورهای دیگر کمتر با مشکل مواجه می شوند.

انواع فعالیت های تعمیر آسانسور هیدرولیک
بازرسی
بازرسی از آسانسور در مقاطع زمانی برنامه ریزی شده صورت می پذیرد تا معلوم شودکه آیا آسانسور به سرویس نیاز دارد یا به تعمیرات پیشگیرانه؟ بازرسی ممکن است به صورت چشمی یا عینی و یا از طریق اندازه گیری بعضی از ویژگیهای فیزیکی دستگاهها باشد.

سرویس آسانسور هیدرولیک
در صورتیکه هنگام بازرسی نیاز به سرویس احساس شود سرویس دهی برای قسمتهای متحرک و ثابت اعم از الکتریکی و مکانیکی صورت می پذیرد. همینطور هر آسانسور باید مطابق “چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور” ماهیانه حداقل یکبار مورد سرویس قرارگیرد.

تعمیرات پیشگیرانه آسانسور هیدرولیک
این تعمیرات زمانی صورت می گیرد که هنوز امکانات وسایل نصب شده در حال کار بوده و دچار خرابی نشده است .هدف از تعمیرات پیشگیرانه آن است که خرابی سیستم به تعویق افتد و فاصله های بین خرابی ها رو افزایش بگذارد و یا جلوی خرابی های احتمالی گرفته شود.

تعمیرات خرابی
این تعمیرات مربوط به مواردی است که دستگاه از کار افتاده است و نمی تواند به وظایف پیش بینی شده عمل کند. با انجام تعمیرات، آسانسور دوباره راه اندازی شده و مورد بهره برداری قرارمی گیرد.

 


تعمیر آسانسور هیدرولیک


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۶:۵۲ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)