آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

تلفن ويپ چيست؟

تلفن ويپ چيست؟ تلفن سيستم voip يكي از فناوري هايي بوده كه در ساليان اخير، توانسته ارتباطات تلفني را در كسب  و كارهاي مختلف، دچار تحول كند. همين يك جمله كافيست تا توجه و كنجكاوي افراد بسياري به اين تكنولوژي، جذب شود. با اين وجود، تعريف و ماهيت ويپ هم چنان براي بسياري از افراد، مجهول و ناشناخته باقي مانده مي باشد.

ارتباطات تلفن درست و اصولي، يكي از اركان موفقيت هر كسب و كاري به شمار مي آيد. هم اكنون پروتكل انتقال صدا در بستر اينترنت (ويپ) در حال تبديل شدن به يك قانون طلايي در ارتباطات مدرن مي باشد. به زباني ساده، اين فناوري اثبات شده، به كاربران امكان مي دهد تا با وصل شدن به اينترنت، اقدام به برقراري تماس هاي تلفني كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۷:۰۱ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد پنل آكوستيك

در اين مطلب قصد داريم با راهنماي خريد پنل آكوستيك به شما كمك كنيم بهترين محصولات را خريداري كنيد و نتيجه موردنظرتان را از اين انتخاب و خريد به دست آوريد. باما همراه شويد و از مطالب كاملي كه جهت خريد پنل آكوستيك ارائه كرده ايم لذت ببريد!
پنل آكوستيك چيست؟ 

پنل آكوستيك ساده جنس پنل مانند و اسفنجي شكل دارند و سبك هستند. بعضي از انواع پنل ها داراي قله هايي بر روي سطح خود هستند كه باعث شسكت صدا شده و صدايي واضح و فوق العاده اي را جهت شما انعكاس مي كند. راهنماي خريد پنل آكوستيك

پنل هاي آكوستيك در حقيقت طيف وسيعي از پنل ها هستند فركانس صوت را در محيط انجام اصلاح مي كنند. اين پنل ها مي توانند در اشكال مختلف و با كمك مواد و متريال هاي متعددي مانند يونوليت توليد شوند. تعدادي از اين پنل ها به صورت كلي خاصيت آكوستيكي ندارند و به اشتباه به عنوان نما يا عايق استفاده مي شوند و در دسته آكوستيك قرار دارند.

هم اكنون تعدادي از عايق هاي صوتي مثل پشم سنگ، الاستومري، پلي اتيلن و … به عنوان عايق آكوستيك شناخته مي شوند در حالي اين مواد فقط عايق صوت مي باشند و بيشتر به عنوان زيرساز آكوستيك استفاده مي شوند.

در حقيقت اين پنل ها براي عايق بندي ديوار براي صدا، تنظيم، حذف يا كاهش يك فركانس خاص استفاده مي شوند و مي توانند به 4 دسته اصلي تقسيم شوند.

پنل هاي جاذب يا پنل ابزوربر مثل عايق آكوستيك تخم مرغي، پنل هرمي، پنل فلكسي و …
پنل هاي تركيبي مثل تركيب ديفيوزر، جاذب و … راهنماي خريد پنل آكوستيك
ديفيوزر يا عايق آكوستيك بخشايشگر مثل ديفيوزر يونوليتي، ديفيوزر چوبي و …
بيس ترپ ها 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۱:۰۲ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

توليدكننده فوم هرمي

توليد كننده فوم هرمي آپ دكو با توليد فوم هرمي و ساير محصولات مشابه آن از شما دعوت مي كند با ما در اين مطلب كاربردي همراه شويد. اين فوم آكوستيك بر روي سقف و ديوار قابل نصب مي باشد و علاوه بر كارايي آكوستيكي ، ساختار و طراحي اين فوم مي تواند سبب زيبايي فضا گردد.

توليد فوم هرمي
مكان هاي قابل استفاده: استوديو ها حرفه اي ، اتاقك آكوستيك
موارد استفاده: آكوستيك و حذف ريورب توليد فوم هرمي
فوم هاي آكوستيكي وجود دارند كه به طور قابل توجهي سنگين تر هستند و از آن ها اختصاصاً براي عايق صدا به كار مي رود، براي مثال مي توان به فوم هاي كامپوزيت اشاره كرد. بسيار مهم است كه تفاوت اين فوم ها و كاربردشان را بدانيد، در غير اين صورت ممكن است پولتان را هدر دهيد. با فوم هرمي، شما صدا را خفه مي كنيد؛ در نتيجه پژواك و نويز در اتاق كاهش مي يابد.

فوم هرمي فوم هاي ايده آلي براي كاربردهاي فراواني از جمله استوديوها، اتاق هاي موسيقي، اتاق هاي ضبط صدا، باجه هاي وكال، ايستگاه هاي راديويي، استوديوهاي تلويزيوني و… ارائه مي كند. اين فوم ها علاوه بر اينكه جاذب صدا هستند، بلكه ظاهر جذابي هم به اتاق شما مي بخشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۸:۲۷ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

دوره آموزش هوش مصنوعي براي چه كساني مناسب است؟

دوره آموزش هوش مصنوعي براي چه كساني مناسب است؟ تكنولوژي هوش مصنوعي (AI) در حال حاضر يكي از داغ ترين كلمات در فناوري است و دلايل بسياري براي اين ترند جذاب وجود دارد. در چند سال گذشته شاهد چندين نوآوري و پيشرفت بوده ايم كه قبلاً صرفاً در حوزه علمي تخيلي بوده اند و به لطف اين تكنولوژي به واقعيت تبديل شده اند. آموزش هوش مصنوعي براي چه كساني مناسب است؟

كارشناسان، تكنولوژي هوش مصنوعي را عاملي براي توليد مي دانند كه پتانسيل معرفي منابع جديد رشد و تغيير روش انجام كار در صنايع را دارد. به عنوان مثال، هوش مصنوعي مي تواند تا سال 2035 به طور بالقوه 15.7 تريليون دلار به اقتصاد جهاني كمك كند. چين و ايالات متحده احتمالاً بيشترين سود را از رونق آينده هوش مصنوعي خواهند برد و تقريباً 70 درصد از تأثير جهاني را از آن خود خواهند كرد.

همينطور فناوري هاي حوزه متاورس از واقعيت افزوده و مجازي (AR/VR) با تركيب با هوش مصنوعي و بلاك چين براي ايجاد جهان هاي مجازي مقياس پذير و دقيق استفاده خواهد كرد.

هوش مصنوعي در حوزه آموزش و پرورش
هوش مصنوعي در اين حوزه مي تواند به خودكار شدن نمره دهي و درجه بندي دانش آموزان كمك كند و به معلمان زمان بيشتري دهد. هوش مصنوعي مي تواند دانش آموزان را ارزيابي كند و با نيازهاي آن ها سازگار باشد و با هر فرد متناسب با سرعت او كار كند.

سيستم هاي مربي هوش مصنوعي قادر هستند پشتيباني بيشتري به دانش آموزان ارائه دهند و اطمينان حاصل كنند كه روند آموزش آن ها در راه درستي قرار دارد. Artificial intelligence مي تواند نحوه يادگيري و مكان يادگيري دانش آموزان را تغيير دهد و حتي بعضي از معلمان او را عوض كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۷:۲۶ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)