آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

كنتاكتور قدرت

در اين مقاله قصد داريم به كنتاكتور قدرت بپردازيم، پارس اتوماسيون توانا نمايندگي زيمنس در ايران است و با فروش محصولات كنتاكتور و پي ال سي با بهترين قيمت هاي موجود در بازار سعي در جلب رضايت شما عزيزان دارد، براي خريد و اطلاع از جزئيات بيشتر از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده با ما تماس بگيريد.

انواع مختلف كنتاكتور
كنتاكتورهاي زياد و متنوعي با ويژگي ها و قابليت هاي خاص وجود دارند. هر كدام از اين كنتاكتورها مي توانند طيف خيلي زياد از جريان ها از چند آمپر تا چند هزار آمپر و همينطور بازه بزرگي از ولتاژها از 24 ولت DC تا هزاران ولت را شامل شوند.

از لحاظ اندازه هم انواع متفاوتي دارند. بعضي از كنتاكتورها به قدري كوچكند كه در دست جا مي شوند. بعضي ديگر مقداري بزرگتر حدودا يك متر و حتي انواع غول پيكر آن ها هم وجود دارد.

تقريبا همان كليد برقي است كه ما مي شناسيم يعني وظيفه كليدزني را بر عهده دارد. خاموش و روشن كردن مدار كنتاكتورها، در انواع مختلفي توليد مي شوند كه هركدام با توجه به قابليت هايشان در كاربردهاي خاصي به كار مي روند: مثل كنتاكتور قدرت، كنتاكتور فرمان، كنتاكتور خازني، كنتاكتور تك فاز يا بي صدا

كنتاكتور قدرت در واقع يك نوع خاصي از رله است با اين تفاوت كه كنتاكتور خيلي قوي تر از رله عمل مي كند. كنتاكتور اين قدرت را دارد كه در مسير جريان هاي بالاتري قرار بگيرد.

كنتاكتورها مي توانند بسته به نوع و برند آن ها جريان برق تا 8000 آمپر و قدرت بيشتر از 100 كيلو وات را كنترل كنند. اما رله ها فقط در آمپرهاي پايين اين قدرت رو دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۰:۴۶ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

نوع پنل عايق صدا

براي خانه هاي مسكوني و آپارتمان ها، دفتر كار و استوديو مي توان از دو نوع پنل عايق صدا بهره مند شد :

1- عايق صوتي دو طرف صاف
قابل استفاده به عنوان عايق صدا خودرو، ديوار مشترك، عايق صدا سقف آپارتمان، مكان هاي عمومي، پيشگيري از لرزش و صدا در سقف، حذف صداهاي عمومي داخل آپارتمان، قطار، مترو، هواپيما، كانال انتقال هوا، كانال هاي فاضلاب، عايق صدا براي ماينر، عايق صدا درب، عايق شانه تخم مرغي ساده و حرارتي

عايق صدا دو طرف صاف علاوه بر خاصيت صدا گيري، به عنوان عايق حرارتي در سالن ها براي پيشگيري از ورود گرماي خورشيد در فصول گرم و خروج هواي گرم در فصول سرد براي بهينه سازي مصرف انرژي و كاهش هزينه ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

2- عايق صوتي شانه تخم مرغي
قابل استفاده براي صداگيري وسايل صنعتي، محفظه توربين، پمپ، ژنراتور، كمپرسور، مكان هاي عمومي مثل سالن هاي آمفي تئاتر، كنسرت و سينماها، استوديو و اتاق ضبط صدا، سالن جلسات و كنفرانس، چاله و كابين آسانسور، عايق صدا ديوار مشترك در آپارتمان، عايق صدا روكار كف

اين نوع از عايق هاي صوتي با توجه به شكل ظاهري شبيه به شانه تخم مرغ در يك سمت خود، به پنل آكوستيك يا عايق صدا شانه تخم مرغي شناخته مي شوند. اين پنل ها طيف گسترده اي از صداها با فركانس هاي بالا را جذب كرده و از پژواك پيشگيري كنند.

به خاطر حالت شش وجهي عايق تخم مرغي سطح مقطع بيشتري كه نسبت به حالت دو طرف صاف دارند، جذب بسياري داشته و به صورت نمايان (Expose) در پروژه ها و در حالتي كه سمت تخم مرغي رو به منبع صوت باشد نصب مي شوند. اگر در ساختماني چند طبقه زندگي مي كنيد كه امكان انتقال صدا از كف يا سقف به طبقه ديگر وجود دارد، مي توانيد از عايق صدا كف ساختمان هم كمك بگيريد.

كليه عايق هاي صدا در آپ دكو وجود دارد، به بخش فروشگاه سايت مراجعه كنيد يا براي خريد حضوري تماس بگيريد.

ارسال انواع عايق صدا به سراسر ايران!
كليه محصولات آپ دكو به كليه شهرهاي ايران عزيزمان، با بهترين قيمت و هزينه ارسال فرستاده مي شوند. فروش انواع عايق هاي صوتي به منظور سهولت دسترسي در سراسر ايران فراهم شده و نصب را هم در سراسر كشور ممكن كرده ايم، براي دريافت جزئيات بيشتر در تماس تلفني با شما همراه هستيم.
عايق صوتي اتاق خواب
اگر سروصداي بيرون از خانه شما را اذيت مي كند مي توانيد از عايق صوتي براي اتاق خواب كمك بگيريد. با عايق صوتي اتاق ها مي توانيد از ورود سروصداي بيرون از اتاق جلوگيري كنيد و همچنين مي توانيد از ورود صدا از اتاق به بيرون هم پيشگيري كنيد.

براي عايق كردن اتاق خواب، فوم هاي زيادي وجود دارند كه انتخاب آن ها بستگي به نوع ديوار و موقعيت اتاق خواب دارد. كارشناسان آپ دكو به شما در انتخاب بهترين عايق صدا براي اتاق خواب كمك مي كنند.

عايق صدا استديو
اگر صاحب استديو هستيد يا مي خواهيد يك استديو خانگي بسازيد مي توانيد با ما در آپ دكو همراه شويد تا شما را راهنمايي كنيم. ما با انواع عايق صوتي براي استديو ها در كنار شما هستيم.

تجهيزات آكوستيك در آپ دكو با بهترين قيمت به فروش مي رسند. استديو خود را با بهترين پنل هاي ضد صدا تجهيز كنيد!

عايق صدا ديوار مشترك ساختمان
ديوار مشترك خانه خود را به راحتي با عايق هاي صوتي ضد صدا كنيد! اگر يكي از ديوارهاي خانه شما با همسايه يا اتاقي ديگر مشترك است و مي خواهيد از ورود يا خروج صدا پيشگيري كنيد بايد عايق صوتي ديوار مشترك را جدي بگيريد.

عايق صدا ديوار مشترك در آپ دكو با بيشترين كيفيت ممكن وجود دارد. ما دقيقا مي دانيم شما چه مي خواهيد!

عايق صدا موتور خانه
موتور خانه ها اكثرا صداي بسيار زياد و نامناسبي دارند كه اتاق هاي اطراف و همسايه ها را اذيت مي كند. براي آكوستيك كردن اتاق هاي موتورخانه با ما تماس بگيريد و مشاوره رايگان دريافت كنيد.

براي هميشه از شر صداي موتورخانه خلاص شويد. عايق صوتي مخصوص موتورخانه ها را فقط از آپ دكو بخواهيد.

عايق صدا سينما
سينماها هم براي ساخت فضايي آكوستيك به عايق صوتي نياز پيدا مي كنند. براي اجرا و ارسال عايق صدا مخصوص سينما مي توانيد با آپ دكو در ارتباط باشيد. ارسال انواع عايق صوتي به سراسر كشور صورت مي گيرد.

نصب انواع عايق و فوم هاي صوتي براي سينما هم در آپ دكو به صورت كاملا رايگان انجام مي گيرد. همچنين مشاوره رايگان براي خريد بهترين عايق صوتي سينما هم داريم.

عايق صوتي درب
درب خانه يا درب اتاق يكي از اجزايي است كه صدا را از خود عبور مي دهد. اگر درب را عايق كنيد تا حد زيادي مي توانيد جلوي ورود و خروج صدا را بگيريد. آپ دكو با لمسه كوبي درب هاي عادي يا فروش درب هاي ضد صدا در تلاش است با كمترين هزينه ها به شما كمك كند.

هم فروش درب هاي ضد صدا را داريم و هم درب هاي خانه و محل كار شما را با بهترين قيمت ها با عايق هاي مخصوصي كه داريم ضد صدا مي كنيم.

عايق صدا براي ماشين – خودرو
يكي ديگز ار انواع عايق صدا كه توسط آپ دكو به بهترين شكل و با مناسب ترين قيمت به فروش مي رسد، عايق صدا براي خودرو است كه به سادگي مي توانيد خودتان هم عمليات نصب را انجام دهيد. اگر هنگام رانندگي صداي بيرون خودرو شما را آزار مي دهد يا به هر دليل ديگري نياز به سكوت بيشتري در فضاي داخل خودرو داريد عايق صوتي ماشين بهترين روشي است كه مي تواند به شما كمك كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۴:۴۱ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

مراحل درخواست طلاق خارج از كشور

مراحل درخواست طلاق خارج از كشور به چه صورت است؟ طلاق توافقي خارج از كشور چگونه انجام مي شود؟ در مورد دعاوي خانوادگي خصوصاً طلاق اتباع ايراني مقيم خارج از كشور صلاحيت محاكم و نحوه رسيدگي طبق ماده 14 قانون جديد حمايت خانواده با توجه به محل اقامت زوجين و شرايط آن ها متفاوت است.

طلاق ايرانيان خارج از كشور يكي از مهم ترين دغدغه هاي ايرانيان خارج از كشور هست چرا كه نمي دانند براي جدايي از همسرشان بايد پيرو قوانين كدام كشور باشند؟

بهتر است بدانيم كه قوانين مربوط به خانواده هر كشور براي شهروندانش در هر حالتي معتبر است و افراد در هر كشوري كه سكونت دارند بايد مطيع قوانين كشور خود باشند. بنابراين اتباع ايراني كه در كشورهاي خارجي زندگي مي كنند و براي حل كردن دعاوي خانوادگي دچار مشكل شده اند، بايد طبق قوانين ايران به حل دعاوي خود بپردازند چرا كه تابع اين قوانين هستند.

به طور مثال اگر آقا و خانمي كه سال هاست در يك كشور ديگر زندگي مي كنند و طبق قوانين آن كشور از هم طلاق گرفته اند، موظف هستند كه وضعيت ازدواج ايراني خود را هم تعيين و تكليف نمايند و در چارچوب قضايي ايران هم طلاق خود را ثبت و صيغه طلاق را جاري نمايند.

با توجه به عدم امكان حضور بلند مدت هموطنان مقيم خارج از كشور در ايران براي پيگيري روند پرونده و عدم آشنايي با روال مراجع قضايي و دادگاه ها، داشتن وكيل طلاق ايرانيان خارج از كشور يك راه حل بسيار مناسب براي ثبت طلاق در ايران است.
دقت داشته باشيد كه وكيل طلاق ايرانيان خارج از كشور، بايد هم در حوزه حقوقي خانواده متخصص باشد و هم در زمينه اعطاي وكالت ايرانيان خارج از كشور به وكيل، تخصص داشته باشد.

با توجه به پيچيدگي موجود در هر قسمت، وكيل بايد تجربه كافي در وكالت پرونده هاي طلاق ايرانيان خارج از كشور داشته باشد. در صورتي كه وكلاي ساوا اپ، وكيل پرونده شما باشند، جلسات شما با وكلا به صورت آنلاين خواهد بود و يك پشتيبان اختصاصي در اختيار خواهيد داشت كه به صورت هفتگي، روند پرونده را به شما گزارش خواهد داد.

مشاوره خانواده و طلاق 

همه چيز درباره درخواست طلاق خارج از كشور
زوجين خارج از كشور براي طلاق بايد هركدام به وكلاي جداگانه‌اي براي انجام امور طلاق توافقي وكالت دهند. پيشنهاد ما اين است كه زوجين توافقات را با يك وكيل طلاق توافقي قطعي نمايند و انتخاب وكيل مختص همسر ديگر را به او محول كنند تا بر اساس شرايط همكاري، فرايند با سرعت و كيفيت مناسب‌تري پيش برود؛ يعني مثلاً وكيل اصلي براي خانم و وكيل دوم براي آقا خواهد بود.

در اين صورت هر دو وكيل با هماهنگي و ارتباط با هم امور طلاق را دنبال مي‌كنند و نيازي به ارتباط زوج با وكلا براي هماهنگي با يكديگر نيست. پس از آنكه زوجين در خصوص انتخاب وكيل به توافق رسيدند، بايد از طريق سامانه ميخك دو وكالت‌نامه طلاق، يكي به نام خانم و ديگري به نام آقا تنظيم كنند.

مراحل طلاق توافقي

محترم شمردن دين هاي رسمي
در اصل هاي 12 و 13 قانون اساسي آمده كه دين رسمي كشور ايران اسلام و مذهب جعفري اثني عشري است. البته در اين ميان مذاهب ديگري مثل دين حنفي و يا شافعي هم وجود دارند كه براي آن ها احترام بسيار زيادي قائل شده اند. همچنين كساني كه از اين اديان پيروي مي كنند قادرند مطابق قوانين فقهي مراسمات مذهبي خود را انجام دهند.

همچنين در دادگاه ها براي احوال شخصي آن ها از قوانين ديني خودشان استفاده شده و در هر منطقه اي كه پيروان ديني بيش تر باشند مقرارت محلي در حد اختياراتي كه شوراها دارند براساس اين مذهب خواهند بود.

ايرانياني هسند كه از ديگر اديان مثل مسيحيت و يا زردتشتي پيروي مي كنند اين افراد هم قادرند در حدود قوانمين كشور مراسم هاي مذهبي خود را انجام دهند. در باره طلاق ايرانيان مقيم خارج از كشور هم بايد بدانيد كه اگر در مراسم هاي مذهبي آن ها تشريفات خاصي در اين مورد وجود نداشته باشد وحقوق كشوري كه در آن جا زندگي مي كنند با حقوق مذهبي آن ها مغاير باشد دين حاكم در ايران قابيلت شناسايي و اجرا را خواهد داشت.

در ماده 14 قانون حمايت از خانواده هم آمده كه نحوه و شرايط رسيدگي به طلاق ايرانيان مقيم خارج از كشور با توجه به محل اقامت و شرايط زوجين فرق خواهد داشت.

در صورتي كه زن مقيم خارج بوده و زوج خواه مقيم خارج يا ايران با طلاق موافق نيست
زوجه در اين حالت بايد با ارسال وكالت در طلاق براي شخص وكيل طلاق در ايران، علت طلاق خود را براساس يكي از 12 مورد شروط ضمن عقد يا عسر و حرج يا داشتن حق وكالت در طلاق ارائه دهد و از اين طريق درخواست طلاق يك جانبه از سوي خود را به دادگاه ايران تقديم كند.

همين طور زوجه مي تواند تقاضاي طلاق خود را در محل اقامت خود داشته باشد. اما بايد توجه داشته باشد كه راي دادگاه خارجي زماني در ايران معتبر بوده كه براساس قوانين و تشريفات قوانين مدني ايران صادر شده باشد.

در غير اين صورت زن بايد از ابتدا درخواست طلاق از طرف زوجه را در محاكم ايران ثبت كند كه در ادامه منجر به صدور حكم دوباره توسط دادگاه هاي ايران صورت شود. شايان توجه بوده كه داشتن حكم خارجي كه براساس قوانين ما نبوده و تنفيذ نشده، بسيار موثر در صدور راي طلاق در دادگاه هاي ايران مي باشد. به عبارت ديگر راي دادگاه خارجي تنفيذ نشده به معناي يك مدرك مثبت در پيشبرد پرونده محسوب مي شود اما باعث پذيرش قطعي در دادگاهاي ايران نيست.

درصورتي كه شوهر مقيم خارج از كشور بوده و زوجه خواه مقيم ايران يا خارج از كشور موافق طلاق نيست
همان طور كه مي دانيد مطابق قوانين مدني ايران، حق طلاق با مرد است. پس زوج مقيم خارج مي تواند با ارسال وكالت در طلاق، دادخواست طلاق از طرف مرد را ثبت كند. اگر زوجه مقيم خارج از كشور است به دادگاه محل اقامت خود مراجعه كند و راي طلاق به درخواست خود را اخذ كند و سپس طلاق را با دادن دادخواست تنفيذ طلاق، تنفيذ كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۹:۲۷ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

انواع مدل هاي سوئيچ شبكه سيسكو

امروز قصد داريم درباره انواع مدل هاي سوئيچ شبكه سيسكو صحبت كنيم، سيسكو يك شركت ارائه دهنده تجهيزات شبكه بوده كه توسط دو دانشمند از دانشگاه استنفورد به نام هاي لئونارد بوساك و سندي لرنز سال 1984 در سانفرانسيكو ايالات متحده آمريكا تاسيس شده مي باشد. Cisco مخفف كلمه Computer Information System Company بوده كه به معني كمپاني سيستم اطلاعات كاميپيوتري مي باشد.
اما بعضي از افراد بر اين باوردند كه سيسكو اشاره به شهر سانفرانسيسكو دارد و نام اين شركت از اين شهر گرفته شده مي باشد. با اينكه اين شركت اولين شركت توليد كننده روترها نبود، اما به بزرگ ترين شركت توليد كننده روتر تبديل شد كه هم اكنون در سراسر دنيا محصولات خود را به فروش ميرساند.

پس هر جا كه اينترنت و شبكه وجود داشته باشد شما مي توانيد يك دستگاه با برند سيسكو را پيدا كنيد. خدمات اين شركت انواع و دسته بندي هاي مختلفي دارد كه همه آن را مي توان بر اساس 6 گروه طبقه بندي كرد.

اترنت
وايرلس
نوري
موبيليتي
ارتباطات درون سازماني
امنيت
البته ارتباطات درون سازماني گروه كلي و بزرگي است هر چيز مرتبط با اطلاعات صدا و تصوير، به علاوه ديتا، ديتاسنتر، فضاهاي ابري، اينترنت اشياء و مساحبات مختلف همگي جزئي از زيرشاخه هاي گروه ارتباطات درون سازماني هستند.

مدل هاي سوئيچ شبكه سيسكو

 

انواع مدل هاي سوئيچ شبكه سيسكو
سيستم‌عامل سوئيچ شبكه سيسكو يكي از پركاربردترين IOSها در جهان است. اين فناوري پيشرفته از كليه خدمات مهم تجاري پشتيباني مي‌كند و مي‌تواند پلتفرم‌هاي گسترده‌اي را با انواع سخت‌افزار ادغام كند. همچنين اين سيستم‌عامل باعث مي‌شود تا خدمات سريع‌تر و همه ي عملكردهاي شبكه بهبود يابد. براي پيكربندي يك سوئيچ شبكه سيسكو، نياز به سيستم عامل آن است تا از رابط خط فرمان CLI استفاده شود.

CLI كه با تعدادي از دستورات از پيش تعريف شده همراه است باعث مي‌شود تا پيكربندي، مسيريابي، سوئيچينگ، كار با اينترنت و هر ويژگي ديگري كه توسط سوئيچ شبكه سيسكو ارائه مي‌شود، براي كاربر فراهم سازد. در واقع همه ي عملكردهاي سوئيچ شبكه سيسكو زماني كامل ارائه مي‌شود كه از سيستم‌عامل آن استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۹:۳۰ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

صدا دادن كنتاكتور زيمنس

صدا دادن كنتاكتور زيمنس به چه علتي رخ مي دهد؟ دليل صدا دادن كنتاكتور زيمنس از جمله مشكلاتي بوده كه بعضي مواقع به دليل ايراداتي كه در كنتاكتور زيمنس وجود دارد ايجاد مي شود. اين نقايص وقتي به وضوح به چشم مي آيند كه مدت زماني از بكار بردن دستگاه ها گذشته باشد و به دليل فرسوده شدن، عوامل فيزيكي و مواردي ديگر در ويژگي هاي مكانيكي آنها تغييراتي به وجود بيايد.

براي اين كه به صورت كامل مشكلات ايجاد شده، رفع شوند، بايد موارد زير را اعمال كرد:

كنترل كردن همه جانبه دوره اي دستگاه
استفاده كردن از آن به شكل آزمايشي براي ديدن كاركرد دستگاه در عمل
بررسي كردن همه جانبه دستگاه و همه قسمت هاي آن در حين كار
البته ذكر اين نكته هم لازم بوده كه انجام دادن صحيح همه اين كارها و نظارت ها، و همينطور حصول نتايجي مفيد، با ميزان تجربه طراح رابطه اي مستقيم دارد؛ زيرا او به علت مجرب بودن و اشراف داشتن كامل نسبت بكار خود، همه جوانب و احتمالات را با توجه به تجربه هاي خود در نظر مي گيرد و با توجه به آنها اقدامات لازم را در راستاي رفع نقص و يا نقايص احتمالي به اجرا در مي آورد.

علت آتش گرفتن كنتاكتور زيمنسها چيست؟
يكي از علت هاي شايع خرابي كنتاكتور زيمنس ها، كثيفي كنتاكتهاي آن است. همچنين ممكن است به دليل شل بودن اتصالات قدرت كنتاكتور زيمنس به مرور خراب شود. در هر دو صورت چه كثيفي كنتاكتها و چه شل بودن اتصالات، اتصال دقيق و كامل كنتاكت ها برقرار نمي شود در نتيجه سطح موثر كافي براي عبور جريان به وجود نمي آيد و اين باعث گرم شدن و داغ شدن و در نهايت سوختن كنتاكتور زيمنس مي شود.

يكي ديگر از علت هاي خرابي كنتاكتور زيمنسها سوختن بوبين آن هاست. اگر حفاظت لازم جريان و ولتاژي براي بوبين در نظر گرفته نشود امكان دارد باعث سوختن كنتاكتور زيمنس شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۴:۲۰ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)