آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

طراحي سايت وكلا

اكثر موكلان من سوالات بسياري در مورد سابقه كاري وكالتم، پرسش و پاسخ در مورد حقوق ، ثبت اطلاعات، چگونگي مشاوره حقوقي مي پرسيدند. به دليل تعدد پرونده هاي حقوقي، نمي توانستم به تمام نيازهاي موكلان خودم جواب بدم. همچنين خيلي از امكاناتي كه براي سهولت كار خود و مراجعين نياز داشتم در دسترس نبود.

بعد از بررسي در اينترنت متوجه شدم كه بهترين راه حل يافتن موكلان جديد و ارتباط بهتر با موكلان، طراحي سايت وكالت است.
تعداد شركت طراحي سايت وكلا كه امكانات كاملي را براي هر سايت وكلا پياده سازي كنند بسيار كم است. اما بين دوتا سايت كه بالاي 70 درصد امكانات يك سايت را پياده سازي مي كردند با وب رمز آشنا شدم. با كارشناسان خبره طراحي سايت وب رمز براي پياده سازي يك سايت وكيل صحبت كردم و به اين نتيجه رسيديم بسياري از سوالات مراجعين و همچنين نيازهاي خود را با داشتن يك سايت حقوقي مي توان برطرف كرد.

اهميت ساخت سايت حقوقي براي وكلا
شايد اين سوال را بپرسيد كه علت ساخت سايت وكالت آنلاين چيست و چه نيازي به طراحي پيج وكالت ميباشد؟ اگر يك وكيل سايت حرفه اي نداشته باشد چه اتفاقي ميفتد و يا اگر سايت داشته باشد قرار است چه رويداد مهمي براي او رخ دهد؟

در واقع در دنياي امروز همه چيز به سمت آنلاين شدن پيش ميرود و مردم اغلب نياز هاي خود را تا حد امكان سعي ميكنند بدون نياز به مراجعه حضوري رفع كنند. همچنين با توجه به شيوع ويروس كرونا تقريبا بيشتر مشاغل كسب و كار خود را تا حدودي به صورت آنلاين پيش ميبرند.

وكلا هم از اين موضوع مستثنا نيستند و اگر آن ها هم بخواهند با سرعت پيشرفت جامعه پيشرفت كنند نياز است طراحي پيج وكالت را جدي بگيرند و براي خود يك سايت وكالت حرفه اي راه اندازي كنند.

وقتي شما به عنوان وكيل سايت داشته باشيد اول از همه در ديد ديگران اعتبار پيدا ميكنيد و ديد مردم حتي قبل از اينكه شما را ببينند تغيير ميكند زيرا از نظرآن ها وكيلي كه با راه اندازي سايت وكالت به مردم مشاوره ميدهد و مطالب حقوقي منتشر ميكند تا اطلاعات مردم را بيشتر كند فرد مسئوليت پذيري است كه ميتوان به آن اعتماد كرد و كار حقوقي خود را به او سپرد.

طراحي سايت وكلا ميتواند به معرفي هرچه بيشتر وكيل كمك كند و آن ها را در نظر مردم حك كند تا براي رفع نياز هاي حقوقي خود از تخصص اين وكلا بهره مند شوند.

دقت داشته باشيد كه طراحي سايت وكلا اگر شما بخواهيد در مدت زمان كوتاهي به اهداف خود در زمينه بهبود كسب و كار در حوزه وكالت دست يابيد بايد از خدمات ديجيتال ماركتينگ استفاده كنيد.

شركت هاي ديجيتال ماركتينگ زيادي در سطح تهران هستند كه شما ميتوانيد از خدمات طراحي سايت وكلا هزينه اي مناسب بهره مند شويد.

شما با استفاده از اين خدمات ميتوانيد تبليغات خود را در بستر هاي مختلف بهبود بخشيد و وقتي تبليغات به صورت حرفه اي و هدفمند پيش رود قطعا ميتواند شما را سريع تر به اهداف تان برساند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۲:۵۲ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

همه چيز درباره عايق صوتي آكوستيك

يكي از مشكلات متداول در جوامع امروزي، آلودگي صوتي است. هم اكنون از عايق صوتي در بخش صنعتي، اداري و خانگي استفاده مي شود، به شكلي كه در كشورهاي پيشرفته يكي از ملاك هاي ارزش گذاري براي ملك، علاوه بر عايق حرارتي، عايق صوتي آن ملك است.

همانطور كه مي دانيد هم اكنون بيشتر از گذشته تأثيرات زيان بار آلودگي ها و واكنش منفي مردم به آن پديدار شده است. آلودگي صوتي يكي از جدي ترين معضلات محيط زندگي اجتماع بشري شناخته مي شود و يكي از مهم ترين عوامل در ارزيابي تجهيزات صنعتي ميزان مقاومت آن در مقابل آلودگي صوتي و به كيفيت عايق صوتي آن است.

به اين شكل براي جلوگيري از انتقال اصوات خشن و ناموزون، عايق صوتي نقش برجسته اي خواهد داشت. انواع عايق صوتي آكوستيك هم اكنون در جوامع ساختماني و صنعتي توانسته مسئله بزرگ آلودگي صوتي را رفع و عايق صوتي را كه به عايق ضد صدا و عايق صداگير هم معروف است به يكي از كاربردي ترين عايق در ميان صنايع مربوطه تبديل كند.

 

بهترين عايق صوتي آكوستيك
خواص فيزيكي متفاوت و بازدهي بالاي عايق صوتي باعث شده مهندسين و پيمانكاران عايق صوتي آكوستيك را به عنوان بهترين عايق صوتي انتخاب كرده و آن را جايگزين اصلي و بدون بازگشت عايق هاي جاذب صداي قديمي مثل پشم سنگ، پشم شيشه و… بدانند.

مجموعه آپ دكو توانسته است با كيفيت ترين انواع عايق صوتي را به صورت گسترده به عنوان يك عايق صوتي تضميني تامين و به فروش برساند. عايق هاي صوتي اين گروه با ساختار متفاوت، چگالي فوق العاده بالا و همينطور ضريب جذب بي نظير يكي از كاربردي ترين انواع عايق صوتي براي مقابله با سروصداهاي ناهنجار و آزاردهنده و ضد صدا كردن ديوار، كف و سقف محيط هاي مختلف است.

همه انواع عايق هاي آكوستيك و تجهيزات آكوستيك سازي در آپ دكو با بالاترين كيفيت و همچنين مناسب ترين قيمت به فروش مي رسند تا بتوانيد بيشترين بازده را از عايق صوتي بگيريد. ما با سالها تجربه و فعاليت در اين زمينه به خوبي نيازهاي شما را درك مي كنيم و سعي داريم با تامين بهترين انواع عايق صوتي رضايت شما عزيزان را به دست آوريم. ارسال محصولات آپ دكو به سراسر ايران صورت مي گيرد.

عايق هاي انتخاب شده و خريداري شده بايد داراي كيفيت مناسبي باشد تا بتواند به بهترين شكل فضاي مورد نظر را از ورود و خروج صدا در امان نگه دارد. اين عايق ها، به راحتي نصب مي شوند و با توجه به وزن سبكي كه دارند، كمترين بار را به ساختمان وارد مي كنند.

 

چگونه خانه را در مقابل همسايه هاي پر سر و صدا عايق صوتي كنم؟
اتاق ها و فضاي هاي داخلي اغلب پناهگاهي در خانه هاي ما مي باشند كه براي آرامش و سكوت به آنجا مي رويم. اغلب براي استراحت پس از يك روز پرمشغله و با هدف داشتن يك خواب خوب شبانه. اين آرامش مي تواند توسط سروصداي همسايگان پر سر و صدا و عوامل بيروني از بين برود و اين صداهاي ناخواسته مي توانند به مرور باعث طيف گسترده اي از اثرات سلامت روان شوند.

اضطراب و استرس مي تواند در نتيجه صداهاي مداوم يا بلند ايجاد شود. با قرار گرفتن مداوم در معرض صداهاي ناخواسته، حساسيت فرد به استرس افزايش مي يابد. افرادي كه با آلودگي صوتي زندگي مي كنند احساس تحريك پذيري، عصبانيت، نااميدي يا عصبانيت مي كنند. اگر كسي حس كند كه نمي تواند ميزان سر و صداي محيط خود را كنترل كند، تأثير آن بر سلامت روان او تشديد مي گردد.

دوستان عزيز؛ دقت كنيد كه ما اگر مشكل شما را بدانيم بهتر مي توانيم عايق صوتي مورد نظر را براي شما ييشنهاد كنيم. پس اول با خودتان مرور كنيد براي رفع كدام بخش از سروصداها نياز به عايق صدا داريد و پس از آن با كارشناسان اپ دكو تماس بگيريد تا شما را راهنمايي كنيم.

عايق صوتي آكوستيك براي ديوارهاي اتاق خواب ممكن است تنها روش كمك به كاهش سر و صداي ناخواسته باشد، 3 نكته كه قبل از عايق صوتي ديوار اتاق و سقف بايد در نظر بگيريد:

صدا از ديوار اتاق چقدر بلند است؟ به عنوان مثال آيا فرياد زدن و موسيقي بلند است يا مكالمه آرامتر. پاسخ به اين سيستم عايق صوتي ديوار مناسب براي ديوار اتاق خواب شما را مشخص مي كند.
چقدر مستعد سروصدا هستيد؟ همانطور كه قبلاً اشاره شد، در شب حساسيت افراد به سر و صدا را مي توان افزايش داد. اگر به طور طبيعي حساسيت بالايي به سر و صدا داريد، به يك راه حل عايق صوتي ديوار اتاق خواب با عملكرد بالاتر نياز خواهيد داشت.
چه نوع سر و صدايي شنيده مي شود؟ آيا سر و صدا در هوا يا ضربه يا تركيبي از اين دو است. باز هم، انواع سر و صداي شنيده شده هم تعيين مي كند كه كدام راه حل عايق صوتي مناسب براي ديوار اتاق خواب شما است.
براي ارائه بهترين عايق صوتي در كنار شما هستيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۱:۵۵ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

انواع سوئيچ شبكه براي دوربين مداربسته

انواع سوئيچ شبكه براي دوربين مداربسته چيست؟ منبع تغذيه POE: نام ديگر آن POE Injector مي باشد. منبع تغذيه POE يك وسيله الكترونيكي بوده كه عملكردي بسيار ساده دارد. كابل شبكه به ورودي اين وسيله متصل شده و در خروجي به شكل POE در خواهد آمد. استفاده از اين وسيله در شرايط خاص مي تواند به هزينه هاي شما را به شدت كاهش دهد.
سوييچ هايي هم وجود دارند كه به آن ها سوييچ poe اطلاق مي شود، POE مخف كلمه Power Over Ethernet است، شايد شنيده يا ديده باشيد كه يك سري از سوئيچ ها، يك يا چند پورت POE دارند. پورت POE پورتيست كه مي تونه علاوه بر ارسال و دريافت اطلاعات، انرژي برق رو هم (براي دستگاهي كه بهش وصل شده) تامين كند.

اگر از سوئيچ براي اتصال دوربين هاي مدار بسته استفاده مي كنيد و مي خواهيد دوربين ها به شكل POE تغذيه شوند همه سوئيچ هايي كه به طور مستقيم به دوربين ها وصل شده اند بايد از نوع POE باشند.

در واقع بزرگترين مزيت دوربين هاي POE حذف كابل كشي و آداپتور بوده كه در آخر موجب صرفه جويي در پروزه ها مي شود در صورت نياز از UPS در اين سيستم تنها كافي است تغذيه سوئيچ ها را به UPS متصل و برق دوربين ها را تامين كنيد. بزرگ ترين مشكل موجود در دوربين هاي POE لزوم استفاده از سويچ هاي POE بوده كه همين موضوع موجب افزايش هزينه هاي پروزه خواهد شد.

استفاده از انواع سوئيچ شبكه براي دوربين مداربسته
Access layer (شاخه دسترسي) :كاربران مي توانند 8 يا 16 پورت 10/100Mbps سوئيچ شبكه انتخاب كنند و 6 الي 10 دوربين مدار بسته تحت شبكه را به آن متصل كنند. پهناي باند حقيقي سوئيچ هاي شبكه 50 تا 70 درصد مي باشد. پس پهناي باند سوئيچ شبكه 50Mbps،100Mbps تا 70Mbps است. 4M*12=48M، در نتيجه سوئيچ شبكه 100Mbps با 12عدد دوربين هاي مدار بسته IP با رزولوشن 720p مي تواند حداكثر اتصال را داشته باشد.

همچنين، ما بايد اين وضعيت را در نظر داشته باشيم كه دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه روش كدگذاري را با بيشترين ميزان بيت ريت اتخاذ مي كنند كه بالغ بر 4Mbps است. همينطور نياز داريم تا مازاد پهناي باند هم در نظر بگيريم. پس يك سوئيچ شبكه 10/100Mbps نبايد به بيش از 8 دوربين مداربسته IP متصل گردد.

انتخاب انواع سوئيچ شبكه براي دوربين مداربسته
در انتخاب سوئيچ براي دوربين مدار بسته تحت شبكه بايد دقت زيادي كرد، سوئيچ ها از نظر سرعت داراي چند نوع مي باشند كه براي دوربين هاي مدار بسته دو نوع اصلي 10/100Mbps و 10/100/1000Mbps كاربرد فراواني دارد، در زمان استفاده از اين سوئيچ ها بايد به تعداد دوربين هاي مدار بسته متصل يه سوئيچ و كيفيت دوربين ها دقت زيادي كرد.

چون سرعت انتقال سوئيچ ها محدود به نوع آن ميباشد و در صورتي كه شما مثلا مجموع حجم تصاوير انتقاليتان بيش از 100 مگابيت در ثانيه باشد و از نوع 10/100Mbps كمك بگيريد تصاويري كه دريافت خواهيد كرد به صورت زمان واقعي نبوده و با تاخير به نمايش در خواهند آمد و حتي در زماني دچار كندي تصوير خواهيد شد كه اين مورد اصلا براي يك سيستم نظارتي مناسب نيست.

 

 

 

خريد انواع سوئيچ شبكه براي دوربين مداربسته
در اين مقاله سعي كرديم به صورت خلاصه اطلاعات موردنياز جهت خريد يك سوئيچ مناسب براي سيستم مدار بسته را در اختيارتان قرار بدهيم، اميدواريم تاثيري هرچند اندك در انتخاب مناسب شما داشته باشيم. براي خريد انواع سوئيچ شبكه براي دوربين مداربسته از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده با ما تماس بگيريد و مشاوره رايگان دريافت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۱:۵۲ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)