آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

انواع سوئیچ شبکه برای دوربین مداربسته

انواع سوئیچ شبکه برای دوربین مداربسته چیست؟ منبع تغذیه POE: نام دیگر آن POE Injector می باشد. منبع تغذیه POE یک وسیله الکترونیکی بوده که عملکردی بسیار ساده دارد. کابل شبکه به ورودی این وسیله متصل شده و در خروجی به شکل POE در خواهد آمد. استفاده از این وسیله در شرایط خاص می تواند به هزینه های شما را به شدت کاهش دهد.
سوییچ هایی هم وجود دارند که به آن ها سوییچ poe اطلاق می شود، POE مخف کلمه Power Over Ethernet است، شاید شنیده یا دیده باشید که یک سری از سوئیچ ها، یک یا چند پورت POE دارند. پورت POE پورتیست که می تونه علاوه بر ارسال و دریافت اطلاعات، انرژی برق رو هم (برای دستگاهی که بهش وصل شده) تامین کند.

اگر از سوئیچ برای اتصال دوربین های مدار بسته استفاده می کنید و می خواهید دوربین ها به شکل POE تغذیه شوند همه سوئیچ هایی که به طور مستقیم به دوربین ها وصل شده اند باید از نوع POE باشند.

در واقع بزرگترین مزیت دوربین های POE حذف کابل کشی و آداپتور بوده که در آخر موجب صرفه جویی در پروزه ها می شود در صورت نیاز از UPS در این سیستم تنها کافی است تغذیه سوئیچ ها را به UPS متصل و برق دوربین ها را تامین کنید. بزرگ ترین مشکل موجود در دوربین های POE لزوم استفاده از سویچ های POE بوده که همین موضوع موجب افزایش هزینه های پروزه خواهد شد.

استفاده از انواع سوئیچ شبکه برای دوربین مداربسته
Access layer (شاخه دسترسی) :کاربران می توانند 8 یا 16 پورت 10/100Mbps سوئیچ شبکه انتخاب کنند و 6 الی 10 دوربین مدار بسته تحت شبکه را به آن متصل کنند. پهنای باند حقیقی سوئیچ های شبکه 50 تا 70 درصد می باشد. پس پهنای باند سوئیچ شبکه 50Mbps،100Mbps تا 70Mbps است. 4M*12=48M، در نتیجه سوئیچ شبکه 100Mbps با 12عدد دوربین های مدار بسته IP با رزولوشن 720p می تواند حداکثر اتصال را داشته باشد.

همچنین، ما باید این وضعیت را در نظر داشته باشیم که دوربین های مدار بسته تحت شبکه روش کدگذاری را با بیشترین میزان بیت ریت اتخاذ می کنند که بالغ بر 4Mbps است. همینطور نیاز داریم تا مازاد پهنای باند هم در نظر بگیریم. پس یک سوئیچ شبکه 10/100Mbps نباید به بیش از 8 دوربین مداربسته IP متصل گردد.

انتخاب انواع سوئیچ شبکه برای دوربین مداربسته
در انتخاب سوئیچ برای دوربین مدار بسته تحت شبکه باید دقت زیادی کرد، سوئیچ ها از نظر سرعت دارای چند نوع می باشند که برای دوربین های مدار بسته دو نوع اصلی 10/100Mbps و 10/100/1000Mbps کاربرد فراوانی دارد، در زمان استفاده از این سوئیچ ها باید به تعداد دوربین های مدار بسته متصل یه سوئیچ و کیفیت دوربین ها دقت زیادی کرد.

چون سرعت انتقال سوئیچ ها محدود به نوع آن میباشد و در صورتی که شما مثلا مجموع حجم تصاویر انتقالیتان بیش از 100 مگابیت در ثانیه باشد و از نوع 10/100Mbps کمک بگیرید تصاویری که دریافت خواهید کرد به صورت زمان واقعی نبوده و با تاخیر به نمایش در خواهند آمد و حتی در زمانی دچار کندی تصویر خواهید شد که این مورد اصلا برای یک سیستم نظارتی مناسب نیست.

 

 

 

خرید انواع سوئیچ شبکه برای دوربین مداربسته
در این مقاله سعی کردیم به صورت خلاصه اطلاعات موردنیاز جهت خرید یک سوئیچ مناسب برای سیستم مدار بسته را در اختیارتان قرار بدهیم، امیدواریم تاثیری هرچند اندک در انتخاب مناسب شما داشته باشیم. برای خرید انواع سوئیچ شبکه برای دوربین مداربسته از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۱:۵۲ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)