آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

طراحي سايت در تهران

 
 
اگه به دنبال شركت طراحي سايت در تهران هستين تا بتونين در سريع ترين زمان ممكن يك سايت مناسب طراحي كنين و از اين طريق پيشرفت كسب و كارتون رو رقم بزنين كاملا درست اومدين! الفباوب به عنوان بهترين شركت معتبر در زمينه طراحي سايت در كنار شماست تا بتونين اهدافتون رو پيگيري كنين!
هر فردي كه نياز به حضور پيدا كردن در دنياي آنلاين رو حس كنه، براي هر نوع فعاليت اقتصادي به ساخت يك سايت نياز داره. گاهي در اين ميان بهانه هايي ظاهر مي شن تا شما ميلتون رو به طراحي سايت از دست بدين، اين بهانه ها عبارت هستن از “من اهل فن نيستم”، “ساخت سايت خيلي گران است”، ” وقت زيادي ندارم” و… در واقع شما نيازي به مهارت ندارين.

طراحي سايت حرفه اي براي زمينه كاري شما مي تونه باعث كسب درامد بيشتر و نجات شما از يك سري كارهاي تكراري شه، اين ناديده گرفتن اهميت طراحيه كه براي شما وقت و هزينه خواهد داشت.

اگه براي زمينه كاري شما سايتي وجود نداره اون رو بدون هويت بدونين. اهميت حضور در دنياي اينترنتي به توضيحات و مقالات طولاني نيازي نداره. تبليغات اينترنتي براي هركسب­ و كاري مهم بوده و درآمد زايي رو به طور قابل توجهي بالا مي بره.

در دنياي مدرن سايت ها ابزار بازاريابي هستن. وقتي مي خواين درباره يك شركت اطلاعات بيشتري به دست بياوريد در موتور جستجو گوگل اون رو سرچ كرده و در نهايت از يكي از سايت هاي ظاهر شده استفاده مي كنين، اين روزها سايت يك ابزار تجمّلي براي افزايش اعتبار كسب و كارهاست و سايت ها از يك مركز خريد قدرتمند تر و شلوغ تر هستن.

افرادي هستن كه به علت محدوديت در زمان از پاساژ گردي ها دست كشيدن و با وب گردي سعي دارن خريدهاشون رو انجام بدن. حتي كسب و كارها براي بر قرار كردن ارتباط ديگه به سراغ آگهي هاي روزنامه نمي رن و به سوي موتور هاي جستجوي اينترنت مثل گوگل هدايت مي شن. اميدواريم تونسته باشيم ضرورت طراحي وب سايت رو به شما نشان دهيم.

مرحله برنامه ريزي طراحي سايت شامل 3 قسمت اصلي است:
1- بازنگري يا ايجاد يك استراتژي مشخص براي بهينه سازي سايت:

در طراحي سايت در تهران با مخاطب درباره تعيين عبارات كليدي مشورت كنين
ارزش كلمه ها و عبارات كليدي مورد تحقيق و بررسي قرار بدين.
محتواي موجود رو از لحاظ تناسب با اصول سئو بررسي كنين
ليستي از محتواي لازم براي عبارت كليدي محتوايي در سايت ندارن تهيه كنين تا خلاء موجود رو پر كنين
كلمات ياعبارات كليدي رو براي محتواي موجود و مورد نياز سايت سامان دهي كنين
2- طراحي و ايجاد نقشه سايت:

در مرحله برنامه ريزي، بعد از كار روي استراتژي سئو، زمان آن بوده كه نقشه سايت ساخته شه.برنامه ريزي و طراحي نقشه سايت با توجه اولويت هاي اصلي بوده و باعث مي شه طراحي سايت با توجه با اهميت ترين صفحات انجام گيره، منوها و رابط مشتري سايت تاثيرگذار تر شه و همينطور ايده هاي كلي درباره توليد محتواي مناسب رو شكل بده.

از استراژي سئو تعيين شده براي طراحي نقشه سايت موثر و اوليت بندي صفحه هاي سايت كمك بگيرين يك ليست كامل از نقشه سايت موردنظر تهيه كنين. از اين ليست مي تونين به عنوان يك چك ليست در مراحل متنوع طراحي سايت كمك بگيرين. نقشه سايت بايد به جز صفحات اصلي شامل صفحه هاي مربوط به عبارات كليدي هم شه

3- بررسي و توسعه محتواي سايت

آخرين قسمت از مرحله برنامه ريزي شامل بررسي عميق در محتواي سايت مي شه.در اين قسمت لازمه تحقيق جامعي درباره محتواي موجود و همينطور برنامه ريزي براي توليد محتواي جديد انجام گيره.

مخاطبين مي تونن مسئوليت توليد محتواي سايت رو به عهده گيرن اما گاهي بسيار بايد با كمك يك قرارداد جديد اين كار به افراد با تجربه و ماهرتري سپرده شه تا محتواي توليد شده كارايي لازم رو از هر نظر داشته باشه.

در صورت نياز، شخص يا شركتي رو براي نوشتن و توليد محتواي مورد نياز استخدام كنين، براي تمام شدن كار نوشتن و تهيه محتوا محدوده زماني مشخص كنين.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۱:۴۵ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

عايق بندي صوتي، آكوستيك

عايق صدا در اپ دكو هم به فروش مي رسد ( ازسال به سراسر ايران) و هم براي شهروندان تهراني اجرا مي شود. براي ثبت سفارش تماس بگيريد و از كارشناسان مشاوره رايگان دريافت كنيد! ما همراه شماييم و محصولات ضمانت دار هستند.

انواع پنل عايق صدا
براي خانه هاي مسكوني و آپارتمان ها، دفتر كار و استوديو مي توان از دو نوع پنل عايق صدا بهره مند شد :

1- عايق صوتي دو طرف صاف

قابل استفاده به عنوان عايق صدا خودرو، ديوار مشترك، عايق صدا سقف آپارتمان، مكان هاي عمومي، پيشگيري از لرزش و صدا در سقف، حذف صداهاي عمومي داخل آپارتمان، قطار، مترو، هواپيما، كانال انتقال هوا، كانال هاي فاضلاب، عايق صدا براي ماينر، عايق صدا درب، عايق شانه تخم مرغي ساده و حرارتي

عايق صدا دو طرف صاف علاوه بر خاصيت صدا گيري، به عنوان عايق حرارتي در سالن ها براي پيشگيري از ورود گرماي خورشيد در فصول گرم و خروج هواي گرم در فصول سرد براي بهينه سازي مصرف انرژي و كاهش هزينه ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

2- عايق صوتي شانه تخم مرغي

قابل استفاده براي صداگيري وسايل صنعتي، محفظه توربين، پمپ، ژنراتور، كمپرسور، مكان هاي عمومي مثل سالن هاي آمفي تئاتر، كنسرت و سينماها، استوديو و اتاق ضبط صدا، سالن جلسات و كنفرانس، چاله و كابين آسانسور، عايق صدا ديوار مشترك در آپارتمان، عايق صدا روكار كف

اين نوع از عايق هاي صوتي با توجه به شكل ظاهري شبيه به شانه تخم مرغ در يك سمت خود، به پنل آكوستيك يا عايق صدا شانه تخم مرغي شناخته مي شوند. اين پنل ها طيف گسترده اي از صداها با فركانس هاي بالا را جذب كرده و از پژواك پيشگيري كنند.

به خاطر حالت شش وجهي عايق تخم مرغي سطح مقطع بيشتري كه نسبت به حالت دو طرف صاف دارند، جذب بسياري داشته و به صورت نمايان (Expose) در پروژه ها و در حالتي كه سمت تخم مرغي رو به منبع صوت باشد نصب مي شوند. اگر در ساختماني چند طبقه زندگي مي كنيد كه امكان انتقال صدا از كف يا سقف به طبقه ديگر وجود دارد، مي توانيد از عايق صدا كف ساختمان هم كمك بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۲:۰۳ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

اجاره سوئيت مبله در جنت آباد تهران

اگر مي خواهيد به اجاره سوئيت مبله در جنت آباد بپردازيد، با ما همراه شويد. آپارتمان يا سوئيت مبله به مكاني مي گويند مبل و اثاث زندگي داشته باشد. مالكين در اين نوع از اجاره به خاطر دلايلي مثل  مهاجرت، تغيير موقت محل زندگي و … امكان جابجايي وسايل را ندارند و نمي خواهند هزينه اجاره انبار را تقبل كنند،از طرف ديگر مستاجر يا طرف تقاضا هم با اين مدل از اجاره آپارتمان مي تواند از هزينه براي لوازم منزل صرف نظر كند.
براي بسياري از افراد اجاره كردن سوئيت با وسايل مورد نياز زندگي و به عبارتي است جزء اولويت ها بوده و هنگام جست و جو براي يافتن مسكن به سراغ اين گزينه ها مي روند. آيا مي دانيد دليل اين اقدام چيست؟

اجاره سوئيت مبله در جنت آباد مزاياي خاص خودش را دارد كه در ادامه اين مطلب به شرح آن ها مي پردازيم:

اجاره كردن يك سوئيت مبله نقلي هزينه اي به مراتب كمتر از اقامت در هتل هاي لوكس و گران قيمت را دارد. اگر شما براي مدت كوتاهي به شهري سفر كرده ايد خوب است با توجه به بودجه اي كه داريد، سوئيت مبله اجاره كنيد.
آپارتمان يا سوئيت هاي مبله معمولا مجهز به واي فاي مي باشند.
مزيت ديگر سوئيت هاي اجاره اي بيشتر شامل دانشجويان مي شود. اين سوئيت ها وسايل لازم براي زندگي را دارند و ديگر نيازي نيست افراد دغدغه تهيه وسايل اوليه و ضروري براي زندگي را داشته باشند.
سوئيت هاي مبله، دردسرهاي اسباب كشي و جا به جايي منزل را ندارند. در نتيجه هزينه هايتان كاهش مي يابد.
سوئيت هاي مبله شده به ايستگاه تاكسي و يا خطوط بي آر تي نزديك بوده و دسترسي خوبي به مراكز شهر دارند.
تهران پلاك به شما كمك مي كند اگر به هر دليلي بايد در تهران به صورت موقت سكونت داشته باشيد اين كار را سريعا انجام دهيد. بدون هيچ دردسر و فريب هاي الكي آژانس هاي املاكي به تهران پلاك اعتماد كنيد.
نكاتي درمورد اجاره سوئيت مبله در جنت آباد
از مهم ترين مسائل اجاره كردن سوئيت مبله در جنت آباد بايد به آن توجه داشت اين است كه وسايل و تجهيزات خانه به دقت مورد بررسي قرار بگيرد. توصيه ما اين است كه بدون تعارف و با دقت بالا امكانات آپارتمان مبله مثل تخت، يخچال، كمد، فرش و …را بررسي كرده و اگر متوجه مشكلي شديد سريعا آن را با صاحب خانه در ميان بگذاريد.
براي اينكه خيالتان راحت شود و از دردسرهاي احتمالي رها شويد وسايلي را كه به آن ها نياز نداريد از اول از صاحب خانه تحويل نگيريدتا مسئوليتي در برابر آن وسايل گريبانگير شما نشود.
بودجه موردنظر براي اجاره سوئيت نقش اساسي را در انتخاب شما بازي مي كند. اول بايد قبل از هر اقدامي به بودجه خود توجه داشته باشيد و با توجه با آن به دنبال اجاره سوئيت مبله در جنت آباد باشيد. محله و امكانات سوئيت مبله روي قيمت اجاره تاثير دارند.
پس تحويل خانه از صاحبخانه در كار كردن با وسايل توجه داشته باشيد، چون شما مسئول هستيد و با پايان مهلت اجاره، بايد سوئيت را همانطور كه تحويل گرفتيد به صاحبخانه پس دهيد.
در زمان امضا كردن قولنامه همه موارد مربوط به خانه مثل آسيب ها و مشكلات آن به شكل رسمي ثبت شده باشند چون مسئول پرداخت هزينه هاي تعمير خانه بر عهده مالك است و مستاجرين فقط مسئول نگهداري و تعمير خانه به صورت روزانه هستند. پس قبل از آنكه سوئيت را تحويل بگيريد اگر خسارت خاصي در خانه مشاهده كرديد آن را برطرف كنيد.
از ديگر موارد مهم در رابطه با اجاره سوئيت مبله در جنت آباد مي توان به مسئله بيمه اشاره داشت. اگر خانه اي كه مالك آن را بيمه كرده را اجاره كنيد آرامش بيشتري خواهيد داشت. با وجود بيمه مسئوليت شما در برابر مشكلاتي كه رخ مي دهد، كاهش ميابد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۹:۰۳ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

پديده اي به نام عايق صدا اتاق

عايق صدا اتاق يكي از بهترين روش ها براي افزايش آرامش محيط و كنترل سروصدا بوده كه با آن مي توان حتي نم و رطوبت خانه را هم پوشاند. بهتر است بدانيد روش هاي ساده تري هم وجود دارد كه مي توانيد با انجام آن ها تا حدودي اتاق هاي منزلتان را عايق صدا كنيد. با اين چند روش ساده، شما مي توانيد سروصداي محيط را به حداقل برسانيد.

۱- پوشاندن درزهاي درب و پنجره
درزهاي پنجره تاثير بسياري را در انتقال صدا دارد؛ در نهايت شما مي توانيد با پوشاندن درز پنجره ها به اندازه زيادي جلوي ورود صدا را بگيريد و عايق صدا ايجاد كنيد. براي اين كار مي توانيد از درزگيرهاي پلاستيكي كمك بگيريد. توجه كنيد پايين درب هاي منزل خود را هم مي توانيد با كمك فوم هاي پلاستيكي بپوشانيد و با اين كار، تا حد بسياري انتقال صوت را به حداقل رسانيد. پوشش هاي پلاستيكي بهترين انتخاب براي پوشاندن درزهاست، به علاوه مي توانيد در صورت نبود آن ها از چند تكه چوب هم كمك بگيريد.

۲- استفاده از پنل هاي عايق صدا
همانطور كه در ابتداي مطلب خوانديد، پنل هاي بسياري در بازار وجود دارد كه با نام عايق صدا به فروش مي رسد. اين نوع پنل ها مي تواند به اندازه زيادي از ورود و خروج صدا به بيرون از منزل پيشگيري كند، براي همين هم انتخاب بسيار مناسبي است. توجه كنيد نصب اين نوع پنل ها هم بسيار آسان بوده و خودتان مي توانيد به تنهايي اين كار را انجام دهيد. بعضي از اين نوع پنل ها چسب هايي دارند كه به راحتي روي ديوار قرار مي گيرند و بعضي ديگر را هم مي توانيد با كمك پيچ روي ديوار فيكس كنيد.

۳- نصب پرده هاي ضخيم عايق صدا اتاق
يكي از روش هايي كه مي تواند ميزان ورود صدا به منزل شما را كم كند، استفاده از پرده هاي ضخيم است. براي اين منظور، بايد پرده هايي را انتخاب كنيد كه بتواند تمامي بخش ها از سقف تا زمين را بپوشاند. همينطور بايد در زمان خريد پرده حتما ضخامت آن را هم در نظر بگيريد. مسلما پرده با ضخامت بالاتر مي تواند مقاومت بسيار بيشتري در برابر ورود صدا داشته باشد.

۴- كمدهاي بزرگ
از ديگر مواردي كه مي توان از آن به عنوان عايق صدا استفاده كرد، كمدهاي بزرگ يا دكورهاي سراسري روي ديوار است. شما مي توانيد با كمك اين وسايل، علاوه بر زيبا سازي منزل سروصداي محيط را كاهش دهيد. براي مثال مي توانيد يك كتابخانه بزرگ روي ديوار مشترك خود در ساختمان قرار دهيد. با اين كار، هم دكوراسيون جذابي را براي خانه خود چيده ايد و هم به اندازه زيادي از انتقال صدا پيشگيري كرده ايد.

۵- استفاده از فرش و پدها
هم اكنون بيشتر كف خانه هاي از سراميك، چوب و پاركت ساخته مي شوند كه در زمان برخورد وسايل يا عبور افراد، از آن ها صدا توليد مي شود. مسلما استفاده از قالي در منزل مي تواند اين انتقال صدا را كم كند. شما مي توانيد براي كاهش صداي بيشتر در زير قالي از پد يا فوم كمك بگيريد. تركيب فوم و فرش مثل عايق صدا عمل كرده و در عايق صدا اتاق و ميزان انعكاس صدا تاثير بسياري دارند.

۶- رنگ كردن ديوارها

شايد نتوانيد تصورش را هم بكنيد؛ اما رنگ آميزي ديوارها مي تواند باعث عايق شدن منزل شما شود. شما مي توانيد با رنگ كردن ديوارهاي منزل از انتقال صدا پيشگيري كنيد. البته بايد در زمان خريد رنگ توجه كنيد و رنگ هايي را خريداري كنيد كه قدرت جذب صوت بالاتري داشته باشند.

۷- نصب شيشه دوجداره
شيشه ها يكي از مهم ترين مواردي مي باشند كه مي توانند ميزان انتقال صدا را كم و زياد كنند. شيشه هاي معمولي به راحتي صدا را از خود عبور مي دهند؛ براي همين براي كاهش انتقال صدا بايد از نمونه هاي چند جداره كمك بگيريد. هم اكنون بسياري از خانه ها براي عايق بندي منزل خود از شيشه هاي دوجداره استفاده مي كنند. عايق كاري پنجره از بهترين روش كاهش ميزان صداي ورودي به خانه است.

۸- استفاده از چسب عايق صدا اتاق
اتاق هاي منزل شما درزهاي زيادي دارد كه نمي توانيد با كمك درزگيرها آن را بپوشانيد. يكي از بهترين راه هايي كه مي توانيد با كمك آن درزهاي كوچك را هم بپوشانيد، استفاده از چسب چوب است. با كمك چسب چوب مي توانيد كوچكترين درزها را هم بپوشانيد و مسير انتقال صدا را مسدود كنيد.

۹- نصب درب ورودي ضخيم
يكي از راه هاي عايق صدا كردن اتاق خانه، استفاده از درب هاي چوبي با جرم بالاست. با جايگزين كردن درب منزل خود با يك درب چوبي سنگين مسلما متوجه آرامش بيشتر و كاهش سر و صدا خواهيد شد. با اين حال اگر نمي خواهيد هزينه چنداني براي تعويض درب منزل خود داشته باشيد، كافي است با كمك چند تخته چوب، درب ورودي را ضخيم تر و سنگين تر كنيد. افزايش وزن درب اتاقها، تاثير زيادي روي ميزان انتقال صدا مي گذارد و يكي از گزينه هاي خوب براي عايق صدا در منزل محسوب مي شود.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۹:۵۰ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

اجاره خانه بدون پول پيش چه شرايطي دارد؟

اجاره خانه بدون پول پيش چه شرايطي دارد؟ با افزايش قيمت خانه، بسياري به اجاره خانه روي مي اورند. شرايط اجاره خانه بسته به مالك و مستاجر متفاوت است. يكي از انواع اجاره، اجاره خانه بدون پيش پرداخت و يا همان اجاره خانه بدون پول پيش است.

يك ملك را مي توان به ۳ طريق اجاره داد.

راه اول اجاره خانه به مدل رهن و اجاره است.
مدل دوم رهن كامل واحد مسكوني است.
و مدل اخر اجاره اپارتمان بدون وديعه.
در اين قسمت مي خواهيم كمي در رابطه با اجاره خانه بدون پول پيش صحبت كنيم.

اجاره اپارتمان بدون وديعه دقيقا قطب مقابل رهن كامل خانه است.
وقتي صاحب ملك خانه خود را به شما رهن كامل مي دهد امكان دارد نياز به يك مبلغ بسيار زياد و عدم علاقه براي دريافت وام از بانك را داشته باشد. به همين علت مبلغي را به مدت يك سال از شما گرفته و در سال بعد همان مقدار را تحويل شما مي دهد.
اما در اجاره اپارتمان بدون وديعه يا اجاره خانه بدون پول پيش پرداخت برعكس اين عمل اتفاق مي افتد. گاهي امكان دارد مستاجر شما مبلغي براي پول پيش خانه يا وديعه خانه را در حال حاضر نداشته باشد يا جايي ان را سرمايه گذاري كرده باشد و علاقه داشته باشد از نوع اجاره خانه بدون پول پيش استفاده كند. در اين حالت ميزان اجاره اي كه بايد پرداخت كند.
با توجه به قيمت هر متر مربع از واحد مسكوني، منطقه واحد مسكوني و متراژ واحد اين مبلغ متغير است. اين نوع اجاره براي افرادي سودمند بوده كه پول خود را درجايي سرمايه گذاري كرده و به ضرر ان ها است پولشان به مدت يك سال راكد باقي بماند.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۷:۴۴ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت فروشگاهي چيست؟

استقبال مردم از كسب و كارهاي اينترنتي انقدر قابل توجه است كه مديران و صاحبان كسب و كار به راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي فكر مي كنند. در حال حاضر يكي از بهترين  راه ها براي كسب درآمد، طراحي سايت فروشگاهي است.

اين روها وقت و زمان مردم محدوديت پيدا كرده و از خريد يك تخم مرغ تا خريد ملك را به صورت اينترنتي پيگيري مي كنند. سايت هاي فروشگاهي حكم مغازه و شركتي را دارند كه محصول و يا خدماتي براي ارائه دارد. در سايت هاي فرووشگاهي انواع پوشاك، مواد غذايي، فايل هاي مختلف صورتي، تصويري و … ، لوازم خانه و … به فروش مي رسد و كل اين فرايند خريد تنها با فشردن يا لمس كردن چند دكمه كامل مي شود.

سايت هاي فروشگاهي كه اين روزها باب شده اند و به لطف سايت ديجي كالا فرهنگ آن در ميان مردم جا افتاده است مي تواند فرصتي عالي براي درآمد زايي باشد و بايد با حساسيت هرچه تمام تر قدم برداريم تا بتوانيم از رقباي كاري خود جلو بزنيم. حالا كه همه فهميده اند سايت هاي اينترنتي چه گوهر نابي مي باشند تعداد آن ها رو به افزايش است و اين يعني اين كه هرچه زودتر تصميم بگيريد و هرچه زودتر حركت كنيد از خيلي ها جلوتر خواهيد بود!

فروشگاه اينترنتي خود را تميز، خلوت و طبقه بندي شده طراحي كنيد
سهولت استفاده از سايت و دسترسي آسان به چيزهايي كه امكان دارد بازديد كننده به آن ها نياز داشته باشد يكي از مهمترين مواردي است كه در طراحي سايت فروشگاه اينترنتي بايد موردنظر قرار بگيرد. از اضافه كردن لينك هاي بيش از حد در منوي اصلي اجتناب كنيد.

منوهاي صفحه اصلي مهمتر از آن چيزي مي باشند كه فكر ميكنيد. براي محصولات سرفصل تعيين كنيد و هريك را در منوي مرتبط با خودش قرار دهيد. شما در فروشگاه آنلاينتان، فقط تصوير محصولات را به نمايش مي گذاريد ولي همين تصاوير وقتي نامنظم و در كنار هم چيده شوند امكان انتخاب و تصميم گيري را از مشتري گرفته و نرخ تبديل بازديد كننده به خريدار را به شدت پايين مي آورند.

محصولات را به دقت برچسب گذاري كنيد و توضيحات محصول و قيمت آن را به آساني در ديد و دسترس قرار دهيد. براي انتخاب كالا مي توانيد نقش يك مشاور و راهنماي خوب را بازي كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۶:۴۴ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

كاندوم تاخيري

كاندوم تاخيري يا كاندوم رفع زود انزالي چيست؟ قيمت كاندوم تاخيري چقدر است؟ خريد كاندوم تاخيري چقدر به بهبود مقاربت جنسي كمك مي كند؟  يكي از مشكلاتي كه امكان دارد زن و شوهر ها با آن مواجه شوند، ارضاي مرد قبل از به *** رسيدن شريك جنسيش است. اين موضوع كم كم زمينه هاي دلسردي زن از مقاربت جنسي را ايجاد مي كند. در صورتي كه مدت زمان مقاربت جنسي شما كوتاه است، مي توان از كاندوم تاخيري به عنوان راه حل هاي سريع و فوري درمان زود انزالي استفاده كرد.

آيا شما هم از افرادي هستيد كه دوست داريد مقاربت جنسي طولاني تري را تجربه كنيد؟ نگران نباشيد تعداد زيادي از مردان مثل شما به دنبال شناخت بهترين نوع كاندوم تاخيري مي باشند تا بتوانند مقاربت جنسي طولاني مدت و لذت بخشي را تجربه كنند. اين بي حسي با توجه به كيفيت كاندوم مي تواند تا نيم ساعت مؤثر باشد.احتمال *** هاي چندباره در بانوان با استفاده از كاندوم هاي تاخيري افزايش مي يابد. پس كاندوم هاي تاخيري درتجربه يك مقاربت جنسي لذت بخش موثر مي باشند.

همانطور كه استفاده بيش از حد از كاندوم هاي تاخيري مي تواند نوعي وابستگي ايجاد كند، با استفاده صحيح از آن مي توانيد به تدريج مشكل زود انزالي خود را برطرف كنيد. براي اين منظور فقط كافي بوده كه ميان دوره هايي كه از كاندوم تاخيري استفاده مي كنيد فاصله بيندازيد و به مرور اين فاصله را بيشتر و بيشتر كنيد. تا جايي كه احتمالا بدون نياز به كاندوم تاخيري مي توانيد مدت مقاربت جنسي خود را افزايش دهيد.

بسياري از كمپاني ها كاندوم هاي تاخيري را به صورت خاردار، شياردار و طمع دار طراحي و توليد مي كنند تا بتوانند در افزايش ميزان كيفيت زندگي جنسي شما تاثير منحصربفردي ايجاد كنند. براي خريد انواع كاندوم مستر كينگ در كنار شماست و با ارسال محرمانه  محصولات در تلاش است رضايت شما را جلب كند! همين حالا خريد خود را از ميان محصولات ارائه شده در همين صفحه كامل كنيد!

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۱:۱۰ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)