آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

تعمير آسانسور منطقه يازده – 11

يك واحد نگهداري موفق همواره آماده ارائه خدمات و تعمير در سريع ترين زمان بوده و رفع هر خرابي و اجراي نگهداري پيشگيرانه براي افزايش عمر و كارايي دستگاه را در اولويت قرار مي دهد. تعمير آسانسور منطقه يازده

همچنين گروه اي در خدمات آسانسور مي تواند رشد كند : كه با دارا بودن انبار قطعات قابليت ارائه خدمات تعمير، نگهداري و نصب حتي در ايام تعطيل را هم مد نظر قرار دهد. گروه آسانسور مانا به عنوان يك شركت تعمير آسانسور تهران، شمال تهران، تهران و جنوب تهران آماده ارائه خدمت در زمينه تعمير آسانسور در استان تهران است.

 


محله هاي منطقه ۱۱ تهران كدام اند؟
به منظور خريد خانه در منطقه ۱۱ بايد يكي از محله هاي آن را براي زندگي انتخاب كنيد، بنابراين با توجه به نام هاي آن مي توانيد جستجوي خود را آغاز كنيد. تعمير آسانسور منطقه يازده

ازجمله محله هاي منطقه ۱۱ مي توان به محله هاي زير اشاره كرد:

تعمير آسانسور منيريه
املاك محله منيره براي زندگي و سرمايه گذاري از موقعيت مناسبي برخوردارند. براي خريد خانه در منيريه بايد بگوييم كه بيشتر خانه هاي ويلايي اين منطقه قديمي مي باشند. متوسط قيمت خريد مسكن در محله منيريه چيزي در حدود ۱۳ تا ۱۹ ميليون تومان به ازاي هر متر مربع است.

متوسط قيمت خريد آپارتمان در اين محدوده براي خانه هاي چند سال ساخت تقريبا ۸ ميليون تومان براي هر مترمربع و براي واحدهاي نوساز حدودا متري ۱۳ ميليون تومان است.

تعمير آسانسور اميريه تعمير آسانسور منطقه يازده
در محله اميريه نبايد زياد انتظار داشته باشيد كه به سادگي خانه هاي نوساز و كليد نخورده پيدا كنيد. اما خانه هاي ويلايي بازسازي شده بسياري در اين محدوده وجود دارند كه مي توان براي خريد آن ها را انتخاب كرد.

در اين محدوده موارد خريد خانه با مساحت هاي كوچك و مبالغ مناسب زياد يافت مي شود. جالب است بدانيد كه املاك كلنگي داراي جواز ساخت در اين منطقه با قيمت بالاتري به فروش مي رسند.

در محله اميريه براي خريد آپارتمان با واحدهاي نوساز بايد بودجه اي در حدود ۹ تا ۱۱ ميليون تومان به ازاي هر متر مربع خانه در اختيار داشته باشيد. قيمت خانه در محله اميريه براي واحدهاي چند سال ساخت در حدود متري ۵ تا ۸ ميليون تومان است.

تعمير آسانسور جمال زاده جنوبي
جمال زاده جنوبي يكي ديگر از محله هاي منطقه ۱۱ پايتخت براي خريد خانه است كه يكي از محله هاي خوش نام با موقعيت عالي و دسترسي خوب در شهر تهران است.

قيمت خريد آپارتمان در محله جمال زاده جنوبي براي واحدهاي بيش از ۱۰ سال ساخت در حدود ۸ تا ۱۰ ميليون تومان به ازاي هر متر مربع است. البته اگر خواستار خريد خانه در اين محدوده با قيمت مناسب هستيد، با كمي جستجو خانه هاي متري ۶ ميليون توماني نيز پيدا خواهيد كرد.

تعمير آسانسور محله امير بهادر در منطقه ۱۱
محله امير بهادر از محله هاي منطقه ۱۱ تهران است كه براي پيدا كردن خانه هاي ارزان منطقه مناسبي است. متوسط قيمت خانه در محله امير بهادر پايتخت در حدود ۵ تا ۱۰ ميليون تومان به ازاي هر مترمربع است. محله هاي منطقه 11 تهران

قيمت خريد خانه در خيابان عباسي منطقه ۱۱ تقريبا متري ۵ تا ۸ ميليون تومان است. البته اين قيمت براي خانه هاي چند سال ساخت در حدود متري ۳ ميليون تومان به ازاي هر مترمربع است.

 


تعمير آسانسور منطقه يازده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۹:۱۴ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

تعمير آسانسور هيدروليك

تشخيص اختلال و مشكلات آسانسور ها فقط بايد توسط كارشناسان باتجربه صورت بگيرد، چون تاثير قطعات به كار رفته در آسانسور ها با يكديگر تشخيص نوع اختلال را سخت مي نمايد. تعميركاران غير اصولي علاوه بر حل نكردن كامل مشكلات، موجب بروز  ايرادات شديدتري مي شوند و هزينه تعمير را افزايش مي دهند.

يك تعميركار حرفه اي براي تعمير آسانسور هيدروليك از عملكرد كليه قطعات آسانسور، اطلاع كاملي دارد و بهترين خدمات تعميراتي را به شما ارائه مي دهد.

آسانسور هيدروليك يكي از انواع آسانسور است كه در دهه ‎ 60 وارد بازار شد و به طرفداران بسياري پيداكرد. آسانسور هيدورليك براي ظرفيت هاي مختلف اما در طول مسير كم كاربرد دارد. اين نوع آسانسور در تعداد نفرات بالا نسبت به آسانسور هاي كششي مقرون به صرفه تر هستند و حركت نرم و روان و سرعت قابل تنظيم دارند.

آسانسورها داراي ويژگي هاي بسيار مختلفي هستند. آسانسور هيدروليك نيازي به موتورخانه در بالاي چاه نداشته و مي توان آن را در مسافت دورتري از چاه قرار داد. اين آسانسور طول عمر بسياري دارند و نسبت به آسانسورهاي ديگر كمتر با مشكل مواجه مي شوند.

انواع فعاليت هاي تعمير آسانسور هيدروليك
بازرسي
بازرسي از آسانسور در مقاطع زماني برنامه ريزي شده صورت مي پذيرد تا معلوم شودكه آيا آسانسور به سرويس نياز دارد يا به تعميرات پيشگيرانه؟ بازرسي ممكن است به صورت چشمي يا عيني و يا از طريق اندازه گيري بعضي از ويژگيهاي فيزيكي دستگاهها باشد.

سرويس آسانسور هيدروليك
در صورتيكه هنگام بازرسي نياز به سرويس احساس شود سرويس دهي براي قسمتهاي متحرك و ثابت اعم از الكتريكي و مكانيكي صورت مي پذيرد. همينطور هر آسانسور بايد مطابق “چك ليست سرويس و نگهداري آسانسور” ماهيانه حداقل يكبار مورد سرويس قرارگيرد.

تعميرات پيشگيرانه آسانسور هيدروليك
اين تعميرات زماني صورت مي گيرد كه هنوز امكانات وسايل نصب شده در حال كار بوده و دچار خرابي نشده است .هدف از تعميرات پيشگيرانه آن است كه خرابي سيستم به تعويق افتد و فاصله هاي بين خرابي ها رو افزايش بگذارد و يا جلوي خرابي هاي احتمالي گرفته شود.

تعميرات خرابي
اين تعميرات مربوط به مواردي است كه دستگاه از كار افتاده است و نمي تواند به وظايف پيش بيني شده عمل كند. با انجام تعميرات، آسانسور دوباره راه اندازي شده و مورد بهره برداري قرارمي گيرد.

 


تعمير آسانسور هيدروليك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۶:۵۲ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

تعمير آسانسور منطقه دوازده – 12

تعميرات آسانسور. تعمير بالابر. تعمير پله برقي. سرويس آسانسور.نصب آسانسور و تعمير و سرويس دوره اي پله برقي, آسانسور و بالابر براي حفظ عملكرد بهينه اين وسايل نياز به سرويس و نگهداري آسانسور دوره اي و يا مقطعي مي باشد. آسانسور ها چه هيدروليك باشند يا كششي نياز مبرم به سرويس دارند.

آسانسور سيستمي است كه براي جابجاكردن افراد و اجناس مورد استفاده قرار مي گيرد. آسانسور بين طبقات حركت مي كند و عملكرد مشخصي دارد. كابين آسانسور ساختار و ابعاد مشخصي دارد. ابعاد آسانسور با توجه به كارايي آن تعيين مي شود. آسانسور بين ريل هاي مشخصي حركت مي كند.

در گام اول بايد به طور دقيق مشخص شود كه خرابي آسانسور به كدام علت است. به همين علت در روبرو با هر مشكلي براي آسانسور بايد در همان ابتدا تمهيدي بچينيد كه يكي از كارشناسان فني تعمير آسانسور در تهران از آسانسور ديدن كند تا بتواند با استفاده از تجربه هايي كه در اين زمينه دارد علت خرابي آسانسور را مشخص كند. تعمير آسانسور منطقه دوازده

گاه مشكل مربوط به گيربكس و موتور است كه خود را با تكان هاي شديد كابين كه به وضوح احساس مي شود نشان مي دهد كه اگر اين امر اثبات شود بايد بدانيم برطرف كردن آن بسيار پيچيده است و نيازمند ورود فردي متخصص در اين موضوع است.

توجه داشته باشيد كه در مواردي كه گيربكس آسانسور به هر نحوي مشكل داشته باشد بايد سريعا و بدون فوت وقت اقدام كنيد زيرا كم ترين بي توجهي در اين امر مهم خطرناك بوده و امكان دارد باعث سقوط آسانسور شود. تعمير آسانسور منطقه دوازده

 

 


تعمير آسانسور منطقه دوازده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۱:۳۸ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

نشانه هاي نياز به سرويس آسانسور


شايد به نظر خيلي از ما آسانسور تنها يك جعبه فلزي باشد كه وظيفه اش بالا و پايين بردن ما از لابي به طبقات باشد پس سرويس و تعميرات آسانسور يا از آن مهم تر سرويس آسانسور مهم نيست.

بعضي هم تا زوار آسانسور درنرود به سرويس آسانسور فكر نمي كنند و تنها سرويس و تعميرات آسانسور را با اكراه مي پذيرند. اما آسانسور واقعا فقط يك جعبه نيست.

در صورتي كه آسانسور را بيش از يك جعبه مي دانيد و كنجكاويد كه بخش هاي اصلي يك آسانسور چيست و يك آسانسور چگونه كار مي كند، بايد بدانيد كه آسانسور از بخش هاي اصلي زير ساخته شده اند:

 يك يا چند كابين كه ما را پايين و بالا مي برند
وزنه هاي متعادل كننده اين كابين ها
يك موتور الكتريكي كه كابين ها را بالا و پايين مي كشند و شامل يك سيستم ترمز مي باشند
يك سيستم مشتمل از كابل هاي فلزي قوي و قرقره هايي كه بين كابل ها و موتور ها حركت مي كنند
سيستم هاي امنيتي گوناگون كه درصورت خرابي يك كابل مسافران را حفظ مي كنند
و يك سيستم كنترل الكترونيكي كه كابين ها را برحسب يك الگوريتم آسانسور به طبقات درست هدايت مي كند (البته در ساختمان هاي بزرگ) به اين ترتيب مي توان مطمئن شد كه افراد با سرعت و به راحتي، به مقصد موردنظرشان مي رسند.
اين مورد آخر خصوصا براي آسمان خراش ها در ساعات اوج استفاده اهميت دارد. سيستم هاي هوشمند طوري برنامه ريزي مي شوند كه در ابتداي روز بيشتر افراد را بالا ببرند و در آخر روز بيشتر به پايين بياورند.
با مرور اجزاي مختلف يك آسانسور شايد فهميدن دلايل خراب شدن آسانسور دشوار نباشد:

خراب كاري هاي عمدي و غيرعمدي   سرويس و تعميرات آسانسور
قطعي ناگهاني برق
قديمي شدن اجزاي مكانيكي و الكترونيكي
افزايش دما
و گاهي هم واقعا بدون هيچ دليل ظاهري! هر دستگاه مكانيكي-الكتريكي نياز به مراقبت يك متخصص دارد.

 

سرويس و تعميرات آسانسور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۰:۴۰ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

انواع آسانسور كششي

همانطور كه اشاره شد، دو نوع اصلي براي آسانسورهاي كششي مي توان متصور شد كه به نام هاي دنده اي (Geared) و بدون دنده (Gearless) شهرت دارند.

آسانسور كششي گيربكس دار
آسانسورهاي كششي دنده اي (Geared) از آسانسورهاي مي باشند كه به وسيله گيربكس به موتور متصل مي شوند و با چرخ سيم بكسل را به حركت در مي آورند. اين آسانسورها قادرند كه به سرعتي بين ۱/۷ تا ۲/۵ متر بر ثانيه دست يابند.

حداكثر مسافتي كه آسانسورهاي كششي دنده اي مي توانند طي كنند حدود ۷۶ متر است؛ پس اين از آسانسورها براي ساختمان هاي كوتاه تا نيمه مرتفع مناسب مي باشند.

حداكثر وزني كه آسانسورهاي دنده اي مي توانند تحمل كنند حدود ۱۳۶۰۰ كيلوگرم است. ناگفته نماند كه هزينه نصب اين از آسانسورها به نسبت نوع بدون دنده كمتر است.

آسانسورهاي كششي بدون گيربكس
در آسانسورهاي كششي بدون دنده (Gearless) از آسانسورها از گيربكس استفاده نمي شود و سرعت آن ها مي تواند به ۲/۵۳ متر بر ثانيه هم برسد. سيم بكسل در اين مدل از آسانسورهاي كششي به بالاي كابين آسانسور متصل شده و به دور فلكه براي به حركت در آوردن آسانسور پيچيده شده است.

سر ديگر سيم بكسل هم به وزنه براي به دست آوردن تعادل و ثبات سيستم مكانيكي وصل شده است. مهمترين كاربري آسانسورهاي كششي در ساختمان هاي مرتفع است. اين نوع آسانسورها هزينه اوليه نصب و راه اندازي بالا و هزينه نگهداري متوسطي دارند و در مقايسه با انواع دنده اي انرژي بيشتري صرف مي كنند.

آسانسور كششي بدون موتورخانه
آسانسورهاي بدون موتورخانه، به طور معمول جزء آسانسورهاي كششي محسوب مي شوند كه در بالاي چاهك آسانسور ديگر خبري از اتاقك مخصوص موتور نيست.

در اين نوع از سيستم هاي كششي، موتور در بالاي سر چاهك قرار ندارد و در روي خود كابين تعبيه شده است كه براي سرويس آسانسور هم از همان كابين قابل دسترس است. موتور در اين نوع سيستم از موتور هاي دو نوع ديگر بسيار كوچك تر است.

 

آسانسور كششي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۴:۴۴ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

قيمت سرويس ماهيانه آسانسور

سرويس آسانسور بازرسي كلي از قطعات مورد استفاده در آسانسور است. كه در يك بازه مشخص بايد انجام گيرد. بايد به اين نكته توجه نمود هزينه سرويس ماهيانه آسانسور براساس تعداد توقف، ظرفيت آسانسور، نوع درب، نوع موتور و ساير موارد تعيين مي گردد. سنديكاي آسانسور هر ساله نرخي را به ازاي هر طبقه در آسانسور اعلام مي كند.

و در اختيار شركت هاي ارائه دهنده خدمات آسانسور قرار مي دهد. سرويس آسانسور جزء الزامات آسانسور بوده و آسانسور در هر ساختمان حداقل بايد ماهي يكبار مورد بازرسي و بازبيني قرار گيرد و مكانيزم آن مورد بازبيني قرار بگيرد.

هزينه سرويس ماهيانه آسانسور
قيمت سرويس ماهيانه آسانسور براساس مشخصه هايي تعيين مي گردد و بيمه مسئوليت آسانسور در صورتي به ساختمان تعلق مي گيرد. كه با يك شركت ارائه دهنده خدمات آسانسور قرارداد منعقد نموده باشد.

بعضي از شركت ها اين هزينه را براساس قرارداد ساليانه به صورت يكجا از قبل دريافت مي كنند و بعضي به صورت ماهيانه 

اگر آسانسور داراي تردد و ترافيك بالايي باشد، نياز به دو نوبت سرويس در ماه دارد. معمولا در واحدهاي اداري و تجاري نياز به دو نوبت سرويس در هر ماه است. بايد دانست زماني كه سرويس در دو نوبت انجام گيرد 60 درصد به هزينه سرويس ماهيانه آسانسور افزوده مي گردد. بايد دانست كه شركت سرويس و نگهداري آسانسور در اين قرارداد ها هيچگونه مسئوليتي در قبال تعمير قطعات معيوب ندارد.

و صرفا بازبيني و سرويس بر عهده شركت ارائه دهنده خدمات آسانسور است. معمولا سنديكاي آسانسور هر ساله مبلغي را بر هر توقف در آسانسور در نظر مي گيرد و در اختيار شركت هاي ارائه دهنده خدمات آسانسور قرار مي دهد. براي تعمير آسانسور غرب تهران و ساير مناطق با ما تماس بگيريد.

قيمت سرويس ماهيانه آسانسور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۱:۳۶ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

سرويس دوره اي آسانسورها

انتخاب شركت معتبر ارائه دهنده خدمات آسانسور باعث بهره گيري از سرويسكاران مجرب و ماهر و هم ايجاد آرامش و امنيت بيشتر در آسانسور مي شود.

تيم تخصصي آسانسور مانا با به كارگيري نيروهاي متخصص در قسمت سرويس آسانسور با رعايت نكات ايمني و پيروي از قوانين و استاندارد ها، آرامش خاطر خاصي را براي شما رقم خواهد زد.

دلايل خراب شدن آسانسور 
آسانسور هم مثل هر دستگاه ديگري براي اين كه بتواند به درست ترين شكل ممكن كار كند بايد همه اصول و استاندارد هاي مربوطه در آن رعايت شود. با توجه به بايدها و نبايد هاي موجود درباره آسانسور اين وسيله عملكرد بهتري خواهد داشت. برخي از موارد كه حتماً بايد به آن ها توجه شود عبارت اند از:

مشخص ظرفيت به ازاي هر نفر
ميزان سرعت
مقدار ارتفاع
كنترل درب ها
مكان قرارگيري آسانسور
ولتاژ برق
اگر اين قسمت ها مورد بررسي دقيق قرار نگيرند قطعاً اشكالاتي ايجاد خواهند كرد. توجه كنيد كه همه افراد نمي توانند اين تجهيزات پيچيده را كنترل و بررسي كنند بلكه بايد اين كار را مهندسين متخصص در اين رشته انجام دهند. بازه زماني سرويس آسانسور

وقتي تجهيزات مورد استفاده در قسمت هاي مختلف آسانسور باكيفيت باشند آسانسور ديرتر دچار اشكال خواهد شد و قطعاً عمر طولاني خواهد داشت.

 

 

بازه زماني سرويس آسانسور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۶:۱۵ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

تعمير آسانسور تهران

مركز تعمير آسانسور مانا، در تلاش است با كمك تيم تخصصي خود در سريع ترين زمان ممكن مشكل شما را در هرجايي از تهران كه باشيد حل مي كند. اين تيم داراي تعرفه هاي بسيار ارزان و رقابتي است و كيفيت بسيار مناسبي را به شما عزيزان ارائه مي كند.

اكثر مردم فرق ميان تعمير، سرويس و نگهداري آسانسور را نميدانند
در كل، كسي نمي خواهد وقتي عجله دارد يا روز كاري سختي را پشت سر گذاشته است، زمان نياز به آسانسور با اختلال و خرابي رو به رو شود و در آخر مجبور شود براي رسيدن به طبقه مورد نظر از پله استفاده كند.

در هر صورت تعمير آسانسور تبديل به قسمتي از زندگي شهري ها شده كه بايد با توجه به عواملي آن را به كمترين حد ممكن رساند. 

از واقعيت دور نيست كه سيل عظيم تعميركاران نابلد و بدون تخصص ذهنيت افراد را براي كمك از خدمات سرويس و نگهداري آسانسور خراب كرده و ساكنين ترجيح مي دهند فقط در زمان ايجاد مشكل براي رفع آن دست به كار شوند.

بايد توجه داشت كه خرابي آسانسور بي دليل نيست و نگهداري اصولي از آسانسور داراي راهكارهايي است كه بايد به آن ها توجه نشان دهيد و با بقيه آن ها را مرور كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۵:۲۶ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)