آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

عبارت های کاربردی در ارتباط با گوشی تلفن ویپ

عبارت های کاربردی در ارتباط با گوشی تلفن ویپ یا تلفن شبکه ای به صورت ویژه به تصویری از خدمات ارتباطی (مانند صوت، فکس، پیامک و پیام رسانی صوتی) بر بستر شبکه عمومی در مقابل شبکه تلفنی سوئیچ شده عمومی (PSTN) اشاره دارد و شامل سیگنال دهی، راه اندازی کانال، دیجیتال سازی سیگنال های صوتی آنالوگ و کدگذاری است.

زمانی که بخواهید با شخصی با کمک بستر MSN مکالمه کنید طرف دیگر مکالمه هم نیازمند MSN است. این موضوع درباره Yahoo Messanger و Skype هم وجود دارد. این برنامه ها از سامانه های خاص خود استفاده می کنند که به شکل آزاد وجود ندارد و به آسانی با دیگر سامانه ها یکپارچه نمی شوند.

ویپ واقعی بر مبنای سامانه SIP قرار دارد که یک استاندارد شمرده می شود که در این بستر هر دستگاهی که با پروتکل SIP سازگاری داشته باشد قابل استفاده بوده و حتی نیازی به استفاده از یک کامپیوتر شخصی ندارید.
هر تلفنی که از پروتکل SIP پشتیبانی می کند می تواند با تلفنی دیگری با این قابلیت بر بستر شبکه صحبت کند و به سخت افزار اضافی یا حتی ارائه دهندگان خدمات تلفنی هم نیاز ندارید. فقط کافیست SIP Phone خود را به شبکه متصل کرده، آن را پیکر بندی کنید و بعد شماره تلفن شخص مورد نظر خود را در بستر شبکه شماره گیری کنید.

در تلفن ویپ صدا به بسته هایی از داده همانند فایل های کوچک تبدیل می شود و بعد با کمک شبکه به گیرنده ارسال شود و در سمت وی به صدا کدگشایی می شود. برای این که این عملیات سریع تر انجام شود بسته ها قبل از ارسال مثل زیپ کردن یک فایل فشرده می شوند. برای خرید خط تلفن ویپ می توانید با ما در نت یک در تماس باشید تا راهنمایی کاملی ارائه کنیم.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دی ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۷:۰۰ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)