آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

عایق صدا پلی یورتان

عایق صدا پلی یورتان چیست؟ قیمت عایق صدا پلی یورتان چقدر است؟ همانطور که می دانید مدل های مختلفی عایق وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی های مختص به خود را خواهند داشت. یکی از این نوع عایق ها، کپسول پلی یورتان بوده که قابلیت ها زیادی خواهد داشت. از جمله ویژگی هایی که می توان به آن اشاره کرد، عایق صدا، حرارتی و رطوبتی بوده که می تواند محیط شما را تا صد در صد عایق بندی کند. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر عایق صدا پلی یورتان خواهیم پرداخت. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما همراه باشید.

آپ دکو، شرکت فروش عایق صدا

آپ دکو یکی از بهترین مراکز فروش عایق صدا در ایران است که محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند، در این مجموعه انواع عایق صدا، عایق شانه تخم مرغی، پنل دیفیوزر، پنل آکوستیک، عایق الاستومری و … با ضخامت های مختلف موجود است، برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را برای ثبت سفارش و مشاوره راهنمایی کنیم. راه های ارتباط با ما در همین صفحه درج شده است.
ویژگی های عایق صدا پلی یورتان
عایق صدا پلی یورتان به شکل پنل پاششی و سلول بازاست. از آن جایی که دانیسته این نوع عایق پایین است، بیشتر برای آپارتمان های مسکونی، کارخانه جات، ماشین آالات صنعتی و … مناسب خواهد بود. علت آن که چگالی این عایق پایین است، سلول باز بودن ترکیبات عایق پلی یورتان است.

جالب است بدانید که بازدهی بالای این محصول سبب شده بوده که همه مشتریان پس از اکلیه کار از شرایط ایجاد شده رضایت کامل داشته باشند. این نوع عایق دارای دو کپسول دی ایزوسیانات آروماتیک و پلی یول بوده که در برابر آتش مقاومت بسیار بالایی دارد.

توجه داشته باشید که عایق صدا پلی یورتان تنها برای عایق بندی صدا کاربرد دارد و بخار به آن کاملا نفوذ می کند. در نتیجه نباید از در سد بخار استفاده کرد چون کیفیت خود را از دست خواهد داد.

شما عزیزان می توانید از این نوع عایق برای عایق بندی کف اتاق، سالن و سوله ها، دیوار های جانبی و میانی، اتاق های زیر شیروانی بادگیر و غیر بادگیر، سقف و دیواره های سالن کنفرانس و سینما ها، استادیوم های ضبط صدا و … استفاده کنید.

در ادامه به بررسی بیشتر نحوه و اصول عایق بندی خواهیم پرداخت. مجموعه اپ دکو مفتخر بوده که می تواند در زمینه عایق بندی ساختمان های شما نقش داشت باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۶:۱۲ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)