آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

راهنمای پشتیبانی ویپ

اولین سوالی که ممکن است پس از این که تصمیم بر راه اندازی تلفن ویپ کردید برایتان ایجاد شود این است که چگونه یک شرکت یا سازمان مناسب برای پیاده سازی این سیستم انتخاب کنیم. برای پاسخ به این سوال کافیست چند پارامتر مهم در شرکت ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

هزینه پیاده سازی : قطعا مهم ترین پارامتر برای انتخاب شرکت هزینه پیاده سازی می باشد. برای رسیدن به بهترین نتیجه کافیست قیمت ها را مقایسه کنید.
رزومه کاری : قطعا تجربه کاری مسئله ای بسیار مهم می باشد. سعی کنید شرکتی را برای این موضوع انتخاب کنید که تجربه درخشانی در زمینه راه اندازی ویپ داشته باشد.
خدمات پس از فروش : مهم ترین پارامتر بعد از هزینه، خدمات پس از فروش می باشد. شرکتی که برای راه اندازی این سیستم انتخاب می کنید باید خدمات پس از فروش با کیفیت را برای شما تضمین کند.
کاهش هزینه ها به کمک پیاده سازی ویپ:
برخی از دلایلی که باعث کاهش هزینه های سازمان به کمک راه اندازی ویپ می شود عبارت است از :

عدم نیاز به بستر زیرساختی مستقل : همانطور که می دانیم برای پیاده سازی سیستم ویپ در یک سازمان، احتیاجی به بستر زیرساختی یا کابل کشی جداگانه نیست و شما می توانید مرکز تلفنی ویپ را روی بستر شبکه ( که در اکثر سازمان ها وجود دارد ) پیاده سازی نمایید. پس در بسیاری از سازمان ها و ادارات برای نصب سیستم ویپ احتیاجی به کابل کشی مجدد و راه اندازی بستری مستقل وجود ندارد. که همین امر اعث کاهش هزینه نصب سیستم تلفنی می گردد.
استفاده از تلفن های نرم افزاری : برای استفاده از مرکز تلفن ویپ علاوه بر تلفن های IP سخت افزاری می توانید از تلفن های نرم افزاری یا سافت فون ها نیز استفاده کنید که همین امر باعث کاهش هزینه های راه اندازی و نصب سیستم ویپ می گردد.
کاهش هزینه های تلفنی سازمان : همانطور که می دانیم، استفاده از یک مرکز تلفن اختصاصی در سازمان باعث می شود تا کارمندان برای برقراری ارتباط با دیگر کاربران حاضر در شرکت یا شعبات دیگر سازمان، از بستر مخابراتی استفاده نکنند و ارتباط خود را از طریق لینک داخلی موجود برقرار کنند که همین امر باعث کاهش هزینه های تلفنی یک سازمان خواهد شد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۰:۱۶ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)