آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

ليست قيمت تلفن تحت شبكه تلفن ويپ Cisco

سيسكو برند آمريكايي و محبوب در توليد تجهيزات شبكه است. كيفيت و كارايي اين برند بر كسي پوشيده نيست. نت يك انواع تلفن ويپ سيسكو را با بهترين قيمت در اختيارتان قرار مي دهد. (به همراه ضمانت نامه و ارسال به سراسر ايران)

تلفن ويپ گرند استريم - تلفن ويپ Grandstream
برند گرند استريم يك برند نسبتا تازه تاسيس و آمريكايي است كه در حوضه توليد تجهيزات تلفن VoIP در سطح جهاني فعاليت ميكند. اين برند جايگاه بسيار مناسبي در ميان رقباي خود دارد. تجهيزات بروز و امكانات جديد، طراحي زيبا، قيمت مناسب و داشتن رنج وسيعي از تجهيزات امنيتي و تلفني در ليست توليدات خود باعث شده Grandstream به يك نام محبوب و قابل اعتماد در اين عرصه تبديل شود. (به همراه ضمانت نامه و ارسال به سراسر ايران)

تلفن ويپ پاناسونيك - تلفن ويپ Panasonic
پاناسونيك يكي ديگر از بهترين برندها در زمينه تلفن ويپ است، تلفن هاي تحت شبكه سري HDV و UT پاناسونيك، پروتكل سيپ را پشتيباني مي كنند و كيفيت و قيمت مناسبي نيز دارند. شما مي توانيد اين تلفن هاي ويپ را در همه سيپ سرور هاي استاندارد استفاده كنيد. (به همراه ضمانت نامه و ارسال به سراسر ايران)

تلفن ويپ يالينك - تلفن ويپ Yealink
برند يالينك يك برند چيني است كه با ابتكار به عمل در توليد محصولات با كيفيت و كار آمد در حوضه تجهيزات ويپ، نسبت به ديگر رقباي چيني خود پيش بگيرد. اين برند رنج وسيعي از محصولات در حوضه تلفن هاي ويپ دارد. همچنين در بازار هاي جهاني از محصوات اين برند استقبال گسترده اي صورت گرفته است. (به همراه ضمانت نامه و ارسال به سراسر ايران)

فروش تلفن ويپ؛ بهترين تلفن ويپ
نت يك يك گروه عالي براي ارائه كليه خدمات مربوط به ويپ آمادگي خود را براي فروش تجهيزات، نصب و اعمال تنظيمات توسط كارشناسان درجه يك اعلام مي دارد! براي دريافت مشخصات و ثبت سفارش از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت با ما تماس بگيريد!

تلفن هاي سانترال شما نمي توانند جلوي پيشرفت و كم كردن هزينه هاي شركت و سازمان شما را بگيرند؛ چرا كه نت يك با اقدام به جمع آوري تلفن هاي سانترال در تلاش است تجهيزات ويپ را به شما ارائه دهد!

يعني اين مجموعه با خريداري و جمع آوري سيستم هاي تلفن هاي سانترال در مقابل تجهيزات تلفني ويپ را براي شما نصب و جايگزين مي كند تا بتوانيد از همه مزيت هايي كه تلفن ويپ در اختيارتان قرار مي دهد به بهترين شكل ممكن استفاده كنيد! پس در صورتي كه مي خواهيد تلفن هاي سانترال خود را در كمترين زمان و با بهترين قيمت به تلفن هاي ويپ تبديل كنيد با ما تماس بگيريد! كارشناسان نت يك به بهترين شكل جهت ارائه خدمات و همينطور مشاوره به شما كمك مي كنند. شنده هاي كالا را دارا مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۳:۴۹ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

عايق شانه تخم مرغي رنگي

عايق شانه تخم مرغي رنگي چيست؟ مزاياي استفاده از عايق شانه تخم مرغي چه مي باشد؟ اين فوم‌ها رنگ‌هاي زيادي دارند اما به سبب عدم استقبال بازار كشور از رنگ‌هاي مختلف رنگ فوم موجود در بازار رنگ خاكستري يا طوسي است. خاكستري رنگي خنثي بوده و به همين دليل در كار نشسته و با مابقي اجزا و رنگ‌هاي ديگر همخواني دارد.

در جهان امروزي با وجود ازدياد جمعيت در فضاهاي كوچك شهري، آپارتمان ها، سالن هاي سخنراني، اتاق هاي شنوايي سنجي، كتابخانه ها و … براي آنكه بتوان از شلوغي ها و اصوات مزاحم دور بود متدهاي جديدي ابداع شده مي باشد.

اين راهكارها و متدها هر كدام مي توانند به آساني اصوات مزاحم را از ذهن افراد دور كنند و در قبال آن آرامشي را براي آن ها ايجاد كنند. كمك گرفتن از اين شيوه ها باعث مي شود تا مردم آسان تر با اين شلوغي و سرو صدا كنار بيايند و حتي استوديوهايي كه به فضايي آرام و بدون صدا نياز دارند، در اوج شلوغي در شهرهاي بزرگ ايجاد شوند.

عايق صدا همان چيزي است كه با كمك آن مي توان حجم اصوات را كاهش داد و فضاي آرامي را فراهم كرد. عايق هاي عايق صوتي به آساني در بازار يافت مي شوند و نقش سازنده اي براي كاهش حجم بازخورد صداها و پژواك هاي محيط براي خريداران ايجاد مي كنند. اين صنعت رو به گسترش، منافع زيادي براي مردم ايجاد كرده مي باشد.

عايق صدا قابليت جذب و جلوگيري از نفوذ صدا را دارا مي باشد. عايق صوتي شانه تخم مرغي به شكل ورقه هاي 2 متر در 1 متر توليد مي شود. اين ورقه ها به راحتي قابل برش با قيچي و تيغ و قابليت نصب بسيار آسان مي باشد.

همچنين چگالي و تراكم اين ورقه ها بالا و در نتيجه قابليت جذب صداي بسيار بالاتري نسبت به بسياري از نمونه هاي مشابه ابر اكوستيك دارند. در نتيجه جذب و صداگيري اين عايق ها بسيار بالا و تا حد تقريبا 90 درصد مي باشد. رنگ اين محصول عمدتا خاكستري تيره مي باشد . بسته به سفارش امكان توليد رنگ هاي ديگر نيز وجود دارد.

 

عايق شانه تخم مرغي رنگي
به يمن و پيشرفت تكنولوژي از فناوري هاي به كار گرفته شده نوين و امروزي در عايق هاي اكوستيك كمك گرفتن از عايق شانه تخم مرغي رنگي است. اين پنل از نظر ظاهري و شكلي همچون شانه هاي تخم مرغ دارد كه به جذب صداي بهتر كمك مي كند.

طراحي خاص عايق شانه تخم مرغي رنگي سبب شده است تا اين محصول به عنوان روكار روي سطوح ديواره ها در عايق هاي عايق صوتي استفاده شود و نگراني بابت ظاهر اين پنل در اتاق اكوستيك وجود نداشته باشد. در بيشتر موارد رنگ عايق شانه تخم مرغي رنگي سياه و خاكستري است و فضاي تاريكي را هنگام استفاده عايق روكار ايجاد مي كند.

فوم شانه تخم مرغي گزينه خوبي براي عايق كاري است اما نه كامل. براي عايق سازي كامل و گزينه پيشنهاد شده تيم آپ دكو برحسب تجربه اين مي‌باشد كه براي مثال درب اتاق را بهتر است با استفاده از پشم سنگ، يونوليت و يا فوم پلي اتيلن ضخيم، عايق كاري كرده و براي قسمت خارجي كه نماي بيروني آن است، از فوم شانه تخم مرغي يا هرمي استفاده كنيد كه زيبا‌تر است. در كل براي داشتن بهترين كيفيت بر حسب برآورد هزينه ها،‌بهتر است تا از يكي از موارد ذكر شده مانند پشم سنگ در زير كار و روي آن را با فوم شانه تخم مرغي پوشش دهيد.

جنس عايق شانه تخم مرغي رنگي
جنس عايق صوتي عايق شانه تخم مرغي رنگي از پلي يورتان يا پولي اورتان است كه از جديد ترين مواد كشف شده در صنعت پليمر و ايزومرها بوده و در صنايعي همچون توليد پنل نرم و سخت به كار گرفته مي شود. كمك گرفتن از پنل پلي يورتان در تهيه عايق شانه تخم مرغي رنگي موجب شده تا اين محصول به يكي از كاربردي ترين عايق هاي صوتي امروزي در دنيا تبديل شود.

عايق هاي شانه تخم مرغي در سايزها و اندازه هاي مختلف تهيه شده و با چگالي (دانسيته) مشخص مي توانند به عنوان جاذب صدا در مكان هاي مختلف كاربرد داشته باشند.

– دانسيته كه با واحد كيلوگرم بر متر مكعب بيان مي شود عبارتست از مقدار جرم موجود در واحد حجم ماده– در واقع مي توان عايق شانه تخم مرغي رنگي را يك عايق اكوستيك طرحدار بر شمرد كه به عنوان تجهيزات عايق استوديو شناخته مي شود.

عايق شانه تخم مرغي رنگي (يا بعبارتي پنل آكوستيك تخم مرغي)  يكي از متداول ترين شيوه ها براي آكوستيك اتاق، استوديوها و ديگر فضاهاي مد نظر شما است. اين پنل آكوستيك بيشتر از ابر پلي يورتان سلول باز توليد مي شود.

همين ساختار موجب مي شود كه اين پنل موجب حذف فركانس هاي بالا و ريورب شود. از سوي ديگر برش دهي شانه تخم مرغي آن، سبب افزايش سطح جذب مي شود و در نتيجه بهبود كارايي اين پنل آكوستيك را در پي دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۶:۳۶ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)