آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

معرفي بهترين اپليكيشن هاي فروشگاهي

طبق آماري كه در سال هاي اخير گزارش شده، هر روزه تعداد افرادي كه خريد اينترنتي را ترجيح مي دهند زياد تر مي شود. نمونه هاي معروف زيادي از اپليكيشن هاي فروشگاهي چه خارجي و داخلي وجود دارند و ما هم قصد داريم تا 5 مورد از بهترين اپليكيشن هاي فروشگاهي را به شما معرفي كنيم.

بهترين اپليكيشن هاي فروشگاهي در ايران كه به سرعت فراگير شده اند!

ديجي كالا بهترين اپليكيشن فروشگاهي

فهرست مان را با اولين نمومنه از بهترين اپليكيشن هاي فروشگاهي ايراني شروع مي كنيم كه احتمالا نياز به معرفي مفصلي ندارد. ديجي كالا يك فروشگاه اينترنتي كامل است كه در سال هاي اخير، بخش بزرگي از خريداران اينترنتي را جذب خود كرده است و با تنوع گسترده محصولي كه دارد، تقريبا تمام نياز هاي شما را برطرف مي كند.

دربرنامه ديجي كالا مي توانيد علاوه بر كالاهاي ديجيتال، مانند گوشي موبايل، لپ تاپ و دوربين عكاسي (كه اين فروشگاه ابتدا فعاليت خود را با فروش اين محصولات آغاز كرد؛) محصولات متنوع ديگري مانند وسايل خانه و آشپزخانه، خودرو، ابزار و وسايل اداري، محصولات بهداشتي، زيبايي و سلامت، اسباب بازي، لوازم التحرير، وسايل و پوشاك ورزشي، وسايل سفر، پوشاك و لباس هاي متنوع و به تازگي محصولات و مواد غذايي هم خريداري كنيد.

ديجي كالا براي جذب بيشتر مشتريان و بالا بردن رضايت آنها، جشنواره هاي مناسبتي زياد و تخفيف هاي فوق العاده روزانه دارد كه بهترين فرصت براي خريدهاي به صرفه است. خلاصه اينكه در ديجي كالا هر چيزي كه درخانه و بيرون از خانه نياز داشته باشيد را مي توانيد با قيمت خوب و مطمئن، خريد كنيد.

براي طراحي اپليكيشن فروشگاهي مشابه ديجي كالا مي توانيد با ما در الفباوب تماس بگيريد. طراحي اپليكيشن مشابه ديجي كالا تخصص ماست!
اُكالا بهترين اپليكيشن فروشگاهي سوپرماركت

 

اُكالا سوپر ماركت آنلاين بر روي گوشي همراه شماست. اين برنامه به عنوان يكي از بهترين اپليكيشن هاي فروشگاهي ايراني، يك اپليكيشن خريد اينترنتي فروشگاه هاي زنجيره اي افق كوروش است و با آن مي توانيد به تمام محصولات اين فروشگاه ها و صد البته تخفيف هاي هيجان انگيز آنها دسترسي داشته باشيد.

در اكالا هر چيزي كه در يك سوپر ماركت بزرگ پيدا مي شود، مانند انواع مواد غذايي، خواربار، ميوه و سبزيجات، وسايل شوينده و بهداشتي، ابزار، لوازم التحرير و اداري، به همراه انواع مشخصي از پوشاك وجود دارند. شما مي توانيد خريدهاي مورد نيازتان را به صورت اينترنتي از نزديك ترين شعبه افق كوروش انجام دهيد و در سريع ترين زمان و به صورت رايگان براي خريد هاي بالاي صد هزار تومان، درب خانه تان تحويل بگيريد. اكالا ضمانت بازگشت كالا تا ۷۲ ساعت بعد از خريد را هم به شما مي دهد.

ويژگي جالب برنامه اكالا، بخش ليست خريد است. در اين بخش مي توانيد يك ليست از هر چيزي كه نياز داريد تهيه كنيد تا در خريد بعدي، هيچ چيز را از قلم نيندازيد. بعلاوه برنامه اكالا يك اپليكيشن پرداخت هم هست. در تب خدمات اين برنامه مي توانيد شارژ موبايل و بسته هاي اينترنت بخريد و قبض ها را با استفاده از اسكن باركد پرداخت كنيد.

 دوستان عزيز، شما مي توانيد براي طراحي اپليكيشن فروشگاهي مشابه اكالا با الفباوب در ارتباط باشيد.

 

اسنپ فود بهترين اپليكيشن فروشگاهي سفارش غذا

اسنپ فود هم بهترين اپليكيشن هاي فروشگاهي ديگري است كه نياز به معرفي چنداني ندارد، چون به احتمال زياد شما حداقل ماهي سه چهار بار به سراغ آن مي رويد. با اسنپ فود در هر شهري كه باشيد، مي توانيد ازنزديك ترين رستوران غذا سفارش دهيد. كار با اپليكيشن اسنپ فود ساده است؛ رستوارن مورد علاقه تان را در محدوده محلي كه هستيد پيدا مي كنيد، غذايي كه دوست داريد را انتخاب مي كنيد و بعد از پرداخت، غذا براي شما فرستاده مي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۵:۲۹ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

طراحي اپليكيشن تهران

فوايد طراحي اپليكيشن چيست؟
نياز به طراحي اپليكيشن تهران داريد؟ با ما تماس بگيريد! تيم الفباوب با بهترين طراحي اپليكيشن در تهران به شما براي رونق كسب و كار، فروش بيشتر و برندينگ كمك مي كند!  درادامه درباره فوايد طراحي اپليكيشن صحبت مي كنيم.

هم اكنون كسب و كارهاي مختلف از فروشگاه هاي الكترونيك گرفته تا بانك ها و كلينيك ها به دنبال طراحي اپليكيشن خاص خودشان مي باشند. محبوبيت اپليكيشن موبايل رو به افزايش است چون از نظر ديجيتال ماركتينگ اهميت داشته و ارتباط كارآمدي را با مشتريان هدف برقرار مي كند.

مزاياي طراحي اپليكيشن براي كسب و كارها
هم اكنون فناوري همه قسمت ها را در زندگي روزمره تسخير كرده است. پيشرفت فناوري با راحتي بيشتر همراه است و به همين دليل است كه همه از آن استقبال مي كنند. چندين دهه پيش، تنها چيزي كه براي فروش محصولات و خدمات خود نياز داشتيد، يك فروشگاه فيزيكي بود و مردم يا با مراجعه فيزيكي به فروشگاه و يا از طريق تماس تلفني سفارشات خود را انجام مي دادند..

به تدريج ظهور اينترنت همه چيز را تغيير داد. با ظهور اينترنت، هر خرده فروشي كه مي خواست در تجارت بماند بايد يك سايت كاربردي داشته باشد. در غير اين صورت كارشان تمام خواهد شد.

اكنون فناوري از سايت هاي دسكتاپ به اپليكيشن هاي موبايل منتقل شده است، چون مردم اكنون بيشتر از طريق دستگاه هاي تلفن همراه به اينترنت دسترسي دارند تا از طريق لپ تاپ و رايانه شخصي. از آنجايي كه شركت ها در حال تسويه حساب با سايت هاي تلفن همراه بودند، ظهور گوشي هاي هوشمند بار ديگر سطح آن را بالا برد. در حال حاضر داشتن يك سايت كافي نيست و براي تضمين راحتي مشتريان خود به يك اپليكيشن موبايل هم نياز داريد.

دنيا ديوانه اپليكيشن هاي موبايل است، چون چندين مزيت به آن متصل است. به همين دليل است كه توسعه اپليكيشن به داغ ترين تجارت در حال حاضر تبديل شده است. تقاضاي زياد براي اپليكيشن هاي موبايل منجر به ظهور چندين شركت توسعه دهنده اپليكيشن شده است.

جاي تعجب نيست كه توسعه دهندگان برنامه هاي آموزش ديده در حال حاضر بسيار مورد توجه شركت هاي توسعه برنامه مي باشند و آن ها نسبتاً بالاتر از ديگر حرفه اي ها به آن ها دستمزد مي دهند. برخي از مزاياي مقاومت ناپذير برنامه هاي تلفن همراه در زير بيان شده است.

با يك برنامه كاربردي تلفن همراه، از ترافيك منظم مطمئن هستيد. بازديد مشتريان از سايت شما را تسهيل مي كند. از آنجايي كه مشتريان فقط روي برنامه ضربه نمي زنند، زماني كه مي خواهند محصول يا خدماتي را سفارش دهند روي آن ضربه مي زنند، يك برنامه كاربردي با نرخ تبديل بالاتري ترافيك را جذب مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۸:۵۰ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)