آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

بيوگرافي محله جنت آباد!

اجاره خانه مبله جنت آباد يكي از خدماتي است كه در تهران پلاك به بهترين شكل صورت مي گيرد. شما مي توانيد براي اجاره سوئيت  در جنت آباد از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده با ما تماس بگيريد يا از مورد هايي كه در بخش اجاره خانه مبله جنت آباد قرار داده ايم ديدن كنيد و مناسب ترين آن را با توجه به شرايط و سليقه خود براي اقامت هاي روزانه - چند روزه - هفتگي و ماهانه انتخاب كنيد.


بيوگرافي محله جنت آباد!
محله جنت آباددر شمال غرب تهران جا خوش كرده است. نظام مافي، نام يكي از مساجد مهم تهران است كه در جنت آباد قرار گرفته؛ اهالي اين محل، مسجد نظام مافي را به خوبي مي شناسند.نظام مافي نام مالك همه اراضي جنت آباد در گذشته هاي نه چندان دور بوده است.  اجاره خانه مبله جنت آباد

در روزگار قديم، رودخانه كن، سولقان و وردآورد و چشمه هاي باغ فيض و چندين قنات از جنت آباد عبور مي كردند. اين منطقه پر بوده از باغ هاي گيلاس و زمان گل دادن شكوفه ها رايحه خوش درختان به قدري دلنشين بوده است كه نام جنت آباد بر محله گذاشته مي شود.

صاحب اين زمين ها، محله را در اختيار دولت و مردم گذاشت و منطقه به خاطر ارزان بودن زمين ها، محل سكونت كارگران كارخانجات غرب تهران بود و بخشي از مهاجراني از شهرستان هاي دور و نزديك به تهران مي آمدند را در خود جاي داد. جنت آباد در حال حاضر، خالي از باغ گيلاس و صداي رود و قنات است. اين روزها، محله جنت آباد به شمالي و جنوبي تقسيم شده است و آپارتمان ها گوش تاگوش اين محله را اشغال كرده اند. اجاره خانه مبله جنت آباد

جنت آباد در منطقه 5 شهرداري با منطقه پستي 14 و پيش شماره 44 قرار گرفته است. اگر نگاهي به نقشه محله جنت آبادبيندازيم انتهاي شرقي جنت آباد، بزرگراه اشرفي اصفهاني، چهارديواري و پونك است. شهران در غرب جنت آباد قرار دارد و در جنوب به خيابان آيت الله كاشاني ختم مي شود. شمال اين منطقه هم به حصارك مي رسد.

شاه راه ها و خيابان هاي مهم جنت آباد يكي آبشناسان و ديگري بزرگراه همت است كه از محدوده جنت آباد مي گذرد. از خيابان ها مهم اين محله مي توان به بيست و بيست و پنج متري گلستان، چهار باغ و لاله اشاره كرد. اجاره خانه مبله جنت آباد

چرا بايد جنت آباد را انتخاب كنيم؟
جنت آباد كه به دو قسمت شمالي و جنوبي تقسيم مي شود و دو بزرگراه آبشناسان و همت از ميان آن گذاشته و آن را به اين دو بخش تقسيم كرده اند از امكانات خوبي برخوردار است. بازار تره بار، مراكز آموزشي و تفريحي، مراكز درماني، بوستان هايي مثل شبنم، مهتاب، پروانه و بهاره و همين طور مراكز خريد خوبي مثل طوبي، سمرقند و كوروش از جمله اين امكانات هستند. همين طور بيمارستان هاي مجهز و خوبي در نزديكي اين محله واقع شده اند. اجاره خانه مبله جنت آباد

يكي از دلايلي كه افراد اين محله را براي زندگي انتخاب مي كنند خلوتي آن است به طوري كه برخلاف بسياري از محلات تهران در كوچه هاي جنت آباد هميشه جاي پارك موجود است و خبري از سر و صدا و شلوغي نيست. ضمن اينكه ادارات دولتي و شركت هاي خصوصي كمتر در اين منطقه متمركز شده اند به همين علت بافت اين محله بيشتر مسكوني است. اجاره خانه مبله جنت آباد

رفت و آمد در جنت آباد به آساني انجام مي شود بطوريكه با ماشين شخصي به راحتي به بزرگراه هاي اصلي شهر مي توان راه پيدا كرد و با خط اتوبوس بي آر تي و تاكسي مي توان به ميدان هاي اصلي شهر مثل پونك و فلكه صادقيه رسيد. اجاره خانه مبله جنت آباد

همين طور طبق سند چشم انداز مترو تهران قرار است تا سال 1404 خط 4 مترو از ميدان چهارباغ در زير بزرگراه همت به سمت چهار راه تهران پارس در شرق تهران حركت كند. اين خط در تقاطع بلوار جنت آباد و بزرگراه هاشمي رفسنجاني گسترش پيدا كرده و داراي ايستگاه خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۲:۳۹ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

ساخت و طراحي اپليكيشن تهران

 نياز به طراحي اپليكيشن تهران داريد؟ با ما تماس بگيريد! تيم الفباوب با بهترين طراحي اپليكيشن در تهران به شما براي رونق كسب و كار، فروش بيشتر و برندينگ كمك مي كند! همين حالا براي طراحي اپليكيشن تهران از طريق تماس اقدام كنيد و مشاوره رايگان دريافت كنيد.فوايد طراحي اپليكيشن چيست؟
هم اكنون كسب و كارهاي مختلف از فروشگاه هاي الكترونيك گرفته تا بانك ها و كلينيك ها به دنبال طراحي اپليكيشن خاص خودشان مي باشند. محبوبيت اپليكيشن موبايل رو به افزايش است چون از نظر ديجيتال ماركتينگ اهميت داشته و ارتباط كارآمدي را با مشتريان هدف برقرار مي كند.

مزاياي طراحي اپليكيشن براي كسب و كارها
هم اكنون فناوري همه قسمت ها را در زندگي روزمره تسخير كرده است. پيشرفت فناوري با راحتي بيشتر همراه است و به همين دليل است كه همه از آن استقبال مي كنند. چندين دهه پيش، تنها چيزي كه براي فروش محصولات و خدمات خود نياز داشتيد، يك فروشگاه فيزيكي بود و مردم يا با مراجعه فيزيكي به فروشگاه و يا از طريق تماس تلفني سفارشات خود را انجام مي دادند..

به تدريج ظهور اينترنت همه چيز را تغيير داد. با ظهور اينترنت، هر خرده فروشي كه مي خواست در تجارت بماند بايد يك سايت كاربردي داشته باشد. در غير اين صورت كارشان تمام خواهد شد.

اكنون فناوري از سايت هاي دسكتاپ به اپليكيشن هاي موبايل منتقل شده است، چون مردم اكنون بيشتر از طريق دستگاه هاي تلفن همراه به اينترنت دسترسي دارند تا از طريق لپ تاپ و رايانه شخصي. از آنجايي كه شركت ها در حال تسويه حساب با سايت هاي تلفن همراه بودند، ظهور گوشي هاي هوشمند بار ديگر سطح آن را بالا برد. در حال حاضر داشتن يك سايت كافي نيست و براي تضمين راحتي مشتريان خود به يك اپليكيشن موبايل هم نياز داريد.

دنيا ديوانه اپليكيشن هاي موبايل است، چون چندين مزيت به آن متصل است. به همين دليل است كه توسعه اپليكيشن به داغ ترين تجارت در حال حاضر تبديل شده است. تقاضاي زياد براي اپليكيشن هاي موبايل منجر به ظهور چندين شركت توسعه دهنده اپليكيشن شده است.

جاي تعجب نيست كه توسعه دهندگان برنامه هاي آموزش ديده در حال حاضر بسيار مورد توجه شركت هاي توسعه برنامه مي باشند و آن ها نسبتاً بالاتر از ديگر حرفه اي ها به آن ها دستمزد مي دهند. برخي از مزاياي مقاومت ناپذير برنامه هاي تلفن همراه در زير بيان شده است.

با يك برنامه كاربردي تلفن همراه، از ترافيك منظم مطمئن هستيد. بازديد مشتريان از سايت شما را تسهيل مي كند. از آنجايي كه مشتريان فقط روي برنامه ضربه نمي زنند، زماني كه مي خواهند محصول يا خدماتي را سفارش دهند روي آن ضربه مي زنند، يك برنامه كاربردي با نرخ تبديل بالاتري ترافيك را جذب مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۱:۰۰ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

معرفي محله هاي محبوب منطقه 5 تهران

جنت آباد تميز ترين محله منطقه 5 تهران

يكي از سرشناس ترين محله هاي غربي در تهران جنت آباده. اين محله به سه بخش: جنت آباد شمالي، جنت آباد جنوبي و جنت آباد مركزي تقسيم مي شه. خريد آپارتمان در جنت آباد مناسب افراديه كه به دنبال زندگي در محله اي دنج، دلباز، نوسازي شده و خوش آب و هوا هستن.

به اين نكته توجه كنين كه قيمت خريد آپارتمان در هر بخش از جنت آباد مختلفه. براي اطلاع از جديدترين قيمت هاي خريد و يا اجاره سوئيت مبله در اين محله مي توانيد به صفحه قيمت خانه در وب سايت تهران پلاك مراجعه كنين. توجه كنين كه قيمت ها در اين بخش مدام در حال بروز رساني بوده و معيار آن بر اساس آگهي هاي ثبت شده مشاورين املاك معتبر و قابل اعتماده.

بهترين محله جنت آباد

جنت آباد به سه محله تقسيم ميشه:

جنت آباد جنوبي
جنت آباد مركزي
جنت آباد شمالي
در بين ساكنين غرب تهران و طرفداران سكونت در جنت آباد، جنت آباد جنوبي از مقبوليت بيشتري بهره  منده كه اين مقبوليت دلايل متعددي داره كه به تعدادي از اونها اشاره ميكنيم.

دسترسي: به دليل دسترسي بسيار آسان و راحت بدون ترافيك به چندين اتوبان (در هر نقطه از جنت آباد جنوبي نهايت زمان رسيدن به اولين اتوبان كمتر از 5 دقيقه)، از نظر دسترسي جنت آباد جنوبي از جهات مختلف به اين شريانهاي اصلي دسترسي داره:
از جنوب به بلوار آيت الله كاشاني و اتوبان حكيم
از شرق به اتوبان شهيد ستاري
از غرب به اتوبان شهيد باكري
از شمال به اتوبان شهيد همت
شكل شهر سازي و بافت خيابان هاي اصلي و فرعي و كوچه ها كه بسيار منظمه و مطابق اصول شهر سازي و معماري مدرنه؛ و در بيشتر كوچه ها و خيابان هاي فرعي حتي عرض مناسب در نظر گرفته شده و با حساسيت شهرداري منطقه 5 در همه كوچه ها و محله ها ساخت و ساز ها به صورت استانداره صورت گرفته.
دسترسي به مراكز خريد بزرگ و اصلي مانند هايپر استار، كوروش و سمرقند.
آب و هواي مطلوب يكي ديگه از دلايل محبوبيت محله جنت آباده. به علت نزديكي به كوهستان و ترافيك نسبتا كم نسبت به ديگر مناطق تهران  اين محله از آلودگي هواي بسيار كمتري نسبت به بسياري از مناطق تهران بهره مي بره.
در جنت آباد جنوبي خيابان هاي چهار باغ شرقي و چهار باغ غربي و كوچه هاي منتهي به اين دو خيابان از محبوبيت بسيار بالايي برخوردار هستن، و به همين دليل قيمت هاي ملك و آپارتمان در اين كوچه ها و خيابان آن نسبت به ديگر محله هاي جنت آباد بالاتره.

خب، تهران پلاك براي اجاره روزانه خانه در جنت آباد موردهاي بسيار مناسبي داره كه براي اقامت روزانه و چند روزه در اختيار شما قرار مي گيرن. كافيه تماس بگيرين تا شمارو راهنمايي كنيم!

شهران جديدترين محله منطقه 5 تهران
شهران، در گذشته آب پيك نام داشته و يكي از محله هاي خوش آب و هوا و كوهپايه اي درمنطقه 5 تهران هست. كه در نزديكي جاده كن قرار داره. اين محله به خاطر قرار گرفتن در موقعيت كوهپايه اي و وزش باد محلي مناسب براي ورزش هاي هواييه.

سازمان برنامه
محله هاي سازمان برنامه شمالي و جنوبي جزو مناطقي از تهران هستن كه در گذشته جزو تهران نبودند. و با گذشت زمان و ساخت و سازهاي انجام شده تبديل به محله اي مسكوني در تهران شدند. دسترسي به اين محله از طريق اتوبان باكري و بلوار آيت الله كاشاني امكان پذيره. براي مشاهده آگهي هاي خريد آپارتمان در سازمان برنامه مي توانيد به صفحه اصلي وب سايت تهران پلاك و آگهي هاي اين محله مراجعه كنين. . منطقه 5 تهران

بلوار آيت الله كاشاني
بلوار آيت الله كاشاني از فلكه دوم صادقيه شروع مي شه و در تقاطع بزرگراه همت به پايان مي رسد. بافت اين محله نسبتا نوسازي شده. يكي از مشكلات اساسي كه اين منطقه داره وجود ترافيك نيمه سنگين و گاهي سنگين در طول شبانه روزه. البته علت اصلي اين ترافيك وجود چراغ هاي راهنمايي و رانندگي، مراكز تجاري موجود در اين خيابانه.

پونك قديمي ترين محله منطقه 5 تهران
يكي از محله هاي قديمي در غرب تهران كه از گذشته به خاطر آب و هواي خوب و باغ هاي سرسبزش معروف بوده، محله پونكه. پونك به دو بخش شمالي و جنوبي تقسيم مي شه. كه در منطقه 5 تهران و ۲ تهران قرار داره. بوستان نهج البلاغه و وجود فروشگاه شهروند و مركز خريد بوستان اهميت اين محله رو دو چندان كرده. دسترسي آسان و راحت با وسايل حمل و نقل عمومي از ديگر ويژگي هاي مهم اين محله اس.

بلوار فردوس
از دلايل اصلي كه باعث محبوبيت و سرشناسي محله بلوار فردوس شده، مي توان به مراكز خريد و تجاري و همينطور دسترسي محلي بسيار خوب آن اشاره كرد. اين محله براي همه افرادي كه در تهران زندگي مي كنن سرشناس و شناخته شده. بيشتر آپارتمان هاي موجود در اين محله نوسازي شده و ساختمان هاي لوكس در آن به چشم مي خورد. بلوار فردوس از دو بخش غربي و شرقي تقسيم مي شه.

خريد آپارتمان در بلوار فردوس غربي رو به افرادي پيشنهاد مي كنيم كه زندگي در يك محله آرام رو ترجيح مي دن. و سكونت در بلوار فردوس شرق رو به افرادي پيشنهاد مي كنيم كه دوست دارن در يك محله نسبتا شلوغ با دسترسي محلي بسيار خوب و امكانات رفاهي متنوع مثل: رستوران، مراكز خريد و … زندگي كنن.

اكباتان  . منطقه 5 تهران
يكي از معروف ترين و البته محبوب ترين شهرك هاي مسكوني در تهران شهرك اكباتانه. اين شهرك از سه فاز تشكيل شده. كه هر فاز چند بلوك داره. اكباتان از قدمت بسيار بالايي برخورداره. دسترسي محلي و همينطور مراكز خريد و تجاري متنوعي در اين شهرك وجود داره كه اصلي ترين و مهم ترين آن مجتمع تجاري مگاماله.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۴:۴۶ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

اجاره آپارتمان مبله چيست؟

هزينه اجاره آپارتمان مبله در تهران چقدر است؟ مزاياي آن چيست؟ همه ما براي تامين نيازمان به تهيه مسكن راه هاي مختلفي داريم. بعضي از ما به خريد خانه ميپردازيم و بعضي ديگر خانه اي را رهن و يا اجاره مي كنيم. اما بسياري از افراد راه ديگري براي داشتن يك خانه به طور موقت انتخاب مي كنند. اين روزها بازار اجاره روزانه آپارتمان در تهران و در بسياري از شهر هاي ديگر بسيار داغ است.

چه كساني ميتوانند از اجاره آپارتمان مبله در تهران استفاده كنند؟
عموما در هر شهري كه مسافران زيادي به آن مراجعه مي كنند تعداد زيادي هتل وجود دارد. در كلان شهري مثل تهران كه روزانه تعداد زيادي مسافر درون خود جاي مي دهد و با داشتن بسياري از جاذبه هاي گردشگري ايران، گردشگران زيادي را همه ساله به خود ميپذيرد هم هتل هايي وجود دارد اما اين هتل ها پاسخگوي همه افراد نيست. پس بسياري به اجاره روزانه آپارتمان در تهران ميپردازند. اجاره خانه هاي مبله براي افراد زير مناسب است:

ايراني هاي مقيم خارج از كشور كه براي تعطيلات تابستان خود به ايران باز ميگردند:

همانطور كه ميدانيد بسياري از ايراني هايي كه به كشور هاي ديگر مهاجرت كرده اند، براي مدتي جهت ديدار با خانواده شان به ايران باز ميگردند. از آنجايي كه عموم آن ها مدت سفرشان بيشتر از يك هفته به طول مي انجامد نيازمند محلي شخصي براي خود در ايران مي باشند. در اين شرايط اجاره خانه هاي مبله بهترين گزينه براي آنهاست. اين خانه هارا ميتوان از طريق سايت تهران پلاك جستجو و رزرو كرد. اجاره آپارتمان مبله در تهران

دانشجويان شهرستاني: اجاره آپارتمان مبله در تهران

بسياري از دانشجويان مقاطع ارشد و يا دكتري مي باشند كه در دانشگاهاي تهران تحصيل مي كنند. اين دانشجويان نه آنقدر ميخواهند در شهر تهران بمانند كه خوابگاه دانشجويي بگيرند و نه عموما مدت اقامتشان آنقدر كوتاه است كه بخواهند در يك هتل ساكن شوند.

براي اين دسته از افراد هم اجاره خانه هاي مبله بهترين گزينه است. چرا كه هم تمام امكانات يك زندگي دانشجويي را در اختيارشان قرار مي دهد و هم از هزينه هاي آن ها تا حد چشم گيري مي كاهد.

كساني كه براي انجام امور اداري و كاري به تهران سفر مي كنند:

ايران علاوه بر اينكه تعداد بسيار زيادي از جاذبه هاي گردشگري ايران را در خود جاي داده است، پايتخت اقتصادي و سياسي كشور ايران هم هست. از اين رو گذر هر ايراني براي پيگيري امور اداري اش براي يكبار هم كه شده به ايران ميافتد. بسياري از افراد هم كه به نوعي تاجر محسوب ميشوند براي انجام معملات خود نيازمند حضور چند روزه در تهران مي باشند. تامين محلي براي اقامت در شهر تهران از دغدغه هاي اصلي اين افراد است. اجاره آپارتمان مبله در تهران

چرا كه هتل ها پاسخگوي نياز آن ها نيستند. تهران پلاك به اين دسته از افراد هم اجاره خانه مبله در تهران را پيشنهاد مي كند. چرا كه محل مناسبي براي استراحت پس از يك روز خسته كننده كاري را در اختيارشان قرار مي دهد. به علاوه افراد ميتوانند نزديك ترين خانه مبله را به محل كارشان انتخاب كنند تا وقتشان را براي رفت و آمد در ترافيك هاي سنگين تهران هدر ندهند.

افرادي كه جهت دريافت خدمات درماني به تهران مي آيند:

همانطور كه ميدانيد تهران به عنوان پايتخت ايران، از نظر سطح امكانات رفاهي و درماني از باقي شهر ها بالا تر است. به همين سبب گاهي افراد براي پيگيري كارهاي درماني خود مجبور به مراجعه به تهران ميشوند.

چرا كه در تهران ۱۱۸ بيمارستان وجود دارد كه نيمي از آن ها بيمارستان هاي تخصصي مي باشند و علاوه بر اين تعداد بسيار زيادي از پزشكان حاذق ايران، در تهران مشغول فعاليت مي باشند. لذا براي اقدامات درماني مهم، آمدن به تهران اولين تصميمي است كه افراد ميگيرند.


با مواردي كه نام برده شد اكنون ميدانيد كه آپارتمانهاي مبله تنها براي كساني كه ميخواهند از جاذبه هاي گردشگري ايران ديدن كنند مناسب نيستند و طيف گسترده اي از افراد را پوشش مي دهند و نياز اكثر كساني كه براي مدتي در يك شهر مسافرند را تامين مي كنند. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۰:۴۹ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

عايق الاستومريك

 عايق الاستومريك چيست؟ قيمت عايق الاستومري چقدر است؟ براي خريد عايق الاستومري به كجا مراجعه كنيم؟ اگر به عايق الاستومري نياز داريد همين حالا مي توانيد از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده با ما تماس بگيريد و مشاوره رايگان + پشتيباني واقعي دريافت كنيد.

خصوصيات عايق الاستومري
از مهم ترين خصوصيت عايق الاستومريك مي توان به خاصيت بي نظير آن و عملكرد شگرف آن در ممانعت از نفوذ آب و رطوبت اشاره كرد. در واقع ساختار عايق الاستومريك به گونه اي بوده كه متشكل از ميليون ها سلول بسته است. همين ساختار منحصر به فرد عايق هاي الاستومري باعث مي شود تا در مقابل عبور مايعات، مقاومت بسيار زيادي را از خود نشان دهند.

در اينجا بايد به اين نكته هم اشاره كرد كه خاصيت نفوذ ناپذيري عايق الاستومريك در برابر رطوبت سبب مي شود تا همه پيامد هاي ناشي از رطوبت مثل فرسودگي، كپك زدن و … به كمترين ميزان خود برسد و همين طور از سوي ديگر اين موضوع باعث افزايش طول عمر مفيد و بهبود عملكرد عايق مي شود.

به همين دليل بوده كه براي عايق بندي سيستم تهويه مطبوع و يا كانال كشي هوا در سيستم هاي هواساز و سيستم هاي حرارتي و برودتي داخل ساختمان ها از عايق الاستومريك استفاده مي كنند.

استفاده از فوم الاستومري براي سيستم ها و تجهيزات نه تنها مانعي بر عملكرد درست و بهينه آن ها نيست؛ بلكه باعث مي شود تا هزينه هاي مربوط به تعمير و نگهداري تجهيزات و كانال هوا و … تا ميزان چشمگيري كاهش يابد. زيرا استفاده از عايق الاستومريك منجر به افزايش طول عمر آن ها مي شود.

خصوصيات منحصر به فرد عايق الاستومريك باعث گرديده است تا استفاده از آن به صورت روز افزون رو به افزايش باشد و هر روزه بر شما مصرف كنندگان و طرفداران آن افزوده مي شود.در ابتدا استفاده از عايق الاستومريك به عنوان يك عايق حرارتي گسترش چشمگيري داشت و در كل دنيا عموميت يافت. از مهم ترين دلايل همه گير شدن استفاده از اين نوع از عايق هاي حرارتي مي توان به در دسترس بودن نمونه ها و مدل هاي مختلف عايق الاستومري، اشاره كرد.

عايق الاستومريك در مدل هاي مختلف رولي يا پتويي، ورقه اي و لوله اي در دسترس همگان است. به همين دليل مي توان از آن در مصارف بسيار زيادي كمك گرفت. اين امر باعث مي شود تا بتوان از عايق هاي الاستومري به عنوان جايگزين بسياري از مواد و مصالح ساختماني و صنعتي گوناگون براي عايق بندي كمك گرفت. زيرا علاوه بر در دسترس بودن، كارايي و عملكرد بسيار خوبي را هم ارائه مي دهد.

عايق الاستومريك به سطح مختلف متصل مي شود. به علاوه اينكه نصب سريع و ساده اي هم دارد. و همين طور آسيب هايي مثل پارگي مختصر، كشيدگي و … نمي تواند خللي در عملكرد آن ايجاد كند.

ساختار عايق الاستومريك بصورت سلول بسته است.اين ساختار مانع از اتلاف حرارت شده و از رشد قارچ و كپك ممانعت بعمل مي آورد.عايق الاستومريك سبك وزن بوده و هيچ گونه الياف و فرمالدئيد توليد و ساخته مي شوند.

عايق الاستومريك بدليل اينكه در مقابل اشعه UV مقاوم است ديرتر دچار تخريب شده و در نتيجه طول عمر بالايي دارد.ضريب انتقال حرارت عايق هاي الاستومريك بسيار پايين است.عايق الاستومريك داراي سطحي صاف بوده كه اين مسئله كاهش ميزان آلودگي را در بر خواهد داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۱:۲۳ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

اجاره روزانه هتل آپارتمان

​ اجاره روزانه هتل آپارتمان در تهران چگونه انجام مي شود؟ يكي از مهم ترين دغدغه هايي كه براي سفر وجود دارد، انتخاب اقامتگاه مطمئن و مناسب است؛ به ويژه اگر بخواهيد با بودجه محدود سفر كنيد و هزينه هاي سفرتان را پايين نگه داريد.

چرا اجاره روزانه هتل آپارتمان
اجاره روزانه آپارتمان مبله براي افرادي كه دوست دارند در زمان سفر در جايي مانند خانه خودشان اقامت داشته باشند، بهترين گزينه است. با اقامت در اين نوع سوئيت ها تمام امكانات يك خانه كامل با هزينه پايين در اختيار شما قرار مي گيرد و مي توانيد حس كنيد كه واقعا در خانه خودتان اقامت داريد. از طرفي ديگر با هزينه سرسام آور رزرو هتل و ويلا در شهرهاي بزرگ يا شهرهاي توريستي، اجاره روزانه هتل آپارتمان مي تواند واقعا به صرفه باشد و از هزينه هاي كلي سفر شما كم كند.

مخصوصا اگر شما قرار نيست روزها مدت زمان زيادي را در محل اقامت تان بمانيد و قرار است از صبح تا شب بيرون باشيد، منطقي نيست كه براي صبحانه و ناهاري كه در هتل نيستيد يا خدمات ديگري كه در طول روز در هتل ارائه مي شود، هزينه اضافي بپردازيد. مي توانيد همين هزينه اضافه را براي كارهاي ضروري ديگر يا خريد سوغاتي صرف كنيد.

بسياري از افراد هم نه براي سياحت و زيارت، كه براي انجام كارهاي شغلي يا پيگيري مسائل مربوط به درمان خود يا عزيزان شان به شهر ديگري سفر مي كنند و براي شب ماني به جاي راحتي نياز دارند كه هم قيمت معقولي داشته باشد و هم تمام امكانات لازم را در اختيارشان قرار بدهد.

اجاره روزانه آپارتمان مبله مي تواند گزينه خوبي براي اين افراد باشد چرا كه با اقامت در جايي شبيه به خانه خودشان، مي توانند شب يك استراحت كامل داشته باشند و صبح با انرژي به دنبال انجام كارها شان بروند. بسياري از سوئيت ها و آپارتمان هاي مبله در مناطق آرام و امن قرار گرفته اند و مي توانند خيال شما از بابت داشتن آرامش راحت كنند.

شايد فكر كنيد كه با وجود قيمت بالاي هتل ها و اقامتگاه هاي ديگر، هنوز هم مي توان جاي ارزاني براي شب ماني در اين اقامتگاه ها پيدا كرد اما توجه كنيد كه بسياري از اين اتاق ها با قيمت ارزان يا خدمات خوبي ارائه نمي دهند و به اندازه يك آپارتمان مبله امكانات ندارند؛ يا اينكه خيلي زودتر از چيزي كه شما فكر كنيد رزرو شده اند.

اين در حالي است كه با اجاره روزانه هتل آپارتمان مي توانيد هم هزينه كمتري براي اقامت بپردازيد و به امكانات يك خانه كامل دسترسي داشته باشيد، هم در زمان خود براي انتخاب يك اقامتگاه خوب صرفه جويي كنيد. براي اجاره بهترين هتل آپارتمان تهران با ما تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۹:۱۷ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

اجاره روزانه خانه در تهران

تهران پلاك به عنوان يك سايت و مجموعه قدرتمند سعي مي كند با اجاره روزانه خانه در تهران با قيمت مناسب و كيفيت عالي رضايت شما را به دست آورد. اگر مسافر شهر تهران هستيد و يا به هر دليلي بايد اقامت كوتاه مدت در اين شهر داشته باشيد...

مزيت هاي اجاره خانه روزانه غرب تهران
براي بسياري از افراد اجاره كردن سوئيت مبله و اجاره روزانه خانه در تهران كه وسايل مورد نياز زندگي را دارد و به عبارتي مبله است جزء اولويت ها بوده و هنگام جست و جو براي يافتن مسكن به سراغ اين گزينه ها مي روند. آيا مي دانيد دليل اين اقدام چيست؟

اجاره كردن يك سوئيت مبله نقلي هزينه اي به مراتب كمتر از اقامت در هتل هاي لوكس و گران قيمت را دارد. اگر شما براي مدت كوتاهي به شهري سفر كرده ايد خوب است با توجه به بودجه اي كه داريد، سوئيتي مبله اجاره كنيد.
اجاره روزانه خانه در تهران به ايستگاه تاكسي و يا خطوط بي آر تي نزديك بوده و دسترسي خوبي به مراكز شهر دارند.
سوئيت هاي مبله، دردسرهاي اسباب كشي و جا به جايي منزل را ندارند. در نتيجه هزينه هايتان كاهش مي يابد.
مزيت ديگر سوئيت هاي اجاره اي بيشتر شامل دانشجويان مي شود. اين سوئيت ها وسايل لازم براي زندگي را دارند و ديگر نيازي نيست افراد دغدغه تهيه وسايل اوليه و ضروري براي زندگي را داشته باشند.
آپارتمان يا سوئيت هاي مبله معمولا مجهز به واي فاي هستند.
در ادامه به برخي از نكات اجاره خانه مبله سايت تهران پلاك اشاره مي كنيم:

از مهم ترين شرايط اجاره روزانه خانه در تهراناين است كه شما بايد اصل كارت ملي هوشمند، اصل شناسنامه جديد و يا اصل گذرنامه را به عنوان ضمانت واحد در اختيار داشته باشيد. لازم بذكر است ارائه يكي از اين 3 مورد كافي است.
قيمت هاي سايت براي يك شب اقامت و ظرفيت استاندارد است.
رزرو واحد در تهران پلاك نهايتا بصورت ماهانه است.
شما مي توانيد از طريق تماس تلفني با پذيرنده در هر ساعت از شبانه روز واحد خود را تحويل بگيريد.
شما مي توانيد در مدت نيم ساعت نسبت به نهايي نمودن رزرو خود اقدام نماييد. در غير اين صورت جهت بررسي ظرفيت با واحد پشيباني تماس گرفته و يا مجدد رزروتان را از طريق سايت ثبت نماييد.
پس از نهايي شدن رزرو آدرس و شماره پذيرنده براي شما ارسال خواهد شد.
درخواست تمديد، تنها در صورت هماهنگي با بخش پشتيباني حداقل از يك روز قبل و درصورت وجود ظرفيت خالي، امكان پذير است.
شما مي توانيد از طريق تماس با واحد پشتيباني درخواست كنسلي خود را ثبت نماييد.
حداقل هزينه پرداختي براي نهايي شدن رزرو شما مبلغ يك شب اقامت است. اجاره روزانه خانه در تهران
روش هاي تعيين قيمت خانه هاي مبله
فاكتور هاي متفاوتي در تعيين قيمت اجاره خانه هاي مبله نقش دارند از جمله اين شرايط بايد به امكانات خانه مبله اشاره كرد. هرچه امكانات يك خانه مبله بيشتر باشد و از لوازم خانگي مدرن تري در آن استفاده شده باشد قيمت اجاره آن خانه مبله بيشتر مي شود. خانه هاي مبله ميتوانند شامل تردميل، استخر، سونا و جكوزي باشند كه بر اجاره بهاي آن ها افزوده مي شود. پاركينگ هم از جمله امكاناتي است كه خانه هاي مبله در صورت دارا بودن با قيمت بيشتري ارائه مي شوند. اجاره روزانه خانه در تهران

تعداد خانه هاي مبله اي كه به همراه پاركينگ اجاره داده مي شوند زياد نيستند و نبود پاركينگ هميشه يكي از دغدغه هاي مسافران تهران است چرا كه پيدا كردن جاي پارك در خيابانهاي شلوغ تهران كار ساده اي نيست، اما لازم به ذكر است كه تمامي واحد هاي مبله اي كه از طريق سايت تهران پلاك اجاره داده مي شوند داراي يك واحد پاركينگ اختصاصي هم مي باشند. اجاره روزانه خانه در تهران

از فاكتور هاي ديگر ميتوان به متراژ خانه اشاره كرد، مانند اجاره آپارتمانهاي معمولي كه متناسب با متراژشان بر قيمتشان هم افزوده مي شود، خانه هاي مبله هم با متراژ بالا تر قيمت ها بيشتري دارند. چرا كه متراژ هاي بالا برابر است با تعداد اتاق خواب هاي بيشتر و در نهايت مساوي است با تعداد بيشتر كساني كه ميتوانند در آن خانه اقامت كنند.

عامل موثر ديگر منطقه اي است كه خانه مبله در آن واقع شده. اگرخانه مبله در يكي از منطقه هاي خوب شهر واقع شده باشد قيمت آن بيشتر از ساير خانه هاست. اين افزايش قيمت خانه هاي مبله، در محله هايي كه لوكس تر به حساب مي آيند بيشتر رخ ميدهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۴:۵۹ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)