آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

اجاره سوئيت مبله جنت آباد

اجاره سوئيت در جنت آباد يكي از خدماتي است كه توسط تهران پلاك به بهترين شكل انجام مي گيرد. براي رزرو و اجاره سوئيت در جنت آباد بايد از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده با ما تماس بگيريد تا شما را راهنمايي كنيم! كارشناسان در تماس تلفني به همه سوالات شما پاسخ خواهند داد. اجاره هفتگي خانه در جنت آباد – روزانه و ماهانه انجام مي شود.

دوستان عزيز، رزرو آنلاين فعلا بنا به دلايلي در سايت تهران پلاك وجود ندارد و شما در بخش آگهي هاي اجاره سوئيت در جنت آباد مي توانيد به بهترين شكل ممكن تصاوير سوئيت هاي ما را مشاهده كنيد و از قيمت هاي آن ها با خبر شويد. در نهايت براي رزرو و اجاره بايد از طريق تماس تلفني اقدام كنيد.

چرا بايد اجاره سوئيت در جنت آباد را انتخاب كنيم؟
چنانچه مسافري قصد اقامت در شهري را داشته باشد،چندين راه دارد: براي مثال،داشتن آشنا در آن شهر، اولين گزينه اي كه به ذهنش مي رسد و فقط چند روز مي تواند بماند. دومين گزينه، اقامت در هتل مي باشد كه هزينه قابل توجهي دارد.

اما سومين گزينه اي كه اين روزها بسيار رواج پيدا كرده، اجاره سوئيت در جنت آباد مي باشد كه هزينه كمي دارد، به مسافر حس راحتي مي دهد. حتي مسافراني كه ترجيح مي دهند در پارك ها چادر بزنند هم با پرداخت هزينه اندكي از سوئيت مبله استفاده كنند.

براي اقامت موقت در محله جنت آباد تهران؛ تهران پلاك وب سايت بزرگ اجاره سوئيت و هتل آپارتمان را انتخاب كنيد. در اين مجموعه مي توانيد موردهاي ارائه شده را در مدت زمان هاي يك روزه، چند روزه و هفتگي انتخاب كنيد! براي اجاره سوئيت مبله در جنت آباد با بهترين قيمت تهران پلاك در كنار شما خواهد بود.

اجاره سوئيت مبله براي چه افرادي مناسب مي باشد؟
همان طور كه ذكر شد اجاره سوئيت در جنت آباد مرسوم است. بهتر است بدانيد براي گذراندن يك زندگي، خانه مبله با برخورداري از تمام لوازمي كه شما نياز خواهيد داشت، كاملا آماده مي باشد. وسايل موجود در اين خانه هاي مبله كاملا به روز خواهد بود. ممكن است اين سوء تفاهم براي شما ايجاد شود كه سوئيت مبله تنها داراي چندين قابلمه و يك تلويزيون مي باشد. اما اين باور غلط است. سوئيت مبله تهران اسكان از مبلمان كامل برخوردار است و به صورت روزانه، هفتگي، ماهانه و حتي سالانه اجاره داده مي شود.

اگر قصد اجاره سوئيت در جنت آباد را داريد، لازم به ذكر است كه قيمت اجاره سوئيت مبله به بودجه، منطقه مورد نظر، امكانات و موقعيت مكاني آپارتمان بستگي دارد. اگر براي اولين بار است كه اقدام به اجاره سوئيت مبله مي نماييد، تهران اسكان پيشنهادهاي مناسب با قيمت بسيار عالي را در اختيار شما قرار خواهد داد. با اجاره سوئيت در جنت آباد اسكان شما مجبور به اجاره آپارتمان به صورت بلند مدت نخواهيد بود. شما مي توانيد با توجه به نياز و مدت اقامت خود در تهران آپارتمان مورد نظر خود را بدون خريد لوازمي براي پر كردن خانه اجاره نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۱:۵۱ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

اجاره هفتگي خانه در تهران

تهران پلاك يكي از بهترين سايت هاي است كه قصد دارد با اجاره هفتگي خانه در تهران با قيمت مناسب و خدمات با كيفيت رضايت شما را به دست آورد. اگر در شهر تهران مسافر هستيد و يا به هر علتي به اقامت كوتاه مدت در اين شهر نياز داريد، مي توانيد از موردهاي ارائه شده توسط اين سايت ديدن كنيد و به سرعت ثبت درخواست اجاره خانه موردنظر خود را انجام دهيد! هرگاه از موردهاي ارائه شده ديدن كرديد و مورد توجه شما قرار گرفتند مي توانيد با ما براي رزرو و اطلاعات بيشتر تماس بگيريد.


ما با صبر و حوصله به تمامي سوالات شما پاسخ خواهيم داد!

اگر قصد داريد در شهر تهران به صورت موقت خانه اجاره كنيد، به آگهي هاي سايت سر بزنيد! در اين بخش از وب سايت خانه هاي مورد تاييد تهران پلاك قرار داده شده اند كه مي توانيد آن ها را به همراه تصاوير ببينيد و در صورت تمايل به اجاره هفتگي با ما تماس بگيريد! ما در تلاشيم با ارائه بهترين خدمات يك اقامت كوتاه مدت و لذت بخش را رقم بزنيم. خانه ها قبل از تحويل به مستاجرين عزيز نظافت و ضد عفوني مي شوند تا بتوانيد به راحتي از آن ها بهره مند شويد.

امنيت مسافرين يكي از مهم ترين نكاتي است كه تهران پلاك هميشه به آن توجه زيادي نشان مي دهد! شما مي توانيد براي اجاره خانه به شكل موقت به ما اعتماد كنيد و بدانيد كه تمامي تلاش ما رقم زدن يك شب عالي و پر از آرامش براي شما عزيزان است!

خانه هايي كه توسط تهران پلاك براي اجاره هفتگي خانه در تهران معرفي مي شوند، همگي به مراكز مهم مثل سوپرماركت، مراكز خريد و تفريحي، بيمارستان، داروخانه و ... نزديك هستند و دسترسي شما براي اين مراكز مهم بسيار آسان شده است. پشتيباني تهران پلاك به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات مي باشد!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۹:۰۷ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

هتل آپارتمان ارزان در تهران

به تهران پلاك سايت و مجموعه معتبر هتل آپارتمان ارزان در تهران خوش آمديد! گروهي بي نظير و معتبر براي اجاره هتل آپارتمان در غرب تهران! امكان رزرو آنلاين فراهم نشده و شما بايد براي اجاره سوئيت مبله و آپارتمان هاي امن و تميز با ما تماس بگيريد تا شما را راهنمايي كنيم! به كليه سوالات شما پاسخ خواهيم داد.

هتل آپارتمان در تهران
دوستان عزيز، براي رزرو هتل آپارتمان ارزان در تهران و اطلاع از قيمت هاي آن با ما تماس بگيريد. در تماس تلفني كارشناسان ما بهترين پيشنهاد ها را به شما مي دهند. براي رزرو هتل آپارتمان ارزان تهران پلاك به مداركي مثل كارت ملي يا شناسنامه نياز داريد.

براي اجاره هتل آپارتمان ارزان در تهران پلاك تنها كافيست با ما تماس بگيريد، ما با توجه به شرايط شما بهترين پيشنهاد را ارائه مي كنيم. شما مي توانيد با ما تماس بگيريد و از قيمت ها و اتاق هاي خالي كه در اختيار داريم مطلع شويد.

براي رزرو هتل آپارتمان ارزان در تهران پلاك با ما تماس بگيريد!

قيمت هتل در تهران
هتل آپارتمان ها بيشتر درست در مركز شهر يا خيلي نزديك به مناطق تجاري و اداري ساخته شده اند. همين علت كافيست تا در شمار بهترين اقامتگاه ها براي سفرهاي كاري قرار گيرند. به طور خلاصه:

اگر در هتل آپارتمان ها بمانيد، نه فقط به مراكز اداري و تجاري شهر دسترسي آسان خواهيد داشت؛ بلكه به مراكز خريد، سينما، كافه، رستوران و مكان هايي از اين دست هم نزديك خواهيد بود. با اجاره هتل آپارتمان ارزان از تهران پلاك به كليه مراكز مهم دسترسي آسان خواهيد داشت.

براي اجاره هتل آپارتمان ارزان در تهران پلاك با ما تماس بگيريد!

رزرو هتل آپارتمان ارزان در تهران با تهران پلاك
از مزيت هاي بزرگ اجاره هتل آپارتمان تهران مي توان به رعايت بهداشت عمومي و به ويژه مراعات پروتكل هاي بهداشتي دوران كرونا اشاره كرد. از پك اختصاصي ويژه مسافرين و ضدعفوني همه روزه اتاق هاي هتل آپارتمان تا رعايت نكاتي چون فاصله گذاري اجتماعي و استفاده مداوم از ماسك توسط پرسنل، همه نكات لازم در دوران كرونا اجرا مي شود. تا جايي كه مجموعه اين هتل آپارتمان ها از تاييديه سازمان بهداشت و ستاد مقابله با كرونا برخوردار هستند.

امكان دارد مدت اقامتتان طولاني شود؛ بدون اينكه انتظار آن را داشته باشيد. در اين شرايط اجاره هتل آپارتمان ارزان به نفع شما تمام خواهد شد. انعطاف پذيري كه ماندن در هتل آپارتمان براي شما به همراه خواهد داشت يعني ديگري نيازي به حداقل مدت اقامت نداريد.

اين همان چيزي است كه بسياري از هتل ها براي اجاره از شما مي خواهند. به ويژه اگر سفر كاري شما به طور گروهي است، مي توانيد چند آپارتمان را براي هر عضو گروه آن هم در طولاني مدت اجاره كنيد. براي اجاره هتل آپارتمان ارزان در تهران ما به شما بهترين پيشنهاد ها را مي دهيم.

بد نيست بدانيد كه اگر نياز داريد كه با همكاران خود به طور گروهي كار كنيد؛ بعضي هتل آپارتمان ها اين امكان را به شما مي دهند كه اتاق هاي خاصي را براي مدت طولاني اجاره كنيد. در اين صورت ديگر لازم نيست كه حريم شخصي يكديگر را هم نقض كنيد. براي اجاره هتل آپارتمان ارزان كافي است با ما تماس بگيريد!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۸:۳۴ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

سوئيت روزانه جنت اباد جنوبي

تهران پلاك يكي از بهترين مراكز اجاره سوئيت روزانه جنت اباد جنوبي است كه سعي دارد با اجاره روزانه خانه با بهترين قيمت و كيفيت رضايت شما را جلب كند. اگر مسافر شهر تهران هستيد و يا به هر دليلي به اقامت كوتاه مدت در اين شهر نياز داريد، مي توانيد از موردهاي ارائه شده در اين مجموعه ديدن كنيد و به سادگي ثبت درخواست اجاره خانه موردنظر خود را ثبت كنيد!

در صورتي كه نياز داريد در شهر تهران به صورت موقت خانه اجاره كنيد، سري به آگهي هاي سايت بزنيد! موردهاي مناسبي به صورت يك خوابه - دو خوابه به شما معرفي شده اند كه تهران پلاك صلاحيت همه آن ها را تاييد مي كند. خانه هاي ارائه شده همگي مبله هستند و داراي اسباب پخت پز، تلويزيون، مبل و ... مي باشند. قابل ذكر است كه بيشتر موارد ارائه شده به همراه پاركينگ به اجاره مي رسند و شما مي توانيد با بهترين قيمت يك شب راحت را در اين سوئيت ها بگذرانيد.

يكي از موارد مهم كه بايد به آن ها اشاره داشته باشيم اين است كه گزينه هاي ارائه شده در اين مجموعه به مراكز مهم مثل بيمارستان، داروخانه، سوپرماركت و ... دسترسي دارند و شما مي توانيد در صورت سوئيت روزانه جنت اباد جنوبي از تهران پلاك از آن ها هم بهره مند شويد.

يكي از مهم ترين مواردي كه قبل از اجاره خانه بايد به آن توجه نشان دهيد، امنيت خانه است، خانه ها بايد از نظر امنيتي تاييد شده باشند و شما بتوانيد با اطمينان خاطر در اين مراكز يك شب عالي را تجربه كنيد، از سوي ديگر سوئيت ها پيش از تحويل نظافت مي شوند. به ما اعتماد كنيد تا يك شب بدون مشكل در سوئيت روزانه جنت اباد جنوبي سپري كنيد!

ديگر نگران اقامت خود در شهر تهران نباشيد! تهران پلاك در محله هاي جنت آباد بهترين هتل آپارتمان و سوئيت هاي مبله خود را در اختيارتان قرار مي دهد. براي اجاره يك سوئيت مبله تميز و ضد عفوني شده، مبله و ... با ما تماس بگيريد تا شما را راهنمايي كنيم! كليه مراحل رزرو هتل آپارتمان يا سوئيت مبله در جنت آباد به صورت تلفني انجام مي گيرد و بنا به دلايلي اجاره به صورت آنلاين نداريم.

قيمت اجاره سوئيت روزانه جنت اباد جنوبي

قيمت خانه اجاره اي روزانه در تهران بسته به اينكه خانه در كجاي شهر واقع شده باشد و چه امكاناتي داشته باشد، متفاوت است. اينكه اجاره روزانه خانه در پايتخت چقدر برايتان هزينه خواهد داشت، در واقع بستگي به انتظارات شما دارد. در تهران هر خانه و آپارتمان مبله اي را مي توانيد در هر جاي شهر و با هر قيمتي پيدا كنيد و براي چند روز اجاره كنيد.

تفاوت هاي سوئيت با آپارتمان و ويلا
اول آپارتمان و ويلا را تعريف مي كنيم تا تفاوتشان با سوئيت مشخص شود:

آپارتمان: به فضايي گفته مي شود كه چند اتاق در آن هست و آشپزخانه، حمام، سرويس بهداشتي و تمام امكانات را دارد.
ويلا: ويلا يك خانه مستقل است. وقتي كل ساختمان، يك خانه باشد و فرد ديگري غير از خودتان در آن زندگي نكند، يعني شما در ويلا هستيد. ويلاها معمولا يك حياط هم دارند. بسته به قيمت، استخر و زمين بازي هم مي تواند در ويلا باشد.
وقتي تعريف هاي بالا را مي خوانيد، متوجه مي شويد كه سوئيت با ويلا و آپارتمان فرق دارد. سوئيت ها هيچ وقت يك ساختمان مستقل نيستند و حياط هم ندارند. در تمام سوئيت ها هم نمي شود كليه امكانات را پيدا كرد. حالا مي دانيد سوئيت چيست. ولي يك سوال، چه زماني بايد دنبال اجاره سوئيت مبله باشيم؟ اصلا سوئيت هاي مبله براي چه افرادي مناسب هستند؟

موارد مناسب براي اجاره سوئيت مبله
اگر با خانواده بخواهيد سفر برويد، بايد جايي اجاره كنيد كه فضاي كافي و امكانات لازم را داشته باشد. سوئيت ها بهترين گزينه براي سفرهاي خانوادگي هستند.
بعضي وقت ها هم هست كه ميزبان فرد مهمي هستيد. با اجاره سوئيت مبله مي توانيد بهترين شرايط را براي مهمان تان فراهم كنيد.
در كل اگر دنبال راحتي بيشتر هستيد، اجاره سوئيت مبله گزينه مناسبي است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۴۶ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

هتل آپارتمان و سوئيت مبله جنت آباد

اگر به دنبال يك هتل آپارتمان در جنت آباد هستيد كه به قول معروف فول امكانات باشه، مي تونين براي اجاره يك آپارتمان كامل مبله با محيطي آرام بدون سر صدا و امنيت بالا با ما در ارتباط باشيد. تهران پلاك با اجاره انواع هتل آپارتمان در جنت آباد اينجاست تا به شما عزيزان كمك كنه يك شب عالي و پر ارامش داشته باشين.

جنت آباد يكي از محله هاي شمال غرب تهران است كه در ناحيه 7 منطقه 5 شهرداري تهران قرار گرفته است؛ به شريان هاي مهمي همچون بزرگراه ستاري و آيت الله كاشاني راه دارد. خوب است بدانيد كه جنت آباد به سه بخش شمالي، مركزي و جنوبي تقسيم شده است. هر كدام از يان بخش ها از امكانات رفاهي، آموزشي و تجاري بسيار خوبي برخوردار هستند. براي رزرو هتل آپارتمان جنت آباد با ما در تماس باشيد.
به طور كلي هتل آپارتمان نوعي اقامتگاه است كه از تركيب هتل و آپارتمان حاصل شده است. مهمانان مي تواند هتل آپارتمان را براي مدت طولاني رزرو كنند كه اين مدت ممكن است از چند روز تا چند ماه متغير باشد. هر واحد آپارتمان از امكاناتي چون آشپزخانه برخوردار بوده و خدمه خانه داري حداقل يك بار در هفته به نظافت آن مي پردازند.

نكته جالب اين است كه قيمت هتل آپارتمان به ازاي افزايش مدت اقامت كاهش پيدا مي كند. تعريف فوق توصيفي كلي از مفهوم هتل آپارتمان ارائه مي دهد. با اين حال حتي هتل آپارتمان ها هم انواعي دارند؛ انواعي كه شايد پيدا كردن برخي از آنها در ايران كار راحتي نباشد. هتل آپارتمان در جنت آباد

هزينه رزرو هتل ممكن است گاهي بسيار بالا باشد، آنقدر بالا كه اگر يك واحد اقامتي غيرهتلي در آن شهر براي مدت موردنياز اجاره شود هزينه آن كمتر خواهد بود. اما رزرو هتل آپارتمان با توجه به امكانات و خدماتي كه ارائه مي كند براي اقامت هاي طولاني بسيار به صرفه تر است.

اگر به صورت گروهي و در تعداد بالا سفر مي كنيد و ترجيح مي دهيد همگي در يك اتاق اقامت داشته باشيد بايد هتل آپارتمان را رزرو نماييد. در هتل ها معمولاً تعداد نفرات قابل پذيرش در اتاق ها نهايتاً چهار يا پنج نفر باشد، اما در هتل آپارتمان ها تعداد نفرات مقيم در اتاق ممكن است تا 10 نفر نيز برسد!

اقامت هتل آپارتمان در جنت آباد براي چه كساني مناسب است؟
محدوديت خاصي براي اقامت افراد در هتل آپارتمان وجود نداره. اما بدون شك براي بعضي افراد هتل آپارتمان گزينه بهتريه. براي مثال بايد به اونهايي اشاره كرد كه قصد دارن بيشتر از چهار شب در جايي اتراق كنن يا آن ها كه خانوادگي سفر ميكنن و داشتن فضاي بيشتر اقامت راحت تري رو براي آن ها رقم ميزنه. هتل آ

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۵:۴۶ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

پارك هاي غرب تهران

در اين مقاله از تهران پلاك قصد داريم به معرفي پارك هاي غرب تهران - مراكز تفريحي غرب تهران -  بهترين پارك هاي غرب تهران - مراكز گردشگري غرب تهران اشاره كنيم. تهران پلاك يكي از بهترين سايت هايي است كه انواع  خانه هاي يك خوابه و دوخوابه را براي اجاره روزانه - هفتگي در اختيارتان قرار مي دهد. براي اجاره سوئيت مبله غرب تهران با ما در ارتباط باشيد.

پارك هاي غرب تهران
بهترين مكان براي فرار از روزمرگي ها، پارك هاي غرب تهران مي باشند. پارك ها مكاني با فضاي سبز و ديگر تسهيلات و خدمات اند كه براي خلق لحظات شاد و پر انرژي تعبيه شده اند. بطور كلي هر پارك داراي ويژگي خاصي و متفاوتي است.

برخي داراي گونه هاي گياهي و فضاي سبز خاصي مي باشند، برخي داراي مناظر و چشم انداز ويژه اي مي باشند و بعضي از آن ها تسهيلات و امكانات خاصي براي سنين مختلف مثلا كودكان يا جوانان ارائه مي كنند.

آن چه حائز اهميت است اين بوده كه، با آگاهي از امكانات، تسهيلات و ويژگي هاي هر پارك بتوانيم جهت استفاده و لذت از پارك ها برنامه ريزي كنيم. در اين مطلب از تهران پلاك به معرفي پارك هاي غرب تهران مي پردازيم.

پارك جنگلي چيتگر: اين پارك با به علت پوشش غني گياهي و همچنين وجود بخش هايي چون مسيرهاي دوچرخه سواري (كلي و خاص بانوان)، مسير هاي كوهستاني، سايت تير اندازي و سواركاري، زمين هاي ورزشي و ديگر اماكن در پارك هاي مشابه به عنوان يكي از جاهاي تفريحي و ديدني و بهترين پارك هاي غرب تهران معرفي شده است.

پارك نهج البلاغه: يكي از پارك هاي غرب تهران بوده كه به دهكده گردشگري شهرت دارد از وسط آن رودخانه اي گذر مي كند كه عامل احداث پل هاي متعددي براي گردش و گشت و گذار در دو طرف رودخانه است. وجود رودخانه علاوه بر ايجاد آب و هواي مطبوع و خنك در فصل گرم تابستان، جذابيت آن را هم بيشتر كرده است.

پارك نهج البلاغه داراي فضاهاي سرسبز و باصفا و چشم اندازهاي زيبا و تماشايي است و مي توان ساعات و لحظاتي دلنشين و به يادماندني را در كنار دوستان و خانواده در اين بوستان سپري كرد.

پارك نهج البلاغه تهران از آن چيزي كه فكر مي كنيد بزرگ تر و باصفاتر است. در كل از آن پارك هاي تهران است كه هميشه مثل يك گزينه ثابت گوشه ذهنتان مي ماند و هر از چند گاهي هوس وقت گذراني در آن به سراغتان مي آيد.

پل معلق آسمان، مهمترين جاذبه پارك نهج البلاغه و يكي از نمادهاي پايتخت محسوب مي شود. اين پل اولين پل معلق تهران و دومين نمونه در ايران به شمار مي رود كه طول آن به ۲۸۵ متر و عرض آن به دو متر مي رسد. ارتفاع پل معلق ۶۵ متر و حداكثر ارتفاع آن ۸۵ متر است و اين پارك را به بوستان پرديسان متصل مي كند. به طور هم زمان، ۲۰۰ نفر بازديدكننده مي توانند روي عرشه پل تردد و توقف كنند.

يكي ديگر از ديدني هاي پارك نهج البلاغه، مزار شهداي گمنام است. در سال ۱۳۸۹و هم زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، پيكر سه شهيد گمنام جنگ تحميلي كه در عمليات والفجر چهار به شهادت رسيده بودند، در اين بوستان به خاك سپرده شدند. به مناسبت هاي مختلف مراسم و برنامه هاي مذهبي، فرهنگي و هنري در اين مزار برگزار مي شود.

 

مسافر شهر تهران هستيد؟ تهران پلاك با اجاره روزانه سوئيت جنت آباد همراه شماست!

اگر قصد سفر به تهران را داريد، به احتمال زياد به هتل آپارتمان در غرب تهران نياز پيدا مي كنيد، غرب تهران داراي مراكز و دسترسي آسان به سراسر تهران است و همه هتل آپارتمان هاي پيشنهاد شده توسط تهران پلاك داراي بهترين قيمت مي باشند.

پارك پرديسان: از جمله پارك هاي غرب تهران بوده كه توسط سازمان حفاظت محيط زيست در دهه پنجاه ساخته شده است. اين پارك به عنوان يك پارك تفريحي، علمي، آموزشي و پژوهشي معرفي شده كه به عنوان يك بوستان جنگلي در شمال غرب تهران واقع شده و مي توان به عنوان يكي از جاهاي ديدني تهران در غرب از آن ياد كرد.

برخلاف تصور مردم، پارك پرديسان باغ وحش ندارد؛ بلكه اين بوستان داراي مركز بازپروري حيات وحش، كلينيك تخصصي حيات وحش و مركز تكثير و بازپروري يوز آسيايي است كه در آن پذيراي حيوانات آسيب ديده و گمشده اي است كه به خاطر شرايط ناهموار جغرافيايي يا تجارت سياه قاچاقچيان از محل زندگيشان دور افتاده يا زخمي شده اند. حيوانات ياد شده در اين مركز نگهداري مي شوند و پس از درمان و بر طرف شدن مشكل، در دامان طبيعت رها مي شوند. براي حيواناتي هم كه نمي توانند به طبيعت برگردند، يك جايگاه خاص تعريف مي شود يا در صورت امكان بعد از تيمار شدن به باغ وحش منتقل مي شوند.

مركز بازپروري حيات وحش پارك پرديسان داراي دو بخش حيات وحش طبيعي، شامل جانوران بومي مانند پرندگان و خزندگان و حيات وحش در حال اسارت در سه گروه گوشت خوران، علف خوران و پرندگان است. در اين حيات وحش زيبا، حيوانات و پرندگان گوناگوني مانند گرگ، خرس، طاووس، جغد و... نگهداري مي شوند و مورد بازديد قرار مي گيرند.

موزه تنوع زيستي پارك پرديسان يا موزه تاريخ طبيعي و ذخاير ژنتيكي پرديسان، در سال ۱۳۸۳ به منظور نمايش گونه هاي گياهي و جانوري جهان و همچنين گونه هاي جانوري كمياب در ايران مانند هوبره، سياه خروس، گور ايراني، يوزپلنگ و ميش مرغ افتتاح شده است.

موزه تنوع زيستي پارك پرديسان ۱,۸۰۰ متر وسعت دارد. اﯾﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ به صورت ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﺗﺨﺼﺼﯽ ﮔﻮﻧﻪﻫﺎي ﮔﯿﺎﻫﯽ، ﺟﺎﻧﻮري و ﻧﻤﻮﻧﻪﻫﺎي ﺳﻨﮓ و ﮐﺎﻧﯽ و ﻓﺴﯿﻞ است. انواع حيوانات و حشرات به صورت تاكسيدرمي در اين موزه به نمايش گذاشته شده اند. اين موزه همچنين داراي چهار بخش نمايشگاهي، تحقيقاتي، آموزشي و خدماتي است و كارگاه تاكسيدرمي نيز دارد.

پارك گفتگو: اين پارك بر اساس تركيبي از سبك هاي باغ هاي ايراني، فرانسوي، انگليسي، ايتاليايي و ژاپني تاسيس شده است. وجود پوشش گياهي مختلف به همراه تنديس مشاهير بزرگ از جاذبه هاي آن است.

اين پارك به عنوان يكي از جاهاي ديدني در غرب تهران شامل زمين بازي كودكان، زمين اسكيت، آمفي تئاتر، كتابخانه و ساختمان كوشك (مركز آموزش)، مسجد، رستوران، فروشگاه كتاب و ... است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۳:۴۳ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

انواع عايق لوله

در اين مقاله قصد داريم شما را با انواع عايق لوله اشنا كنيم، آپ دكو فروشگاه انواع عايق لوله است كه به شكل حرفه اي در اين زمينه فعاليت دارد، شما مي توانيد به صورت آنلاين خريد عايق موردنظر را انجام دهيد و در صورتي كه به راهنمايي هاي بيشتر نياز داشتيد با ما تماس بگيريد!

معرفي انواع عايق لوله براي استفاده هاي مختلف
عايق فومي
از جمله عايق هاي ارزان قيمت مي توان به عايق هاي فومي يا عايق هاي «فوم خاكستري» (Grey Foam) اشاره داشت. اين عايق ها به طور معمول از فوم پلي اتن تشكيل شده اند. از عايق هاي فومي در لوله كشي فضاي داخلي يا لوله كشي ساختمان ها بهره مي گيرند. اين عايق ها در اندازه هاي مختلف عرضه مي شوند.

عايق Class O
عايق هاي Class O، عايق هايي انعطاف پذير و با جنس هاي الاستومري و «نيتريل رابر» (Nitrile Rubber) مي باشند. اين عايق ها محافظت مناسبي را در برابر ميعان ايجاد مي كنند. همچنين، عايق مناسبي براي جلوگيري از هدررفت انرژي مي باشند.

نصب اين عايق ها بسيار ساده بوده و مي توان در لوله كشي هاي مختلفي از جمله لوله كشي ساختمان و لوله كشي تهويه مطبوع از آن ها استفاده كرد. واژه Class O در حقيقت به استانداردهاي مربوط به آتش سوزي اشاره دارد. اين عايق ها به طور معمول در لوله هاي گرم تا دماي ۱۰۵ درجه سلسيوس كاربرد دارند.

براي دماهاي بالاتر (تا ۱۵۰ درجه سانتي گراد) از عايق هايي با جنس «EPDM» كاربرد دارد. نكته قابل توجه در رابطه با اين نوع از عايق ها اين بوده كه نمي توان از آن ها در فضاهاي خارجي بهره برد. در صورت استفاده از چنين عايق هايي در فضاي خارجي بايد از پوشش هاي ديگري هم استفاده كرد زيرا اين عايق ها به راحتي بر اثر تابش اشعه فرابنفش خورشيد دچار ترك و شكستگي مي شوند.

عايق فوم رابر EPDM
اين نوع از عايق ها بويژه در دماهاي بالا و فضاهاي خارجي مناسب مي باشند. عايق هاي رابر EPDM به طور معمول لايه اي ضد پرتو ماورابنفش دارند. اين بدان معني بوده كه مي توان از آن ها در فضاهاي خارجي بدون پوشش ديگري استفاده كرد.

به همين دليل از اين عايق ها در آبگرمكن هاي خورشيدي يا ساير سيستم هاي گرمايشي خورشيدي بهره مي گيرند. همانطور كه پيش تر هم ذكر شد، حداقل ضخامت پيشنهادي اين عايق براي استفاده در فضاهاي خارجي برابر با ۱۹ ميلي متر است.

عايق فيبر معدني يا پشم سنگ پركاربردترين انواع عايق لوله
عايق هاي پشم سنگ بيشتر در سيستم هاي گرمايشي و سيستم هاي تهويه مطبوع كاربرد دارد. عايق هاي فيبر معدني تا دماهاي ۷۰۰ درجه سانتي گراد هم مقاومت دارند. بعضي از اين عايق ها به همراه لايه اي فويل چسب دار عرضه مي شود كه نصب آن ها را ساده تر مي كند.

اين نوع از عايق ها را مي توان هم در فضاهاي داخلي و هم در فضاهاي خارجي مورد استفاده قرار داد. البته در صورت استفاده در فضاهاي خارجي، لايه اي محافظ موسوم به پلي ايزوبوتيلن (PBI) بايد در نظر گرفته شود.

عايق فنوليك يا فنولي
«فوم هاي عايق فنولي» (Phenolic Foam Insulation) از جمله عايق ها با بيشترين بازده انرژي مي باشند كه در ضخامت هاي مختلف عرضه مي شود. اين انواع عايق لوله در صنايع مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند كه در زير به آن ها اشاره شده است.

سيستم هاي تهويه مطبوع صنعتي
سيستم هاي گرمايشي
صنايع پتروشيمي و دريايي
عايق هاي فنولي به طور معمول با پوششي از فويل عرضه مي شوند. همچنين، از چنين عايق هايي براي پوشش سقف ها و ديوارها هم كاربرد دارد. بازه دمايي استفاده از اين عايق ها بين منفي ۵۰ تا 120 درجه سانتي گراد ذكر مي شود. همانند عايق هاي معدني، اين نوع از عايق ها هم براي استفاده در فضاي بيروني نيازمند پوشش PBI مي باشند. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۴:۰۷ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

مراكز خريد غرب تهران

مراكز خريد غرب تهران يكي از مهم ترين مواردي است كه قبل از سفر به تهران بايد درباره آن اطلاعات كسب كنيد. در اين مقاله به معرفي پاساژ هاي غرب تهران – مركزهاي خريد غرب تهران – بازارهاي غرب تهران مي پردازيم.  تهران پلاك يكي از معتبرترين سايت هايي است كه با اجاره سوئيت مبله در غرب تهران قصد دارد سفر خوبي را به شما هديه دهد. براي اجاره خانه در غرب تهران به صورت روزانه با ما در ارتباط باشيد.
پاساژ سمرقند تهران داراي بخش هاي زير است :

طبقه همكف جنوبي : در طبقه همكف تعداد واحدها به 130 رسيده و از دو درب وارد مجموعه مي شود.
طبقه اول : داراي 40 واحد جنوبي است كه در كنار آنها سينما و يك سالن تئاتر وجود دارد.
طبقه دوم : داراي 12 واحد تجاري بهمراه رستوران و كافي شاپ است.
طبقه سوم : داراي شهربازي سرپوشيده، سالن تئاتر، سالن سينما، سالن بيليارد، كافي نت، تالار مجهز پذيرايي با 750 مترمربع مساحت (داراي دو سالن زيبا براي خانم و آقا بهمراه آشپزخانه صنعتي)
طبقه چهارم: در طبقه چهارم مي توانيد از قسمت ورزشي، بدنسازي و سونا مجموعه بهره مند شويد ( مساحت 877 مترمبع)كامل در رستوران و فست فود هاي موردنظر لحظاتي بي نظير را براي خانواده خود رقم بزنيد.
ميلاد نور، خريدي متفاوت در مراكز خريد غرب تهران
ميلاد نور از قديمي ترين مراكز خريد در ليست مراكز خريد غرب تهران بوده كه تا امروز يكي از مكان هاي تفريح و خريد گردي براي تهراني ها شمرده مي شود. در اين مركز خريد، برندهاي نام آشناي لباس و كيف و كفش، اكسسوري و جواهرات بسياري وجود دارد و مي توانيد تنوع خوبي از كالاهاي با كيفيت را در واحد هاي مختلف اين مجتمع تجاري پيدا كنيد.

مركز تجاري ايران زمين يكي از بهترين هاي مراكز خريد غرب تهران
ديگر مركز خريد مشهور در غرب تهران، مركز تجاري ايران زمين است. در اين مركز خريد حدود ۱۰۰ واحد تجاري وجود دارد كه محصولات مختلفي را ارائه مي دهد. از جمله محصولاتي كه در مجتمع ايران زمين به فروش مي رسد مي توان به پوشاك زنانه و مردانه، لوازم خانگي و وسايل تزييني،كيف و كفش، لوازم مخصوص حيوانات خانگي و … اشاره كرد.

مركز خريد طوبي چيتگر
كوهك به دليل دسترسي هاي مناسب و آب و هواي خوب، يكي از بهترين محله هاي منطقه 22 بوده كه مجتمع تجاري اداري طوبي چيتگر در آن واقع شده است. اين مجتمع بر اساس استاندارد هاي مدرنيته ساخته شده و بسياري از امكانات تجاري و تفريحي را در اختيار هم شهريان قرار مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۲:۵۷ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)