آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

انواع تلفن ويپ گرند استريم

 يكي از كمپاني هاي بزرگ و مطرحي كه در زمينه گوشي تلفن و تجهيزات سانترال شبكه فعاليت مي كند، Grandstream است. اين برند پرطرفدار آمريكايي، از سال ۲۰۰۲ تاكنون در زمينه تجهيزات مرتبط با ويپ و انواع تلفن ويپ گرند استريم فعاليت مي كند. مي توان تجهيزات مختلفي را براي  سازمان هاي كوچك تا توسعه يافته با كيفيت بالا در بين محصولات اين برند پيدا كرد.


انواع تلفن ويپ گرند استريم و ويژگي آن ها


تمامي تلفن هاي آيپي كه در سبد كالايي برند گرند استريم ديده مي شود، خود را در رده بهترين گوشي هاي تحت شبكه و ساده قرار داده اند و كيفيت آن ها بسيار بالاست. از طرفي تنوع بسيار بالاي اين محصولات نيز مزيد بر علت شده است تا هر كاربري از كوچك تا بزرگ و هر شبكه اي از ساده تا پيشرفته بتواند از آن ها بهره ببرد.

اين گوشي هاي تلفن از نظر قيمت نيز مناسب هستند و در بين رده هاي متوسط بازار قرار دارند. البته تلفن هاي تحت شبكه گرند استريم در سه رده كارمند يا يك خطي، كارشناسي يا دو خطي و مديريتي يا چندين داخلي به همراه كليد هاي برنامه ريزي قرار دارند. در ادامه انواع تلفن گرند استريم را مي بينيد.

امروزه Grandstream محصولات خود را در سطحي وسيع گسترش داده است. برخي از انواع توليدات برند گرنداستريم، عبارتند از:

تلفن تحت شبكه VoIP

سانترال هاي تحت شبكه

دوربين هاي IP Voip Gateway

شركت گرند استريم تلفن هاي تحت شبكه خود را در دو دسته تلفن هاي صوتي و ويدئويي توليد كرده و به بازار هدف ارسال مي كند. انواع تلفن گرنداستريم صوتي و تحت شبكه با تنوع بالا در دسترس كاربران قرار دارند:

تلفن هاي Carrier-Grade

تلفن هاي Basic يا پايه

تلفن هاي ميان رده

تلفن هاي رده بالا

تلفن‎هاي بيسيم DECT
تلفن هاي بيسيم WiFi
براي كاربراني طراحي كه با حجم بالايي از تماس ها مواجه هستند و مي خواهند از ويژگي هاي پيشرفته تلفن هاي تحت شبكه بهره ببرند، تلفن هاي رده بالاي گرند استريم توصيه مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۹:۵۰ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

چگونه مي توان سقف خانه را عايق صدا و ضد صدا كرد؟

تكنولوژي نانو پديده اي عظيم است كه در انواع علوم و فنون راه يافته است. در اين فناوري از مواد در ابعاد 1 تا 100 نانومتر استفاده مي شود. از جمله كاربردهاي بسيار مفيد تكنولوژي نانو در صنعت ساختمان است.

عايق صدا كه بر اساس فناوري نانو توليد شده اند داراي ضخامت كم و در نتيجه اشغال هر چه كمتر فضاي مفيد و همچنين كارايي بالاتر نسبت به ساير عايق ها مي باشند.

ما از بهترين برند هاي عايق صدا نانو كه داراي بالاترين تاييد و اعتبار مي باشند استفاده مي كنيم. از مشاوره ي رايگان ما براي كسب اطلاعات بيشتر استفاده كنيد.

قيمت عايق صدا روكار سقف:
براي فضاهايي كه ساخته شده اند و شكافتن سقف آنها هزينه بر است از عايق صدا روكار سقف استفاده مي شود. اين عايق ها با ظاهري زيبا و كارآيي بالا مشكل انتقال صدا از سقف را برطرف مي كنند.

براي تعيين قيمت عايق صداي روكار در سقف مورد نظرتان كارشناسان ما بصورت رايگان در محل حاضر شده و به ارزيابي فاكتورهايي مثلِ سايز سقف، متريال به كار رفته در ساختمان، ميزان و نوع صداي انتقالي و ... مي پردازند.

با آسودگي به تخصص و تجربه ي ما اعتماد كنيد. كنترل صدا در دست شماست.

عايق صدا سقف روكار:
با طراحي و نصب عايق صدا سقف بصورت روكار ، بدونِ نياز به تخريب و در مدت زمان اندكي با جديدترين و بروزترين شيوه هاي اجراي عايق صدا در دنيا در خدمت شما هستيم. نصب عايق روكار را در مدت زماني اندك و پس از انجام مراحل تست صدا انجام مي دهيم. مشاوره ‎ي تلفني و همچنين حضور براي ارزيابي سقف و فضاي مورد نظر شما بصورت كاملا رايگان است. با نصب عايق صدا سقف تجربه اي متفاوت از آرامش داشته باشيد. كنترل صدا در دست شماست.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۵:۴۵ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)