آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

طراحي اپليكيشن خبري

​طراحي اپليكيشن خبري اين امكان را فراهم خواهد كرد كه با كمبود اخبار روبرو نشويد و اخبار مورد علاقه خود را، چه در بحث ورزش و چه در موضوعات تجارت و سياست و … به راحتي بيابيد. طراحي اپليكيشن براي اطلاع رساني و اخبار،  كاربردهاي بسياري دارد و شما قادر خواهيد بود كه بر اساس شهرها، دسته بندي­هاي خبري مانند، بازي ­ها، مسائل اقتصادي و … خود انتخاب كنيد.

چرا بايد طراحي اپليكيشن خبري را جدي بگيريم؟
با طراحي اپليكيشن خبري كاربران شما مي توانند در هر زمان وهر مكان محتويات خبري وب سايت يا مجله خبري شما دسترسي پيدا كنند. امروزه بزرگترين روزنامه ها و مجلات جهاني از جمله روزنامه نيويورك تايمز اقدام به طراحي اپليكيشن خبري خود كرده اند. اگر كمي به اطرافيان خود دقت كنيم متوجه خواهيم شد كه بسياري از افراد ترجيح مي دهند به جاي خريد مجله يا روزنامه از طريق اپليكيشن خبرها و مقالات مورد علاقه خود را مطالعه كنند.

طبق آمار امروزه بيشترين استفاده از وسايل ارتباطي متعلق به تلفن هاي هوشمند است. با وجود مزيت هايي كه تلفن هاي همراه به وجود آوردند امروزه ميزان خريد روزنامه و مجلات بسيار كاهش داشته است و در عوض رسانه هاي خبري كه از طريق وب سايت و اپليكيشن هاي خبري در دسترس مي باشند بيشترين سهم كاربران را به خود اختصاص داده اند.

با طراحي اپليكيشن خبري كاربران شما مي توانند در هر زمان وهر مكان محتويات خبري وب سايت يا مجله خبري شما دسترسي پيدا كنند. امروزه بزرگترين روزنامه ها و مجلات جهاني از جمله روزنامه نيويورك تايمز اقدام به طراحي اپليكيشن خبري خود كرده اند. اگر كمي به اطرافيان خود دقت كنيم متوجه خواهيم شد كه بسياري از افراد ترجيح مي دهند به جاي خريد مجله يا روزنامه از طريق اپليكيشن خبرها و مقالات مورد علاقه خود را مطالعه كنند.

 

 

طراحي اپليكيشن خبري چه مزايايي دارد؟
نحوه دسترسي به اخبار در دهه گذشته تغيير چشمگيري داشته است. داشتن يك وب سايت اختصاصي ديگر كفايت نمي كند. مردم انتظار دارند اخبار به سرعت در دسترسشان قرار بگيرد و به راحتي در شبكه هاي اجتماعي قابل انتشار باشد. طراحي اپليكيشن اندرويد و ios همينطور منبع موثقي براي اخبار است و افراد به اپليكيشن ها خيلي بيشتر از خبرهاي منتشر شده در شبكه هاي اجتماعي اعتماد دارند.

 

طراحي و ساخت اپليكيشن خبري تخصص الفباوب است.

در ابتداي راه لازم است به اين سوال پاسخ دهيم كه چرا طراحي انواع اپليكيشن خبري تا اين اندازه با استقبال مواجه شده است؟ دلايل زيادي براي گرايش به طراحي اين قبيل اپليكيشن ها وجود دارد كه مهم ترين آنها، عبارتند از:

اغلب افراد به شدت به دنبال كردن اخبار سياسي، فرهنگي، ورزشي و هنري و اقتصادي و غيره علاقه مند مي باشند. به همين دليل در گذشته با خريد روزنامه هاي كاغذي يا گوش دادن به اخبار راديو و تلويزيون به اين هدف دست پيدا مي كردند. اما در دنياي امروز كه همه چيز به اينترنت ختم ميشود، مطالعه اخبار هم با مرور اپليكيشن هاي فعال در اين حوزه انجام ميشود. به همين دليل ترافيك بسيار زيادي وارد اين اپليكيشن ها شده و مورد توجه گوگل قرار ميگيرند.
بازديد بالا، نه تنها اعتبار و ارزش اين اپليكيشن ها را افزايش مي دهد، بلكه به منبع بسيار مناسبي براي كسب درآمد هم تبديل خواهند شد. اپليكيشن هاي خبري يكي از بهترين و پرطرفدارترين منابع براي تبليغات ساير برندها مي باشد.
اپليكيشن هاي خبري رايگان مي باشند و به همين دليل تقاضا براي مطالعه اخبار آنها بيشتر از روزنامه هاي كاغذي مي باشد.

 

مزاياي طراحي اپليكيشن خبري اندرويد
دسترسي سريع تر به اخبار
از مهمترين مزاياي طراحي اپليكيشن خبري، دسترسي آسان و سريع به تمامي منابع خبري است. اين دسترسي حتي در زماني كه به اينترنت دسترسي نداريد هم مي تواند امكان پذير باشد.

با طراحي اپليكيشن خبري درآمدزايي كنيد!
يكي از ويژگي هاي داشتن اپليكيشن خبري كسب درآمد از اپليكيشن است. مي توانيد بخشي از دسترسي ها را رايگان بگذاريد و دسترسي براي بخش هايي خاص را با پرداخت هزينه امكان پذير كنيد.

افزايش اعتبار
يكي از مزاياي طراحي اپليكيشن اخبار ايجاد برندينگ براي كسب و كار شما است. با داشتن يك اپليكيشن خبري حرفه اي، رتبه و اعتبار برند خود را افزايش مي دهيد و نسبت به رقبا برتري مي يابيد.

افزايش تعامل با كاربر
با طراحي اپليكيشن خبري مي توانيد با كاربران خود ارتباط بيشتري برقرار كنيد. اينكه هر كاربر چه نوع دسته بندي دوست دارد و كدام خبرها از محبوبيت بيشتري برخوردار مي باشند از ويژگي اپ خبري است.

تجربه كاربري عالي
اگر طراحي اين اپليكيشن با تجربه كاربري خوبي همراه باشد در جذب مشتريان موفق تر عمل خواهد كرد و كسب درآمد از اپ بيشتر خواهد بود.

محتواي چند رسانه اي
علاوه بر متن مي توانيد از محتواي صوتي، تصويري و ويديوئي استفاده كنيد. امكان پخش آنلاين هم وجود دارد.

با طراحي اپليكيشن اخبار روز مي توانيد از روش هاي مختلفي درامد داشته باشيد!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۵:۴۹ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

معرفي بهترين سوئيچ سيسكو

سوئيچ ها براي اتصال چند دستگاه در يك شبكه كه در محدوده يك ساختمان باشند استفاده مي‌شوند. مثلا اتصال كامپيوترها و پرينترها و سرورها به هم و ايجاد شبكه‌اي كه منابع را به صورت اشتراكي استفاده مي‌كنند. سوئيچ نقش كنترلر شبكه را دارد و اجازه تبادل اطلاعات و ارتباط با يكديگر را به دستگاه‌ها مي‌دهد.

سوئيچ در شبكه هاي كامپيوتري يكي از سخت افزارهاي شبكه است كه دستگاه‌ها را در شبكه كامپيوتري از طريق packet switching به هم وصل مي‌كند تا ديتا بين آنها رد و بدل شود. سوئيچ شبكه در لايه ۲ مدل OSI كار مي‌كند و با استفاده از آدرس سخت افزاري (Mac addresses) به انتقال ديتا در شبكه مي‌پردازند. البته سوئيچ هاي لايه سه هم وجود دارند كه با انجام كار مسيريابي در شبكه، ارتباط بين شبكه هاي مختلف را برقرار مي‌كنند.

cisco چيست؟

cisco را مي‌توان مخفف Computer Information System Company دانست اما از منظري ديگر برگرفته از نام شهر سان فرانسيسكو – San Francisco است جايي كه موسسين آن، شركت سيسكو را در سال ۱۹۸۴ بنيان نهادند. cisco بيشتر با محصولات شبكه اش معروف است. سيسكو هم‌اكنون حدود ۷۴۰۰۰ كارمند در سراسر دنيت دارد و در زمينه امنيت سايبري رشد خوبي داشته است.

سيستم عامل سوئيچ هاي سيسكو چيست؟

اين سوال يكي از متداول ترين سوالاتي است كه توسط بسياري از افراد مطرح مي‌شود. لازم به ذكر است بدانيد سيستم عامل سيسكو IOS است كه مخفف عبارت Internetwork Operating System مي‌باشد. توجه داشته باشيد با استفاده از سيستم عامل ios شما مي‌توانيد روتينگ و سوئيچينگ دستگاه‌هاي بين شبكه را مديريت كنيد. تمامي دستگاه‌هاي موجود در شبكه مانند روتر يا سوئيچ با استفاده از سيستم عامل ios كه مخصوص به شركت سيسكو است مديريت و پيكربندي مي‌شوند.

اين سيستم عامل ويژگي‌هاي زيادي دارد و بخش اعظمي از پيشرفت شركت سيسكو و پرطرفدار بودن سوئيچ هاي اين شركت به سيستم عامل منحصر به فرد آن مربوط مي‌باشد.

معرفي بهترين سوئيچ سيسكو
سوئيچ سيسكو مدل WS-C2960S-24PS-L
سوئيچ سيسكو مدل WS-C2960S-24PS-L از جمله دستگاه هاي پرفروش بازار در حوزه تجهيزات شبكه اي مي باشد. اين دستگاه براي استفاده هاي متعددي كاربرد دارد كه از جمله مشهورترين موارد استفاده آنها اتصال تعداد زيادي دوربين مدار بسته مي باشد. از اين سوئيچ در شركت هاي كوچك و بزرگ همچون دانشگاه ها و اداره جات استفاده مي شود.
پورت هاي سوئيچ سيسكو Catalyst 2960S-24PS-L
سوئيچ سيسكو WS-C2960S-24PS-L به 24 پورت اترنت مجهز است كه جهت اتصال وسيله هاي الكتريكي از آنها استفاده مي شود. اين پورت ها از سرعت تبادل اطلاعات بالايي برخوردار هستند. در كنار اين پورت ها تعداد ۴ عدد پورت sfp، پورت كنسول تايپ B، پورت كنسول ،RJ۴۵، دو پورت USB Type A وجود دارد. سرعت پورت شبكه اين دستگاه برابر با ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ BaseT مي باشد كه در پهناي باندي معادل ۱۷۶ مگابيت بر ثانيه عمليات سوئيچ را انجام مي دهد و در پهناي باند ۸۸ Gbps نيز كار Forwarding خود را انجام مي دهد.

در پنل پشتي اين دستگاه مي توان پورت هاي استكينگ و درگاه منبع تغذيه را مشاهده كرد. در كنار اينها يك دريچه وجود دارد كه فن دستگاه در آن قسمت قرار گرفته است. از اين فن جهت جلوگيري از گرماي بيش از حد سوئيچ استفاده مي شود. به وسيله پورت استك در اين سوئيچ مي توانيد هشت دستگاه را به صورت افقي و عمودي و همزمان متصل كنيد و كارايي سوئيچ خود را با اين پورت ها افزايش دهيد. در پهناي باند اين سوئيچ، ۴۱.۷ ميليون پكت بر ثانيه انتقال داده مي شود كه هر پك از ظرفيتي معادل ۹۱۹۸ بايت برخوردار مي باشد.
 

سوئيچ سيسكو مدل WS-C2960S-48FPS-L
سوئيچ سيسكو مدل WS-C2960S-48FPS-L از جمله دستگاه هاي پرفروش بازار در حوزه تجهيزات شبكه اي مي باشد. اين دستگاه براي استفاده هاي متعددي كاربرد دارد كه از جمله مشهورترين موارد استفاده آن ها اتصال تعداد زيادي دوربين مدار بسته مي باشد. از اين سوئيچ در شركت هاي كوچك و بزرگ همچون دانشگاه ها و اداره جات استفاده مي شود.
نگاهي به پنل پشتي سوئيچ سيسكو WS-C2960S-48FPS-L
در قسمت پشتي سوئيچ WS-C2960S-48FPS-L در سمت چپ مي‌توانيم شاهد پوشش محافظ ماژول اسلات استكينگ باشيم. در سمت راست آن محفظه فن قرار گرفته است كه در اين قسمت شاهد عملكرد فني قوي هستيم كه بسيار در جلوگيري از گرماي بيش از حد دستگاه كمك مي كند. در سمت راست آن نيز كانكتور آر پي اس و كانكتور آي سي پاور وجود دارد.

مشخصات فني سوئيچ شبكه سيسكو 48 پورت WS-C2960S-48FPS-L
در رابطه با مشخصات فني سوئيچ شبكه سيسكو 48 پورت WS-C2960S-48FPS-L بايد بگوييم كه اين سوئيچ از حافظه فلش مموري ۶۴ مگابايتي بهرمند است. همچنين حافظه DRAM آن برابر با ۱۲۸ مگابايت مي باشد. از شكاف توسعه (total / 1 (free) x Stacking Module ) برخوردار است. از تعداد Download Link پورت هاي آن ۴۸ پورت اترنت با قابليت POE پلاس برخوردار مي باشد. ظرفيت POE آن برابر با ۷۴۲ وات برنامه ريزي شده است.

اتصالات سوئيچ كاتاليز 2960S-48FPS-L
در رابطه با اتصالات سوئيچ سيسكو WS-C2960S-48FPS-L  نيز بايد بگوييم كه اين سوئيچ از ۴۸ پورت RJ45 و همچنين قابليت POE Plus برخوردار است. گفتني است كه اين سوئيچ شبكه از ۴ پورت SFP نيز برخوردار است كه با نرخ 1Gbps اطلاعات را انتقال مي دهد و از آنها به عنوان آپلينك ياد مي شود.

به همين جهت باعث مي‌شود اطلاعات با سرعت بسيار بالايي انتقال يابند. از ديگر اتصالات اين سوئيچ مي‌توان به پورت هاي USB Type A و USB mini-Type B و همچنين 1 عدد پورت RJ45  اشاره كرد. كابل هاي كنسول پورت RJ-45 در بسته بندي آن به همراه سوئيچ مي باشد و نيازي به خريد اين كابل ها به صورت جداگانه نيست.

 

سوئيچ سيسكو WS-C2960S-48LPS-L
سوئيچ سيسكو WS-C2960S-48LPS-L از جمله سوئيچ هاي سري 2960S سيسكو است و در لايه 2 مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه باعث بهبود سهولت استفاده، امنيت بالا و بهبود پايداري مي شود. همچنين اين سوئيچ داراي 48 پورت 10/100/1000 مي باشد.
سوئيچ سيسكو 48 پورت WS-C2960S-48LPS-L
سوئيچ 2960 سري s مدل C2960S-48LPS-L داراي 48 پورت با قابليت poe و سرعت 10/100/1000 است.

قابليت قرارگير در رك را دارد و تنها يك واحد را اشغال مينمايد(1U).
داراي رم با ظرفيت 128 مگابايت و فلش مموري با ظرفيت 64 مگابايت است.
سيستم عامل اين سوئيچ از نوع Cisco IOS است.
اين سوئيچ داراي پاور (منبع تغذيه) 370w (وات) است و اين در حاليست كه برادر بزرگترش (يعني سوئيچ WS-C2960S-48FPS-L) داراي پاور 740W است.
قيمت سوئيچ WS-C2960S-48LPS-L تفاوت زيادي با سوئيچ FPSL ندارد.
با توجه به قابليت Poe Plus تعبيه شده در اين سوئيچ، ميتوان 12 پورت سوئيچ را در حالت 30w وات و يا 24 پورت را در حالت 15.4w وات و يا 48 پورت سوئيچ سيسكو WS-C2960S-48LPS-L را در حالت 7.7w وات تنظيم نمود.

مانند تمامي سوئيچ هاي سيسكو سري s كه داراي ios نسخه LAN Base هستند، اين سوئيچ هم از 4 عدد اسلات فيبر نوري SFP با سرعت 1G (يك گيگابايت بر ثانيه) براي آپ لينك هاي خود بهره ميبرد. اين سوئيچ قابليت Stack ( استك) شدن را دارد و از ماژول stack پشتيباني ميكند.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۰:۱۰ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

مزاياي لوله و اتصالات UPVC

بهداشتي بودن لوله و اتصالات UPVC
استفاده از مواد خام بهداشتي در توليد لوله هاي UPVC باعث شده كه به راحتي در مصارف آب آشاميدني و آب هاي بهداشتي ديگر از قبيل استخر به راحتي استفاده شود.

عدم رسوب گيري و زنگ زدگي لوله و اتصالات يو پي وي سي
از مزاياي لوله و اتصالات UPVC در استخر ها و محل هايي مانند جكوزي كه آب گرم در آن جريان دارد. به مرور زمان رسوب زيادي كه حاصل از املاح و مواد ضدعفوني مي باشد در اتصالات و شير آلات تشكيل ميشود. اين مشكل كه در كل سيستم لوله كشي فلزي (گالوانيزه و استيل)به وفور مشاهده ميشود . باعث افت فشار و از كار افتادن شير آلات خواهد شد. در حاليكه مشكل فوق در سيستم هاي كشي نوين UPVC حل شده است.
مقاوم در برابر كلر و مواد شيميايي بودن لوله و اتصالات UPVC
مقاومت بالا در برابر كلر و مواد شيمياي و خوردگي از مزيت هاي كشي نوين UPVC مي باشد. مقاومت پايين فلزات در برابر كلر باعث خورده شدن آنها و در پليمرهايي مانند PP باعث خشك شدن و شكننده تر شدن ميشود. كه اين امر باعث كوتاهتر شدن عمر اين سيستم ها و تجهيزات آنها ميشود.

آب بندي مطمئن لوله و اتصالات UPVC
به عنوان مثال دراتصالات پلي اتيلن كه به دو روش جوشي و كوپلي مي باشد كه نوع جوشي در صورت اجراي صحيح مطمئن تر خواهد بود به دليل افزايش طول زياد پلي اتيلن در مقابل دما و فشار بالاي سيستم لوله كشي استخر جكوزي اين سيستم ها در نقطه اتصال ضعيف مي باشند و به دليل عدم سازگاري پليمر با بتن بنابرين آب بندي لوله ها مخصوصا لوله هاي مكش استخر كه از بتن عبور ميكنند بسيار مشكل است كه اين مشكل در سيستم لوله كشي نوين UPVC با كمك والكراس يا حلقه آب بند حل شده است. و همين طور عدم آب بندي مناسب در مقاطع عبور لوله از بتن در لوله كشي استخر و جكوزي كه اين مشكل در لوله كشي يو پي وي سي UPVC حل شده است.

نصب سريع،آسان و كم هزينه لوله و اتصالات UPVC
نصب سريع و آسان با هزينه هاي نصب پايين تر در مقايسه با ساير سيستم ها لوله كشي استخر، همچنين زيبايي و هماهنگي اين سيستم ها بر خلاف فلزات (گالوانيزه،استيل) و پليمرهاي ديگر از جمله پلي اتيلن كه نياز به ساپورت كردن براي نماي بهتر دارند و حجم بيشتري براي فضاي موتور خانه و تاسيسات مي گيرند از ديگر علل برتري لوله و اتصالات upvc پيمتاش نسبت به سيستم هاي لوله كشي مشابه است.

طول عمر بالا
طول عمر لوله و اتصالات يو پي وي سي بين ۱۵ تا ۱۰۰ سال است. (بطور متوسط ۶۰ سال)

امكان استفاده در موتور خانه هاي استخر و جكوزي
لوله و اتصالات UPVC كه به علت تنوع بسيار اتصالات و شيرآلات در موتور خانه هاي استخر و جكوزي قابل استفاده مي باشد كه اين امر به عنوان مثال براي اتصالات و شيرآلات پلي اتيلن و يا پلي پروپلين قابل صدق نمي باشد.

اجراي بسيار آسان سيستم لوله و اتصالات UPVC نسبت به ديگر سيستم هاي لوله كشي
استحكام بسيار بالاي آن ها نسبت وزن بسيار پايين آنها كه وزن لوله هاي يو پي وي سي يك پنجم لوله هاي فولادي است از ديگر مزيت هاي سيستم لوله و اتصالات UPVC مي باشد كه در هنگام حمل و نقل كمك زيادي مي كند.

تنوع محصولات لوله و اتصالات UPVC
موجود بودن لوله ،اتصالات،شير آلات فشار قوي يو پي وي سي UPVC ار سايز ۱۶ تا ۳۱۵ كه فقط اين تنوع در سيستم لوله و اتصالات UPVC موجود است و به عنوان مثال در سيستم هاي ۵ لايه تأمين لوله و اتصالات بالاي ۳۲ ميليمتر مشكل و سايزهاي بالاي ۷۵ ميليمتر نيز كاملا سفارشي و حداكثر ۱۱۰ ميليمتر مي باشد و اين مشكل در مورد لوله و اتصالات پلي پروپلين PP نيز صدق مي كند.

لوله UPVC داراي سطح صاف و صيقلي
لوله و اتصالات UPVC از مواد بي رنگ و بو ساخته مي شوند به همين جهت از سطح داخل آينه صاف خود،حداقل جريان از دست دادن از آن رد مي شود خواص فيزيكي لوله هاي UPVC هيچگونه تاثير پذيري از آفتاب مستقيم و يا برف و باران ندارند.

مقاومت در برابر آتش
سيستم كشي نوين UPVC هيچ گونه رسانايي به احتراق ندارد و خاموش كننده آتش خود است بنابراين به گسترش آتش كمي نميكند.

امكان اجراي شيب در لوله UPVC استخر
گاهي اوقات نياز است سيستم لوله كشي به سمت موتور خانه داراي شيب باشد كه اين امر به راحتي در سيستم لوله كشي با لوله upvc قابل اجرا مي باشد.

دوستدار محيط زيست
لوله و اتصالات يو پي وي سي دوستدار محيط زيست است و به راحتي قابل بازيافت مي باشد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۰:۵۷ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (1)