آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

طراحی اپلیکیشن خبری

​طراحی اپلیکیشن خبری این امکان را فراهم خواهد کرد که با کمبود اخبار روبرو نشوید و اخبار مورد علاقه خود را، چه در بحث ورزش و چه در موضوعات تجارت و سیاست و … به راحتی بیابید. طراحی اپلیکیشن برای اطلاع رسانی و اخبار،  کاربردهای بسیاری دارد و شما قادر خواهید بود که بر اساس شهرها، دسته بندی­های خبری مانند، بازی ­ها، مسائل اقتصادی و … خود انتخاب کنید.

چرا باید طراحی اپلیکیشن خبری را جدی بگیریم؟
با طراحی اپلیکیشن خبری کاربران شما می توانند در هر زمان وهر مکان محتویات خبری وب سایت یا مجله خبری شما دسترسی پیدا کنند. امروزه بزرگترین روزنامه ها و مجلات جهانی از جمله روزنامه نیویورک تایمز اقدام به طراحی اپلیکیشن خبری خود کرده اند. اگر کمی به اطرافیان خود دقت کنیم متوجه خواهیم شد که بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای خرید مجله یا روزنامه از طریق اپلیکیشن خبرها و مقالات مورد علاقه خود را مطالعه کنند.

طبق آمار امروزه بیشترین استفاده از وسایل ارتباطی متعلق به تلفن های هوشمند است. با وجود مزیت هایی که تلفن های همراه به وجود آوردند امروزه میزان خرید روزنامه و مجلات بسیار کاهش داشته است و در عوض رسانه های خبری که از طریق وب سایت و اپلیکیشن های خبری در دسترس می باشند بیشترین سهم کاربران را به خود اختصاص داده اند.

با طراحی اپلیکیشن خبری کاربران شما می توانند در هر زمان وهر مکان محتویات خبری وب سایت یا مجله خبری شما دسترسی پیدا کنند. امروزه بزرگترین روزنامه ها و مجلات جهانی از جمله روزنامه نیویورک تایمز اقدام به طراحی اپلیکیشن خبری خود کرده اند. اگر کمی به اطرافیان خود دقت کنیم متوجه خواهیم شد که بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای خرید مجله یا روزنامه از طریق اپلیکیشن خبرها و مقالات مورد علاقه خود را مطالعه کنند.

 

 

طراحی اپلیکیشن خبری چه مزایایی دارد؟
نحوه دسترسی به اخبار در دهه گذشته تغییر چشمگیری داشته است. داشتن یک وب سایت اختصاصی دیگر کفایت نمی کند. مردم انتظار دارند اخبار به سرعت در دسترسشان قرار بگیرد و به راحتی در شبکه های اجتماعی قابل انتشار باشد. طراحی اپلیکیشن اندروید و ios همینطور منبع موثقی برای اخبار است و افراد به اپلیکیشن ها خیلی بیشتر از خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی اعتماد دارند.

 

طراحی و ساخت اپلیکیشن خبری تخصص الفباوب است.

در ابتدای راه لازم است به این سوال پاسخ دهیم که چرا طراحی انواع اپلیکیشن خبری تا این اندازه با استقبال مواجه شده است؟ دلایل زیادی برای گرایش به طراحی این قبیل اپلیکیشن ها وجود دارد که مهم ترین آنها، عبارتند از:

اغلب افراد به شدت به دنبال کردن اخبار سیاسی، فرهنگی، ورزشی و هنری و اقتصادی و غیره علاقه مند می باشند. به همین دلیل در گذشته با خرید روزنامه های کاغذی یا گوش دادن به اخبار رادیو و تلویزیون به این هدف دست پیدا می کردند. اما در دنیای امروز که همه چیز به اینترنت ختم میشود، مطالعه اخبار هم با مرور اپلیکیشن های فعال در این حوزه انجام میشود. به همین دلیل ترافیک بسیار زیادی وارد این اپلیکیشن ها شده و مورد توجه گوگل قرار میگیرند.
بازدید بالا، نه تنها اعتبار و ارزش این اپلیکیشن ها را افزایش می دهد، بلکه به منبع بسیار مناسبی برای کسب درآمد هم تبدیل خواهند شد. اپلیکیشن های خبری یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع برای تبلیغات سایر برندها می باشد.
اپلیکیشن های خبری رایگان می باشند و به همین دلیل تقاضا برای مطالعه اخبار آنها بیشتر از روزنامه های کاغذی می باشد.

 

مزایای طراحی اپلیکیشن خبری اندروید
دسترسی سریع تر به اخبار
از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن خبری، دسترسی آسان و سریع به تمامی منابع خبری است. این دسترسی حتی در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید هم می تواند امکان پذیر باشد.

با طراحی اپلیکیشن خبری درآمدزایی کنید!
یکی از ویژگی های داشتن اپلیکیشن خبری کسب درآمد از اپلیکیشن است. می توانید بخشی از دسترسی ها را رایگان بگذارید و دسترسی برای بخش هایی خاص را با پرداخت هزینه امکان پذیر کنید.

افزایش اعتبار
یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن اخبار ایجاد برندینگ برای کسب و کار شما است. با داشتن یک اپلیکیشن خبری حرفه ای، رتبه و اعتبار برند خود را افزایش می دهید و نسبت به رقبا برتری می یابید.

افزایش تعامل با کاربر
با طراحی اپلیکیشن خبری می توانید با کاربران خود ارتباط بیشتری برقرار کنید. اینکه هر کاربر چه نوع دسته بندی دوست دارد و کدام خبرها از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند از ویژگی اپ خبری است.

تجربه کاربری عالی
اگر طراحی این اپلیکیشن با تجربه کاربری خوبی همراه باشد در جذب مشتریان موفق تر عمل خواهد کرد و کسب درآمد از اپ بیشتر خواهد بود.

محتوای چند رسانه ای
علاوه بر متن می توانید از محتوای صوتی، تصویری و ویدیوئی استفاده کنید. امکان پخش آنلاین هم وجود دارد.

با طراحی اپلیکیشن اخبار روز می توانید از روش های مختلفی درامد داشته باشید!


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۴۹ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)