آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

انواع مدل های سوئیچ شبکه سیسکو

امروز قصد داریم درباره انواع مدل های سوئیچ شبکه سیسکو صحبت کنیم، سیسکو یک شرکت ارائه دهنده تجهیزات شبکه بوده که توسط دو دانشمند از دانشگاه استنفورد به نام های لئونارد بوساک و سندی لرنز سال 1984 در سانفرانسیکو ایالات متحده آمریکا تاسیس شده می باشد. Cisco مخفف کلمه Computer Information System Company بوده که به معنی کمپانی سیستم اطلاعات کامیپیوتری می باشد.
اما بعضی از افراد بر این باوردند که سیسکو اشاره به شهر سانفرانسیسکو دارد و نام این شرکت از این شهر گرفته شده می باشد. با اینکه این شرکت اولین شرکت تولید کننده روترها نبود، اما به بزرگ ترین شرکت تولید کننده روتر تبدیل شد که هم اکنون در سراسر دنیا محصولات خود را به فروش میرساند.

پس هر جا که اینترنت و شبکه وجود داشته باشد شما می توانید یک دستگاه با برند سیسکو را پیدا کنید. خدمات این شرکت انواع و دسته بندی های مختلفی دارد که همه آن را می توان بر اساس 6 گروه طبقه بندی کرد.

اترنت
وایرلس
نوری
موبیلیتی
ارتباطات درون سازمانی
امنیت
البته ارتباطات درون سازمانی گروه کلی و بزرگی است هر چیز مرتبط با اطلاعات صدا و تصویر، به علاوه دیتا، دیتاسنتر، فضاهای ابری، اینترنت اشیاء و مساحبات مختلف همگی جزئی از زیرشاخه های گروه ارتباطات درون سازمانی هستند.

مدل های سوئیچ شبکه سیسکو

 

انواع مدل های سوئیچ شبکه سیسکو
سیستم‌عامل سوئیچ شبکه سیسکو یکی از پرکاربردترین IOSها در جهان است. این فناوری پیشرفته از کلیه خدمات مهم تجاری پشتیبانی می‌کند و می‌تواند پلتفرم‌های گسترده‌ای را با انواع سخت‌افزار ادغام کند. همچنین این سیستم‌عامل باعث می‌شود تا خدمات سریع‌تر و همه ی عملکردهای شبکه بهبود یابد. برای پیکربندی یک سوئیچ شبکه سیسکو، نیاز به سیستم عامل آن است تا از رابط خط فرمان CLI استفاده شود.

CLI که با تعدادی از دستورات از پیش تعریف شده همراه است باعث می‌شود تا پیکربندی، مسیریابی، سوئیچینگ، کار با اینترنت و هر ویژگی دیگری که توسط سوئیچ شبکه سیسکو ارائه می‌شود، برای کاربر فراهم سازد. در واقع همه ی عملکردهای سوئیچ شبکه سیسکو زمانی کامل ارائه می‌شود که از سیستم‌عامل آن استفاده کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۹:۳۰ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)