آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

مراکز خرید غرب تهران

مراکز خرید غرب تهران یکی از مهم ترین مواردی است که قبل از سفر به تهران باید درباره آن اطلاعات کسب کنید. در این مقاله به معرفی پاساژ های غرب تهران – مرکزهای خرید غرب تهران – بازارهای غرب تهران می پردازیم.  تهران پلاک یکی از معتبرترین سایت هایی است که با اجاره سوئیت مبله در غرب تهران قصد دارد سفر خوبی را به شما هدیه دهد. برای اجاره خانه در غرب تهران به صورت روزانه با ما در ارتباط باشید.
پاساژ سمرقند تهران دارای بخش های زیر است :

طبقه همکف جنوبی : در طبقه همکف تعداد واحدها به 130 رسیده و از دو درب وارد مجموعه می شود.
طبقه اول : دارای 40 واحد جنوبی است که در کنار آنها سینما و یک سالن تئاتر وجود دارد.
طبقه دوم : دارای 12 واحد تجاری بهمراه رستوران و کافی شاپ است.
طبقه سوم : دارای شهربازی سرپوشیده، سالن تئاتر، سالن سینما، سالن بیلیارد، کافی نت، تالار مجهز پذیرایی با 750 مترمربع مساحت (دارای دو سالن زیبا برای خانم و آقا بهمراه آشپزخانه صنعتی)
طبقه چهارم: در طبقه چهارم می توانید از قسمت ورزشی، بدنسازی و سونا مجموعه بهره مند شوید ( مساحت 877 مترمبع)کامل در رستوران و فست فود های موردنظر لحظاتی بی نظیر را برای خانواده خود رقم بزنید.
میلاد نور، خریدی متفاوت در مراکز خرید غرب تهران
میلاد نور از قدیمی ترین مراکز خرید در لیست مراکز خرید غرب تهران بوده که تا امروز یکی از مکان های تفریح و خرید گردی برای تهرانی ها شمرده می شود. در این مرکز خرید، برندهای نام آشنای لباس و کیف و کفش، اکسسوری و جواهرات بسیاری وجود دارد و می توانید تنوع خوبی از کالاهای با کیفیت را در واحد های مختلف این مجتمع تجاری پیدا کنید.

مرکز تجاری ایران زمین یکی از بهترین های مراکز خرید غرب تهران
دیگر مرکز خرید مشهور در غرب تهران، مرکز تجاری ایران زمین است. در این مرکز خرید حدود ۱۰۰ واحد تجاری وجود دارد که محصولات مختلفی را ارائه می دهد. از جمله محصولاتی که در مجتمع ایران زمین به فروش می رسد می توان به پوشاک زنانه و مردانه، لوازم خانگی و وسایل تزیینی،کیف و کفش، لوازم مخصوص حیوانات خانگی و … اشاره کرد.

مرکز خرید طوبی چیتگر
کوهک به دلیل دسترسی های مناسب و آب و هوای خوب، یکی از بهترین محله های منطقه 22 بوده که مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر در آن واقع شده است. این مجتمع بر اساس استاندارد های مدرنیته ساخته شده و بسیاری از امکانات تجاری و تفریحی را در اختیار هم شهریان قرار می دهد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۲:۵۷ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)