آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری یا کاندوم رفع زود انزالی چیست؟ قیمت کاندوم تاخیری چقدر است؟ خرید کاندوم تاخیری چقدر به بهبود مقاربت جنسی کمک می کند؟  یکی از مشکلاتی که امکان دارد زن و شوهر ها با آن مواجه شوند، ارضای مرد قبل از به *** رسیدن شریک جنسیش است. این موضوع کم کم زمینه های دلسردی زن از مقاربت جنسی را ایجاد می کند. در صورتی که مدت زمان مقاربت جنسی شما کوتاه است، می توان از کاندوم تاخیری به عنوان راه حل های سریع و فوری درمان زود انزالی استفاده کرد.

آیا شما هم از افرادی هستید که دوست دارید مقاربت جنسی طولانی تری را تجربه کنید؟ نگران نباشید تعداد زیادی از مردان مثل شما به دنبال شناخت بهترین نوع کاندوم تاخیری می باشند تا بتوانند مقاربت جنسی طولانی مدت و لذت بخشی را تجربه کنند. این بی حسی با توجه به کیفیت کاندوم می تواند تا نیم ساعت مؤثر باشد.احتمال *** های چندباره در بانوان با استفاده از کاندوم های تاخیری افزایش می یابد. پس کاندوم های تاخیری درتجربه یک مقاربت جنسی لذت بخش موثر می باشند.

همانطور که استفاده بیش از حد از کاندوم های تاخیری می تواند نوعی وابستگی ایجاد کند، با استفاده صحیح از آن می توانید به تدریج مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید. برای این منظور فقط کافی بوده که میان دوره هایی که از کاندوم تاخیری استفاده می کنید فاصله بیندازید و به مرور این فاصله را بیشتر و بیشتر کنید. تا جایی که احتمالا بدون نیاز به کاندوم تاخیری می توانید مدت مقاربت جنسی خود را افزایش دهید.

بسیاری از کمپانی ها کاندوم های تاخیری را به صورت خاردار، شیاردار و طمع دار طراحی و تولید می کنند تا بتوانند در افزایش میزان کیفیت زندگی جنسی شما تاثیر منحصربفردی ایجاد کنند. برای خرید انواع کاندوم مستر کینگ در کنار شماست و با ارسال محرمانه  محصولات در تلاش است رضایت شما را جلب کند! همین حالا خرید خود را از میان محصولات ارائه شده در همین صفحه کامل کنید!

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۱:۱۰ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)