آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

روغن خراطین برای صورت

مستر کینگ فروشگاه بزرگ و معتبر انواع لوازم بهداشت جنسی و روغن خراتین - روغن خراتین اصل را به فروش می رساند. روغن خراطین برای صورت تاثیرات شگفت انگیزی دارد. روغن خراطین به انگلیسی earthworm oil روغنی با خواص دارویی و درمانی بوده که از یک کرم خاکی به نام ایزینیا فتیدا استخراج می شود.

روغن خراطین خواص زیادی برای پوست دارد و همینطور حجم دهنده مناسبی برای اندام های بدن است. تاثیرات روغن خراطین برای بدن به خاطر طبیعی بودن این روغن هیچ ضرری ندارد. سایت مستر کینگ روغن خراتین اصل را در اختیار دارد.

این روغن خارق العاده یکی از روغن های طبیعی بوده که برای افزایش حجم نواحی مختلف بدن کاربرد دارد. درواقع شما می توانید با استفاده منظم از این روغن بدون نیاز به بعضی از عمل های جراحی پروتز خطرناک و پر عارضه به صورت طبیعی حجم دهی مناسبی در بعضی از نقاط بدن خود مثل لب ها، سینه ها و باسن داشته باشید.

همینطور در آقایانی که در مورد سایز غیر مجاز می باشد تناسلی خود نگران می باشند، بسیار مفید است. نتیجه استفاده از روغن خراطین یک رویا نیست و حتی ازنظر علمی هم خاصیت آن به اثبات رسیده است. برای خرید روغن خراتین به سایت مستر کینگ مراجعه کنید.

این روغن معمولا از طریق نوعی کرم خاکی به نام ایزینیافتیدا که بومی کشور هند است، تهیه می شود. البته در حال حاضر به خاطر اثرات بسیار عالی این روغن در حجم دهی و رفع بعضی عوارض، میزان مصرف آن در دنیا افزایش پیداکرده و در بسیاری از کشورها این کرم خاکی برای تهیه روغن خراطین اصل پرورش داده می شود.

در این کرم ترکیبی به نام الانتیین وجود دارد که می تواند مثل یک حجم دهنده طبیعی عمل کند. همینطور طبق تحقیقات انجام شده تاکنون 30 نوع اسیدآمینه ضروری برای بدن انسان شناخته شده که 18 نوع آن در بدن این کرم و روغن خراطین هم وجود دارد.

برای همین از این روغن در طب سنتی در آسیا و اروپا استفاده می شود و جایگزین بسیار مناسبی برای داروهای شیمیایی و عمل های تهاجمی مثل پروتز باسن، کاشت لب و بزرگ کردن سینه است. روغن خراتین اصل را فقط از سایت مستر کینگ خریداری کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۹:۳۰ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)