آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

بهترین هتل آپارتمان تهران

بهترین هتل آپارتمان تهران کجاست؟ در غرب تهران کدام هتل آپارتمان ها فعالیت دارند؟ چرا باید تهران پلاک را برای اجاره سوئیت مبله انتخاب کنیم؟ اینجا تهران پلاک، وب سایت رسمی برای اجاره خانه – آپارتمان و سوئیت مبله است.

 

آیا هتل و هتل آپارتمان انواع مختلفی دارد؟
از جمله سوالاتی که ممکن است پس از آشنایی با هتل آپارتمان ذهن تان را درگیر کند، آن است که آیا هتل آپارتمان ها هم مانند هتل آپارتمان ها انواع مختلفی دارند؟ جواب مثبت است؛ همان طور که هتل آپارتمان خود زیرمجموعه ای از انواع اقامتگاه است، این امکان وجود دارد که خودش هم شامل انواع و اقسام مختلفی باشد. بعضی از انواع هتل آپارتمان ها عبارت هستند از: 

هتل آپارتمان آف سایت (Off-site) و آن سایت (On-site)

اولین نوع از هتل آپارتمان ها، هتل آپارتمان های آف سایت و آن سایت می باشند. آنچه بیشتر از هر چیزی این هتل آپارتمان ها را از سایر انواع متمایز می کند، نحوه مدیریت آن هاست.

اگر بنا باشد به صورت ساده تر این دو نوع هتل آپارتمان را معرفی کنیم، باید بگوییم که هتل آپارتمان آن سایت همانند هتل آپارتمان بخشی مجزا برای پذیرش و مدیریت دارد؛ یعنی باید واچر هتل آپارتمان را به پذیرش تحویل دهید، فرم های پذیرش را کامل کنید و بعد کلید اتاق خود را تحویل بگیرید. اگر چنین امکانی را یک هتل آپارتمان آف سایت ندارد. 

آنچه در هتل آپارتمان های آف سایت متمایزکننده است، سیستم مدیریت از راه دور آن است. در این نوع هتل آپارتمان، بعد از اجاره به محل اقامت مراجعه می کنید و کلید واحد اقامتی را از جایی که برای نگهداری آن مشخص شده است، برمی دارید و به اتاق خود می روید. 

آپارت هتل آپارتمان (Aparthotel)

آپارت هتل آپارتمان به هتل آپارتمانی گفته می شود که دست کمی از هتل آپارتمان ندارد. در واقع آنچه در این نوع از هتل آپارتمان می توان دید، چیزی فراتر از یک هتل آپارتمان ساده است. آپارت هتل آپارتمان ها علاوه بر داشتن بخش پذیرش و مدیریت، بعضی امکانات همچون سالن ورزشی، کافی شاپ و سرویس های کانسریج را هم ارائه می دهند. خدماتی که بیشتر آن ها را در هتل آپارتمان ها می توان دید.

این نوع هتل آپارتمان شاید انتخابی مناسب برای افرادی باشد که هم به دنبال فضای بیشتر برای اقامتی دل نشین می باشند و هم قصد دارند تا از خدمات و امکانات هتل آپارتمان های لوکس بهره ببرند. هرچند که باز هم این خدمات و امکانات، به پای خدمات و امکانات هتل آپارتمان های لوکس نمی رسند. 

هتل آپارتمان اقامتی

همان طور که در ابتدا گفتیم ممکن است بعضی افراد قصد داشته باشند تا در مکانی به صورت طولانی مدت اقامت کنند. این هتل آپارتمان ها گزینه مناسبی برای اقامت های طولانی می باشند. برای مثال شاید یک نفر به واسطه کار، تحصیل یا نقل مکان به شهر یا کشوری دیگر سفر کند و نیاز باشد تا مدتی را دور از محل سکونت ثابت خود بگذراند.

از این رو برای اقامت نیاز دارد تا در جایی ساکن شود. یکی از گزینه های مناسب برای چنین شرایطی، انتخاب یکی از همین هتل آپارتمان های اقامتی است. ضمن آن که با این کار یعنی اقامت طولانی مدت، هزینه های او کاهش پیدا می کند. یعنی می تواند از تخفیف اقامت طولانی بهره ببرد. 

هتل آپارتمان تک واحد

در آخرین مورد از انواع هتل آپارتمان ها، می توان به هتل آپارتمان های تک واحد اشاره کرد. هتل آپارتمان تک واحد به هتل آپارتمانی گفته می شود که تنها شامل یک واحد اقامتی بوده و برای افرادی مناسب است که به دنبال اقامت موقت با کمترین هزینه و فضایی خلوت می باشند.

هتل آپارتمان 

اما نوع دیگری از هتل آپارتمان ها در شهرها و مقصدهای توریستی ساخته می شوند. این نوع واحدهای اقامتی برای سفرهای خانوادگی و مقرون به صرفه انتخاب مناسبی می باشند. با وجود آشپزخانه و امکان پخت وپز در چنین اقامتگاه هایی، هزینه های سفر کاهش پیدا می کند و از آنجا که بیشتر در انواع یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه ساخته و تجهیز می شوند، مناسب سفرهای خانوادگی و سفرهای گروهی می باشند.

انواع مختلفی از این نوع اقامتگاه ها در شهرهای پربازدید ایران مانند مشهد، تهران، تبریز، شیراز، اصفهان و یزد وجود دارند. بهترین هحالا از کجا می توان سایتی را پیدا کرد که بهترین هتل آپارتمان تهران را با قیمت مناسب در اختیار قرار می دهد؟ پاسخ این سوال، سایت تهران پلاک است، جایی که می توانید در آن به راحتی به بررسی بهترین گزینه ها برای اجاره روزانه سوئیت دسترسی داشته باشید، آن ها را از نظر قیمتی و امکانات با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین انتخاب را با توجه به شرایط تان داشته باشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۴:۰۳ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)