آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

چگونه می توان سقف خانه را عایق صدا و ضد صدا کرد؟

تکنولوژی نانو پدیده ای عظیم است که در انواع علوم و فنون راه یافته است. در این فناوری از مواد در ابعاد 1 تا 100 نانومتر استفاده می شود. از جمله کاربردهای بسیار مفید تکنولوژی نانو در صنعت ساختمان است.

عایق صدا که بر اساس فناوری نانو تولید شده اند دارای ضخامت کم و در نتیجه اشغال هر چه کمتر فضای مفید و همچنین کارایی بالاتر نسبت به سایر عایق ها می باشند.

ما از بهترین برند های عایق صدا نانو که دارای بالاترین تایید و اعتبار می باشند استفاده می کنیم. از مشاوره ی رایگان ما برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

قیمت عایق صدا روکار سقف:
برای فضاهایی که ساخته شده اند و شکافتن سقف آنها هزینه بر است از عایق صدا روکار سقف استفاده می شود. این عایق ها با ظاهری زیبا و کارآیی بالا مشکل انتقال صدا از سقف را برطرف می کنند.

برای تعیین قیمت عایق صدای روکار در سقف مورد نظرتان کارشناسان ما بصورت رایگان در محل حاضر شده و به ارزیابی فاکتورهایی مثلِ سایز سقف، متریال به کار رفته در ساختمان، میزان و نوع صدای انتقالی و ... می پردازند.

با آسودگی به تخصص و تجربه ی ما اعتماد کنید. کنترل صدا در دست شماست.

عایق صدا سقف روکار:
با طراحی و نصب عایق صدا سقف بصورت روکار ، بدونِ نیاز به تخریب و در مدت زمان اندکی با جدیدترین و بروزترین شیوه های اجرای عایق صدا در دنیا در خدمت شما هستیم. نصب عایق روکار را در مدت زمانی اندک و پس از انجام مراحل تست صدا انجام می دهیم. مشاوره ‎ی تلفنی و همچنین حضور برای ارزیابی سقف و فضای مورد نظر شما بصورت کاملا رایگان است. با نصب عایق صدا سقف تجربه ای متفاوت از آرامش داشته باشید. کنترل صدا در دست شماست.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۵:۴۵ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)