آسانسور مانا آسانسور مانا .

آسانسور مانا

تعمير قطعات آسانسور

تعمير قطعات آسانسور يكي از مهم ترين خدماتي بوده كه در آسانسور مانا به بهترين كيفيت ممكن انجام مي شود. شما مي توانيد براي دريافت خدمات اين مجموعه با ما تماس بگيريد و از كارشناسان ما اطلاعات لازم را دريافت كنيد. ما در تلاشيم تا به شما كمك كنيم با بهترين متدهاي تعميري آرامش را به محل زندگي خود برگردانيد!

 

 

هزينه تعمير موتور آسانسور
خيلي از افراد به دنبال آموزش تعمير موتور آسانسور مي باشند تا در صورت ايجاد هر گونه اشكال در آسانسور خود اقدام به تعمير آن كنند. اگر موتور آسانسور يكي از قطعات حياتي دستگاه است و افراد تازه كار توانايي تعمير آن را ندارند.

در صورت ايجاد اشكال با كارشناسان تماس بگيريد. كارشناسان با بررسي قطعات موتور دستگاه اساني مشكل آن را پيدا كرده و اقدام به حل آن مي كنند. آسانسور هم مثل ديگر وسايل و دستگاه ها نياز به تعمير و نگهداري دارد كه شامل صرف هزينه مي شود.

مراكز حرفه اي تعمير موتور آسانسور به طور گسترده در سطح كشور فعاليت مي كنند كه با به كارگيري افراد متخصص و باتجربه، تعمير را به صورت حرفه اي انجام مي دهند. تعمير قطعات آسانسور

هزينه تعمير حرفه اي موتور آسانسور با در نظر گرفتن سيستم ايمني آسانسور و هم اين نوع آن مشخص مي شود. موضوعات متعددي در تعريف هزينه نهايي موثر خواهند بود، مجموعه آسانسور مانا با ارائه خدماتي تضمين شده به مشتريان در راستا تعمير موتور آسانسور، شرايطي ايده آل را در اين رابطه فراهم كرده است.

هزينه تعمير موتور آسانسور هر ساله با توجه به تغيير نرخ در اين رابطه، با نوساناتي همراه مي شود. اما نكته مهمي كه مي توان به آن اشاره كرد، تفاوت بارز قيمت هاي مشخص شده ميان آسانسور هاي خانگي، تجاري، شركتي و فروشگاهي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۴:۲۵ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

نحوه محاسبه هزينه تعمير آسانسور

نحوه محاسبه هزينه تعمير آسانسور به چه شكل است؟ چه عواملي در تعيين هزينه تعمير آسانسور تاثير گذار است؟ هزينه تعمير آسانسور در مناطق تهران تفاوتي دارد؟ هزينه نصب و سرويس ماهيانه آسانسور چقدر است؟  اين ها سوالاتي است كه وقتي با خرابي آسانسور روبرو مي شويد در ذهنتان تكرار مي شود. حق هم داريد!

 


چرا كه با اين همه شركت هاي متفرقه تعمير آسانسور در تهران نمي توان متوجه شد كه چه كسي واقعا تعميرات اصولي ارائه مي كند و هزينه واقعي و معقولانه تعمير آسانسور چقدر است! اصلا نگران نباشيد. مركز آسانسور مانا بهترين خدمات را با رقابتي ترين هزينه ها به شما ارائه مي كند و داراي بهترين سرويسكاران در سراسر تهران مي باشد.

 


روال اصلي اين است كه ساختمان هاي با تعداد بالاي طبقات قراردادهاي طولاني مدتي را با شركت هاي نگهداري و تعمير آسانسور مي بندند كه هزينه نگهداري و تعمير آسانسور در آن لحاظ مي شود و شركت نگهداري را موظف مي كند كه با يك زمان بندي توافق شده كار سركشي و سرويس بخش هاي مختلف آسانسور ساختمان را انجام دهند.

 


قراردادهاي نگهداري و تعمير آسانسور يكساله و بازديدها ماهي يك بار هستند. موقع بستن قرارداد علاوه بر اينكه به قيمت نگهداري و تعمير آسانسور توجه مي كنيد، حتما حواستان باشد شركت مذكور هم عضو سنديكا باشد و هم پروانه طراحي و مونتاژ از وزارت صنعت و معدن و تجارت داشته باشد.

 


بازديدهاي ماهانه مذكور به طور معمول مدت زمان زيادي براي سرويس نمي گيرند و عموما هم به روغن كاري قطعات متحرك و چكاپ قسمت هاي مختلف به صورت كلي محدود مي شوند.

 


البته تعميركار آسانسور در اين قراردادها هيچ مسئوليتي در قبال تعميرات قطعات معيوب از جمله سيم بكسل ها، موتور گيربكس و يا تابلو فرمان ندارد و بسياري از خدمات و بازبيني هاي ديگري هم در اين بازديدهاي ماهانه صورت مي گيرد و هزينه روغن مصرفي آسانسور يا تعويض قطعات و اجزا هم جدا از قرارداد محاسبه و به هزينه نگهداري و تعمير آسانسور اضافه مي شوند. نحوه محاسبه هزينه تعمير آسانسور

 


درواقع هزينه نگهداري و تعمير آسانسور شما شامل خدماتي مثل آچاركشي قطعات و متعلقات، روغن كاري ريل ها و بازبيني، كنترل موتور گيربكس، بررسي وضعيت تابلو فرمان آسانسور، بررسي وضعيت كابين، چك كردن رنگ و تهويه، كنترل هم سطحي طبقات، كنترل و بازبيني وضعيت درهاي اتاقك آسانسور، تست و بازبيني پاراشوت، بازبيني سيم بكسل ها و Black out مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۵:۲۴ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

شركت سرويس و نگهداري آسانسور

هر شركت سرويس و نگهداري آسانسور بايد داراي خدمات مشخص و پيش بيني شده باشد. شركت معتبر بايد از كادر فني متخصص براي ارائه خدمات استفاده كند و به موقع پشتيباني لازم را رهگيري كند.

به اين نكته دقت كنيد كه يك شركت معتبر بايد از تعميركاراني مرجب كمك بگيرد. بسياري از مشكلات آسانسور توسط سرويسكار ساده قابل بررسي نبوده و نياز به تعميركار ماهر و باتجربه دارد.

شركتي قابل اعتماد است كه خدمات را با هزينه معقولانه به مشتريان ارائه دهد. بعضي از شركت ها قطعات را با قيمت بسيار بالايي در اختيار مديران ساختمان قرار مي دهند ولي يك شركت مطمئن انصاف را در دستور كار خود مي گذارد. برآورد صحيح هزينه پيش از تعمير از خصوصيات يك شركت نگهداري آسانسور محسوب مي شود. شركت معتبر بايد پيش از اقدام به ارائه خدمات، اطلاعات درستي درباره هر هزينه احتمالي به مديران ساختمان دهد.

سرويس كار آسانسور در هربار بررسي از آسانسور موجود در ساختمان شما مشكلات موجود در اين نوع وسيله را شناسايي خواهد كردو در كمترين زمان ممكن اقدام به طرف تر كردن آن خواهد پرداخت و در صورتي كه قطعه نياز به تعويض داشته باشد به تعويض آن خواهد پرداخت.

توجه هب اين نكته ضروري است كه در انجام فرآيند تعمير و نگهداري آسانسور بايد از شركت سرويس و نگهداري آسانسور معتبر استفاده شود تا اين شركت ها براي ارائه خدمات خود در زمينه تعمير آسانسور و سرويس آسانسور از سرويس كار آسانسور كه از تجربه و تخصصي بالا در اين زمينه برخوردار است استفاده كنند در غير اين صورت دجار مشكلاتي در دريافت سرويس از شركت هاي متفرقه مي شويد.

البته توجه داشته باشيد خدماتي كه به شكلي ماهيانه در زمينه تعمير و نگهداري آسانسور به شما ارائه خواهد شد و فردي به شكل ماهيانه براي انجام تعمير آسانسور و سرويس آسانسور شما به ساختمانتان مراجعه مي كند هرچند از تجربه بالايي برخوردار باشد به شما اين اطمينان را نخواهد داد كه در طول ماه هيچ گونه خرابي بوجود نخواهد آمد كه در صورت وقوع آن حادثه ايجاد خواهد شد.

اين موضوع سبب مي شود كه همواره در استفاده از اين نوع وسيله نقليه احتياط كنيد و موارد ايمني موجود در اينباره را جدي بگيريد تا با حادثه اي روبرو نشويد. در استفاده از خدمات شركت سرويس و نگهداري آسانسور به اين نكته توجه داشته باشيد كه افراد زيادي هستند كه در اين زمنيه به كلاهبرداري خواهند پرداخت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۸:۲۷ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

معرفي 5 ابزار رايگان و فوق العاده براي سئوكاران و وبمستران

ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت

همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد

كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت

لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل

اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره‌ شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.

لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوي در 100 نتايج گوگل

به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.

در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .

لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ

به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد

لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php


ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل

جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.

لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت شيك رنك مراجعه نماييد.

منبع:chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۹:۱۰ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

جان پناه آسانسور چيست؟

جان پناه آسانسور چيست؟ اين سوال را خيلي ها جوابش را نمي دانند! اگر جزو اين دسته هستيد با ما در اين مقاله همراه شويد. با آسانسور مانا يكي از بهترين مراكز تعمير و سرويس آسانسور همراه باشيد!
وسايل مكانيكي مانند آسانسور در بعضي مواقع مي تواند باعث ايجاد حادثه براي انسان شوند، بيشتر اين مشكلات به خاطر رعايت نكردن مسائل ايمني و يا بر خورد دار نبود از سرويس و نگهداري آسانسور مناسب به وجود مي آيند، در اين ميان هميشه بيشترين آسيب به نصابان آسانسور و سرويسكاران آسانسور وارد مي شود.

براي همين موارد امنيتي زيادي در هنگام طراحي و نصب كردن آسانسور براي جلوگيري از آسيب رسيدن به سرويسكار تعبيه شده، جان پناه آسانسور هم يكي از مهم ترين بخش از موارد ايمني است.

جان پناه آسانسور چيست؟

به فاصله بين پايين ترين حد ايست كابين تا انتهاي چاه آسانسور و فاصله بين بالا ترين حديست كابين تا ابتداي چاه آسانسور جان پناه آسانسور گفته مي شود.

در همه آسانسور هاي استاندارد در قسمت بالا و پايين جاه آسانسور جان پناه تعبيه شده است تا سرويسكار بتواند در زمان سقوط آسانسور و يا در زمان بالا رفتن بيش از حد آسانسور سرويسكار مي تواند در آن قسمت پناه بگيرد تا از بروز حوادث احتمالي جلوگيري شود.

بافر چيست؟

بافر نوعي ضربه گير پلاستيكي، هيدروليكي يا فنري است كه در هنگاه وقوع حادثه سقوط كابين، كابين با بافر برخورد كرده و انرژي ناشي از برخورد را با جمع شدن در خود ذخيره مي كند.

بافر علاوه بر نجات جان نصاب هاي آسانسور و سرويسكار هاي آسانسور با كاهش ضربه ناشي از سقوط كابين صدمات ناشي از سقوط را براي مسافران آسانسور هم كاهش مي دهد.

در سال 1945 يك هواپيما با ساختمان امپاير استيت برخورد كرد و انفجار باعث پاره شده كابل هاي آسانسور و در نتيجه سقوط آسانسور شد، به طرز معجزه آسايي تنها مسافر آسانسور كه يك خانم بود از سقوط آسانسور از 75 طبقه جان سالم به در برد اين خانم زندگي خودش را مديون ضربه گير هاي كف آسانسور و همچنين عكس العمل مناسب خودش است.

در مورد ساختمان هاي قديمي كه جان پناه ندارند، جهت پيشگير از وقوع حادثه بهتر است سرويسكار آسانسور از سكو هاي فلزي متحرك استفاده كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۰:۰۹ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك

شما را به معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.

افزايش كليك گوگل ترندينگ

با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي مي‌شود. ●اگر مي‌خواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

خريد كليك ارگانيك گوگل با نام برند (ترندينگ)


خريد ورودي گوگل

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل مي‌شود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايت‌هايي كه كاربران زيادي به آن ورود مي‌كنند بشدت اهميت مي‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در مي‌آورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.

●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

خريد ورودي گوگل شيك رنك


خريد كليك گوگل

سايتي در جايگاه پايين از نتايج گوگل است اما با سفارش سرويس افزايش كليك گوگل كاربران زيادي بر روي آن كليك مي كنند در واقع نرخ كليك و CTR سايت در مقايسه با جايگاهي كه داريد بالاتر رفته و گوگل با استفاده از الگوريتم RankBrain جايگاه و رتبه سايت را فورا ارتقا مي دهد. مثلا روزانه 2000 نفر كلمه كليدي سايت شما را جستجو كنند و فقط 5 درصد آنها يعني 100 نفر در نتايج گوگل بر روي سايت كليك كنند نرخ كليك و CTR سايت به 10 درصد افزايش مي يابد در واقع بازديدكنندگان ارگانيك سايت 2 برابر خواهد شد .

●با ارتقا CTR و رتبه گوگل، محصولات و خدمات خود را، بصورت رايگان به ميليون‌ها كاربر گوگل نمايش مي دهيد . ●قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحات سايت ●قابليت رايگان جستجو بازگشتي و بازديد 2 مرتبه از سايت ●قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ ●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي ●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa ●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●سرويس كاملا ايمن و مورد تاييد گوگل بدون ريسك منفي براي سايت ●جستجو و كليك در 10 صفحه اول و 100 نتايج نخست در گوگل

خريد كليك گوگل شيك رنك


افزايش بازديد سايت

تأييد شده است كه Google از داده هاي Google Chrome براي تعيين تعداد افرادي كه از سايت بازديد مي كنند (و چند بار) استفاده مي كند. سايت هايي كه افزايش بازديد مستقيم زيادي دارند احتمالاً سايت هاي با كيفيت بالاتر در مقابل سايتهايي هستند كه خريد بازديد سايت بسيار كم تري دارند. بازديد هايي كه بصورت مستقيم به سايت شما منقل شود را Direct Traffic يا ترافيك مستقيم مي گويند. به عنوان مثال اگر شما درون مرورگر خود سايت chicrank.com را وارد كنيد اين نوع بازديد مستقيم خواهد بود.

زمان ماندگاري انتخاب از ♻️30 ثانيه & 250 ثانيه♻️ - كسب تدريجي جايگاه برتر position - ارتقا مستقيم رنك الكسا ايران و جهاني - ارتقا تدريجي نرخ پرش و بهبود بانس ريت - كسب امتياز و بهبود شاخص هاي تجربه كاربري و بهبود ميزان رضايت مندي سايت از الگوريتم رنك برين گوگل

خريد بازديد سايت شيك رنك

براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com



برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۰:۵۶ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

سرويس ماهيانه آسانسور


با برنامه ريزي براي سرويس و نگهداري منظم با يك شركت تعميرات آسانسور مثل شركت ساختماني آسانسور مانا، شما قبل از بروز اشكالات احتمالي به جاي انتظار براي اقدام تا وقتي اشكالي پيش بيايد، در بالاي اشكالات احتمالي باقي مي مانيد.

 

سرويس و نگهداري آسانسور عملكرد آسانسور را بهبود مي بخشد و باعث سهولت استفاده كاربران گردد. بدون انجام خدمات سرويس و نگهداري مناسب، شما امكان دارد با اشكالات احتماليآسانسور مسكوني خود روبرو شويد كه منجر به هزينه هاي تعمير و سرويس بسياري مي گردد. هرچه مدت آن را به تعويق بياندازيد، به احتمال زياد آسانسور شما به تعمير بيشتري نياز خواهد داشت.

سرويس ماهيانه آسانسور حرفه اي، مطمئن و سريع!
وقتي صحبت از سرويس ماهيانه آسانسور قابل اطمينان مي گردد، موارد بسياري وجود دارد كه بايد جستجو كنيد – مواردي كه فرد معمولي احتمالا از دست مي دهد، به همين علت سرويس و نگهداري حرفه اي آسانسور ضروري است.

مواردي مثل بازرسي، آزمايش ايمني، تعمير مجاز كارخانه و سرويس و نگهداري معمول همه موارد اصلي نگهداري آسانسور مسكوني است. وقتي افراد حرفه اي مي آيند تا به آسانسور شما نگاه كنند، موارد مختلفي وجود دارد كه آن ها در اطراف ماشين آسانسور، گودال و ماشين آلات آسانسور بررسي مي كنند تا مطمئن شوند همه چيز آنطور كه بايد عمل مي كنند.

در اتاق ماشين متخصصان سيم كشي برق شما را بررسي مي كنند، روغن را بررسي مي كنند تا مطمئن شويد همه چيز به خوبي روغنكاري شده است و مطمئن مي شوند راهي براي ورود به اتاق ماشين وجود دارد كه مطابق با استانداردهاي كد است.

در داخل كابين آسانسور، سرويسكار آسانسور اطمينان حاصل مي كند كه درها مي توانند به درستي باز و بسته شوند، سقف، نرده ها و ديوارها را براي مشاهده هر آسيب ديدگي بررسي مي كند، چراغ هايي را كه امكان دارد سوخته باشند تعويض كرده و تلفن اضطراري را بررسي مي كند.

سرويسكار پانل و ميزان پاكسازي درب را بررسي كرده و هر چراغ سوخته را تعويض مي كند. او قاب كابين، سيستم ريلي، كابل ها را براي هر نشانه اي از سايش، دروازه ها، تمام مدارهاي ايمني را بررسي مي كنند و سيستم را بررسي كرده تا مطمئن شود در بهترين شرايط قرار دارد. سرويس ماهيانه آسانسور 

آيا عدم سرويس و نگهداري دوره اي آسانسور باعث خراب شدن آسانسور مي گردد؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت بله؛ گاهي نقص در يك قسمت كوچك از آسانسور، كه با صرف وقت و هزينه بسيار كم قابل حل است، باعث ايجاد مشكل در يكي از قسمت هاي اساسي آسانسور مي گردد و احتمال دارد باعث ناهنجاري هايي در ساختمان ايجاد كند و هزينه حل خراب شدن آسانسور را چند برابر مي كند و احتمال دارد خسارت ها مالي و جاني هم به بار آورد.

سرويس ماهانه آسانسور باعث افزايش امنيت آسانسور محل سكونت يا محل كار شما مي گردد.

يك قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور با كيفيت بايد با توجه به برنامه كنترل نگهداري طراحي گردد. همينطور بايد اطمينان حاصل گردد كه آسانسورهاي شما:

ساكنين را ايمن نگه داريد.
با كدهاي قابل اجرا مطابقت داشته باشيد.
از تعمير پرهزينه و تعويض قطعات خودداري كنيد.
بازرسي هاي مورد نياز را پشت سر بگذاريد.

تعميرات آسانسور به صرفه تر است يا سرويس و نگهداري آن ؟
بعضي از افراد گمان مي كنند كه هر موقع آسانسور به تعمير نياز داشت همان موقع بهتر است تا تعمير گردد چون گمان اين افراد اين است كه سرويس و نگهداري آسانسور يك هزينه اضافي است. سرويس ماهيانه آسانسور خيلي به صرفه تر است و باعث مي گردد از بروز آسيب هاي جدي پيشگيري كند و هزينه هاي مالي ان را كاهش دهد.

مشكل در يك بخش آسانسور چه مشكلاتي به ديگر بخش ها وارد مي كند ؟
همانطور كه قبلا هم به آن اشاره كرديم مشكل در يك بخش باعث مي گردد به ديگر بخش ها هم آسيب برسد علت آن هم اين است كه ديگر سيستم آن هماهنگي سابق خود را از دست مي دهد و به بخش هاي مختلف آن فشار بيش از حد وارد مي گردد. سرويس ماهيانه آسانسور 

براي مثال دقت داشته باشيد در صورتي كه سيم هاي آسانسور و يا سيم بكسل دچار آسيب شده باشد، همين مورد مي تواند باعث آسيب به فلك هاي كششي آسانسور گردد، درنهايت هم امكان پارگي سيم بكسل و سقوط آسانسور هم وجود دارد و صدمات مالي و جاني بسياري را به فرد وارد مي كند.

مشكل قطعات آسانسور ناشي از عدم سرويس و نگهداري مرتب آسانسور
آيا نبود سرويس و نگهداري دوره اي آسانسور باعث خراب شدن آسانسور مي گردد؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت بله؛ گاهي نقص در يك قسمت كوچك از آسانسور، كه با صرف وقت و هزينه بسيار كم قابل حل است، باعث ايجاد مشكل در يكي از قسمت هاي اساسي آسانسور مي گردد و هزينه تعميرات آسانسور را چند برابر مي كند.

عدم سرويس و نگهداري آسانسور به صورت دوره اي و منظم باعث مشكل قطعات اساسي آسانسور مي گردد. معمولاْ هزينه اي كه براي تعمير و جايگزيني اين قطعات وجود دارد، بيش از هزينه سرويس ماهيانه است.

عواقب ناديده گرفتن اهميت سرويس و نگهداري آسانسور
مشكل در «رزيستور»هاي تابلو فرمان باعث مشكل «درايو» تابلو فرمان مي گردد؛ «درايو» يكي از گران قيمت ترين قطعات آسانسور است؛ (حدود 7-8 ميليون تومان). اين در حالي است كه اگر در سرويس ماهيانه آسانسور مشكل رزيستور تشخيص داده گردد، هزينة تعويض «رزيستور» حدود 300 -400 هزار تومان است.
عيب يابي نكردن «سيم بكسل» باعث مي گردد كه افراد متوجه خوردگي «سيم بكسل» نشوند؛ خوردگي «سيم بكسل» باعث ليز خوردن «سيم بكسل» و در نهايت سقوط آسانسور مي گردد.
تنظيم نبودن «فنر گاورنر» كه تنها با يك بازرسي و تنظيم مجدد قابل حل است، باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از بين رفتن «ريل»هاي آسانسور مي گردد.
كم شدن روغن «موتور گيريبكس» كه تنها با اضافه كردن روغن در سرويس ماهيانه مي توان آن را برطرف كرد، باعث خرد شدن كل «موتور گيريبكس» و از از بين رفتن آن مي گردد. هزينه روغن موتور گيربكس كجا هزينه موتور گيربكس كجا!
كثيف بودن و يا وجود گرد و غبار بر روي «لقمه هاي پاراشوت»-كه تنها با تميز كردن لقمه ها به صورت منظم در هر بازديد سرويس و نگهداري انجام مي گردد- باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از بين رفتن «ريل»هاي آسانسور مي گردد.
سرويس ماهيانه آسانسور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۳:۲۶ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

مركز سرويس آسانسور

سرويس و نگهداري آسانسور به شدت اهميت دارد چون جلوگيري مي كند از هزينه هاي سنگيني كه در اثر نداشتن سرويسكار به وجود مي آيد. سرويس آسانسور داراي اهميت فراواني است و اهميت سرويس دوره اي بركسي پوشيده نيست.

بايد به اين نكته توجه كرد همه سيستم ها نياز به سرويس شدن دارند و در صورتي كه سرويس كردن يا بازبيني به صورت دوره اي انجام نشود.باعث خسارات جبران ناپذيري خواهد شد. چراكه مكانيزم آسانسور به هم مرتبط است و در صورت نقص در يك قسمت، ساير بخش ها نيز به مرور زمان دچار آسيب جدي خواهد شد.

بايد دانست بدون در نظر گرفتن نوع و گروه ساخت آسانسور بايد سرويس ماهي يك بار انجام گيرد و اين بازرسي و سرويس توسط مركز سرويس آسانسور پشتيباني شود.چرا كه آسانسور داراي قطعات متعددي بوده و تامين كردن قطعه از عهده يك شخص خارج است.اما مركز سرويس آسانسور ارائه دهنده خدمات آسانسور به راحتي مي تواند انواع قطعات آسانسور را تامين كند و در سرويس و نگهداري آسانسور مورد استفاده قرار دهد.

سرويس و نگهداري آسانسور مركز سرويس آسانسور مانا با مجوزهاي رسمي فعاليت، به عنوان مركز سرويس آسانسور سريعترين خدمات را در همه ايام سال و بدون تعطيلي به كاربران عزيز ارائه ميدهيم تا با پشتيباني قدرتمند به مزاياي زير در براي اطمينان خاطر در بهره وري هر چه بهتر بدست آوريد.

اقدامات سرويس و نگهداري آسانسور
آچار كشي و روغنكاري و چك كردن قطعات، موتور گيربكس، سيم بكسل و كابل هاي آسانسور در هر بازديد.
انجام و اجراي يك سرويس اصولي و اطمينان از عملكرد قطعات و صحت بكسل و اتصالات در ابتداي عقد قرارداد.
آسانسور در هر بازديد به صورت ماهيانه مطابق چك ليست سرويس و نگهداري آسانسور مورد بررسي قرار مي گيرد.
بررسي دلايل ايجاد نقص در سيستم آسانسورها و حل نواقص آن در سريعترين زمان ممكن.
از مزاياي سرويس دوره اي آسانسور مي توان به امنيت بيشتر آسانسور اشاره كرد:
همان طور كه اشاره شد، استفاده نكردن از خدمات سرويس آسانسور در ظاهر كار، باعث صرفه جويي در هزينه هاي ماهانه ساختمان مي گردد.

اما شما بايد بدانيد كه در صورتي كه آسانسور شما خراب گردد و نياز به تعمير آسانسور داشته باشد، به خاطر خرابي هاي پي درپي، بايد هزينه اي بيشتر از يك ماه سرويس و نگهداري آسانسور را براي مشكل يابي به سرويسكار بدهيد. مركز سرويس آسانسور

چرا كه امكان خرابي هاي ناگهاني و طولاني مدت آسانسور وجود خواهد داشت. قطعا هيچ كسي دوست ندارد كه يك روز غافلگير گردد و در آسانسور گير بيفتد!

سرويس ماهيانه آسانسور يك هزينه اضافي براي منزل سكونت يا كار شما نيست بلكه باعث افزايش امنيت آن مي گردد.

مطلب كامل: مركز سرويس آسانسور

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۹:۱۹ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

بهترين شركت سرويس آسانسور ارزان در تهران

سرويس آسانسور ارزان در تهران جزو تخصي ترين فعاليت هايي است كه مركز خدمات آسانسور مانا برعهده مي گيرد. اين مركز داراي تيم حرفه اي و كاربلدي است كه سعي در رفع مشكلات شما در سريع ترين زمان ممكن دارند.

براي استفاده از خدمات آسانسور مانا، در همه روزهاي هفته (حتي روزهاي تعطيل) روي ما حساب كنيد!

آسانسورها يكي از بخش هاي اصلي هر ساختماني محسوب مي شوند كه روزانه افراد زيادي را جابجا مي كند. يك روز خراب شدن اسانسور براي ساكنين مي تواند زحمات زيادي داشته باشد و موجب ناراحتي افراد سالمند و ساكنين طبقات بالايي شود. از اين رو سرويس آسانسور امري بسيار ضروري محسوب مي شود و مي تواندجلوي وقوع اتفاقات را قبل از رخ دادن بگيرد.

در واقع در عمليات سرويس آسانسور يك فرد كاربلد و آموزش ديده در ساعات و روزهاي مشخص شده به ساختمان مراجعه مي كند و از آسانسور بازديد مي كند. او كليه قطعات و عملكرد آسانسور را مورد بررسي قرار مي دهد و در صورت وجود كوچكترين مشكلي در عملكرد آن، سريعا آن را برطرف مي كند.

اين كار امنيت ساكنين را در استفاده از آسانسور تضمين كرده و باعث مي شود بدون دغدغه از آسانسور  استفاده كنيد. همچنين بهتر است اشاره كنيم كه سرويس آسانسور جلوي خرابي هاي گسترده را مي گيرد و پيش از بزرگ تر شدن مشكلات آن ها را رفع مي كند.

 

مزاياي سرويس آسانسور ارزان
سرويس آسانسور از نظر قانوني ماهانه مورد نياز است. با سرويس آسانسور ارزان نياز به تعمير آن را به حداقل مي رسانيد، ايمن سازي و استاندارد سازي آسانسور را آسان تر مي كنيد و حتي مي توانيد بيمه آسانسور را هم خريداري كنيد. در اين صورت ديگر نگران هزينه تعمير آن نخواهيد بود.

مديران ساختمان ها، مراكز اداري و تجاري با سرويس سريع و منظم آسانسور مي توانند از مزاياي زير بهره مند شوند:

امنيت
خرابي، نقص فني و تعمير آن را كاهش مي دهد
افزايش طول عمر آسانسورها
اطمينان بيشتر مشتري از عملكرد و سلامت آسانسورها

 

بهترين شركت سرويس آسانسور ارزان در تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۸:۴۴ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)

تعمير آسانسور منطقه پانزده – 15

تعمير آسانسور منطقه پانزده تهران جزو خدمات تخصصي آسانسور مانا به شمار مي رود. براي تعمير آسانسور در تهران بايد به شركت هاي مراجعه كرد كه كادري حرفه اي را داشته باشند زيرا تعمير آسانسور اگر به درستي انجام نشود دردسرساز خواهد بود.

 

نياز به خدمات حرفه اي نصب، سرويس و تعمير آسانسور داريد؟

همين حالا با 02146130971 تماس بگيريد و سفارش خود را براي بازبيني آسانسور ثبت كنيد.
كار شناسان ما در تلاش هستند در سريع ترين زمان ممكن به محل اعزام شوند و آرامش را به محل سكونت شما برگردانند.

ما تجهيزات كاملي در اختيار داريم و با عقد قرارداد سرويس و ضمانت تعمير آسانسور مشكلات شما را حل مي كنيم! همين حالا سفارش خود را ثبت كنيد! تعمير آسانسور منطقه پانزده

 

تعمير آسانسور منطقه پانزده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۶:۱۴ توسط:الفباوب موضوع: نظرات (0)